Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesAriana
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Ariana

Ik kan bevestigen: binnen 2 weken vertelde haar vriendin in de club me afgelopen zaterdag

LoveFromParis und Shy Guy haben auf diesen Beitrag reagiert.
LoveFromParisShy Guy

Prima nieuws, volgens een Franstalige medebeer is ze sinds dit weekend terug aanwezig.
Ik zal maar niet te lang wachten om met haar te kameren. De laatste keer dat ik dit deed trakteerde ze me heel laconiek met een kleine reprimande “What’s wrong with you”.  😀
Vrijdag zit het er waarschijnlijk nog niet in, ze moet eerst nog een wachtlijst van trio’s samen met Cataleya “afwerken”.

Molaar, Flyerke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkeWandelaar5LoveFromParis

Vandaag, 18 maart, weer naar Sixsens geweest om weer eens door te brengen met mij favorietje (Ariana). Ze is sinds afgelopen week terug en de rustperiode heeft haar goed gedaan. Weer een leuke tijd met haar gehad. Herhalingsgevaar is dus zeker weer aanwezig.

ss en Ariana, tot een volgende keer

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParisoupsmmla1972

Gek hoe ervaringen zo kunnen verschillen. Ik bezocht haar een tweede keer, en ook dit keer deed ze me niet zo veel.

Ik wil haar zeker niet zwart praten. Ze is zeker lief en de seks was gemiddeld maar toch geen topervaring voor mij. Gewoon geen klik denk ik.

Wandelaar5 und pierre haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5pierre

Bericht aan de fans van de kleine: over 2 dagen neemt Ariana een welverdiend verlof, voor een week, ter gelegenheid van de orthodoxe Pasen.

Bachatero, Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParis

She kind of saved my day today, i didnt had the opportunity to go with Lili so i ended up going with Ariana and with no regrets of course !

She was again amazing in the room, very kind and sweet. Surely one of the top of the club !

Wandelaar5, LoveFromParis und willy haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromPariswilly

Ariana is weer terug na een korte vakantie. Gisteren weer twee sessies met haar doorgebracht. Haar service is nog steeds goed. Met kerstmis zal ik haar weer ontmoeten en na de kerst vertrekt ze weer voor korte periode met vakantie.

Bachatero, Greg und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroGregPindabeerWandelaar5LoveFromParis

Ariana is een hele mooie jonge vrouw, mooi lichaam, mooie borsten. haar service is goed voor 15 minuten, daarna raakt ze geïrriteerd, ze wilde na 15 minuten stoppen met seks, toen ik haar vertelde dat er nog tijd over was door op mijn horloge te kijken, werd ze boos????. Toen vertelde ze al haar vrienden dat ik het te lang volhield. Al zijn vriendinnen wilden niet meer met mij mee naar de kamer????. zelfs Elisa, ook al had ik meerdere kamers bij haar en ging alles goed. Ariana verbergt haar persoonlijkheid goed, ze praat niet veel, maar ze heeft veel invloed in deze club. dus het is 60 euro voor 15 minuten en niet 30 minuten????, en veel meisjes zijn zoals zij, ze zoeken snel plezier.

jammer, ik heb 15 minuten heel goed doorgebracht, daarna moest ik snel ejaculeren omdat ze niet blij was dat ik het lang volhield????

Greg, Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregWandelaar5LoveFromParis

Ik heb ook tijd nodig om klaar te komen en meestal als het een nieuwe meisjes is, verwittig ik haar voor dat we naar de kamer gaan dat het lang duurt bij mij en dan vinden ze het niet erg als je een uurtje neemt.

Wandelaar5 und pierre haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5pierre