Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

archief/nagenieten

Ik weet dat het een moeilijke is, maar zouden er DVP's zijn die het niet erg vinden om eventueel een kleine clip te maken van de ontmoeting? Mits goedkeuring, bijbetaling, eventueel voorzorgen (een maskertje meebrengen voor de DVP,...),...Dit als naslagwerk. Misschien ligt het als vaste klant makkelijker. Of denken jullie dat dit een echte no go is?

Ik denk dat veel dames dat niet willen. Heb veel dames gesproken die aangaven dat ze gestalkt, achtervolgd e.d. werden.

Als je ooit een foto oid van ze krijgt of mag maken dan moet je wel heel speciaal zijn of erg vertrouwen.

Ik krijg soms wel een foto in kleding achteraf. Maar een foto of een kleine video-opname maken op de kamer, idd dat zal heel moeilijk liggen. Ik denk wel dat het in bepaalde bordelen mag mits bijbetaling.

Ik ken een man die veel foto’s maakt van de dames. De meeste dames willen het niet, maar er zijn er genoeg die het wel doen als je genoeg geld biedt. Zeker met een masker voor. Maar er zullen er ook boos worden. Dus voorzichtig vragen.

Je loopt ook het risico dat haar vriendinnen niets meer van je moeten weten.

Pavarotti1 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Pavarotti1iejtentiejn