Amira (Serv)
Zitat von Wandelaar5 am Juli 19, 2026, 6:47 a.m. UhrAmira is een grote vrouw (1.75m?) met piercings in haar tong, tepels, boven haar clit en net een nieuwe op haar borstbeen. Ze is een gezellige prater. Ze heeft een B cup, zwart haar en zegt dat ze uit Servië komt, maar ze spreekt in ieder geval ook Roemeens. Volgens haar omdat ze uit de grensstreek komt. Ik had al veel positieve verhalen over haar gehoord, gisteren vond ik het tijd om zelf maar wat ervaring met haar op te doen.
We begonnen met wat prima tongzoenen. Altijd leuk om met een tongpiercing te kunnen spelen. Bij het pijpen had Amira flink het gas erop. Maar ze kreeg stijve kaken, omdat ze nog nooit haar mond zo ver open had moeten houden. Na weer wat tongzoenen heb ik haar gevraagd het condoom te monteren. Dat deed ze met haar mond en toen was het makkelijker volgens haar, omdat de boel wat werd samen geknepen. Maar goed het condoom was bedoeld voor het neuken. Daar deed ze erg goed mee en ik kon leuk met haar piercings spelen, zodat ik al vrij snel klaar kwam.
Correcte dame met goede service en die piercings als bonus!
Amira is een grote vrouw (1.75m?) met piercings in haar tong, tepels, boven haar clit en net een nieuwe op haar borstbeen. Ze is een gezellige prater. Ze heeft een B cup, zwart haar en zegt dat ze uit Servië komt, maar ze spreekt in ieder geval ook Roemeens. Volgens haar omdat ze uit de grensstreek komt. Ik had al veel positieve verhalen over haar gehoord, gisteren vond ik het tijd om zelf maar wat ervaring met haar op te doen.
We begonnen met wat prima tongzoenen. Altijd leuk om met een tongpiercing te kunnen spelen. Bij het pijpen had Amira flink het gas erop. Maar ze kreeg stijve kaken, omdat ze nog nooit haar mond zo ver open had moeten houden. Na weer wat tongzoenen heb ik haar gevraagd het condoom te monteren. Dat deed ze met haar mond en toen was het makkelijker volgens haar, omdat de boel wat werd samen geknepen. Maar goed het condoom was bedoeld voor het neuken. Daar deed ze erg goed mee en ik kon leuk met haar piercings spelen, zodat ik al vrij snel klaar kwam.
Correcte dame met goede service en die piercings als bonus!
Zitat von Assman am Juli 19, 2026, 6:55 p.m. UhrVan de Europese Sixsens dames heeft Amira de grootste billen denk ik (zal niet veel schelen met Georgiana).
Amira’s billen zijn niet alleen groot, maar ook echt mooi gevormd en lekker stevig, dus daar moest ASSman meer van weten…De afgelopen maanden had ik al regelmatig contact met Amira. Ze is heel open, spontaan en makkelijk in de omgang.
Deze week had ik dan eindelijk genoeg moed verzameld om eens met haar te gaan kameren, zoals ze het zelf zei 🙂.Mijn hoofddoel was om Amira eens in Doggy Style te proberen natuurlijk 😍. Zo ver zou het echter niet komen…
De warming-up bestond uit lieve zoentjes en strelen, waarna Junior aan de beurt was om verwend te worden. Heel prettig allemaal.
Vervolgens kwam Amira bovenop mij zitten, en begon ze Junior te berijden. Hmmm… dit voelde erg goed, en zag er ook heel goed uit (mede dankzij de spiegel naast het bed). Het werd intenser, enkele zweetdruppeltjes begonnen zichtbaar te worden. Amira zette aan, en reed me zo klaar… 😮. Dit kunnen er niet veel bij mij, dus Amira heeft zich in een select groepje gewerkt.Doggy Style zijn we dus niet aan toegekomen deze eerste keer. Dat gaan we dan binnenkort rechtzetten samen 🙂.
Van de Europese Sixsens dames heeft Amira de grootste billen denk ik (zal niet veel schelen met Georgiana).
Amira’s billen zijn niet alleen groot, maar ook echt mooi gevormd en lekker stevig, dus daar moest ASSman meer van weten…
De afgelopen maanden had ik al regelmatig contact met Amira. Ze is heel open, spontaan en makkelijk in de omgang.
Deze week had ik dan eindelijk genoeg moed verzameld om eens met haar te gaan kameren, zoals ze het zelf zei 🙂.
Mijn hoofddoel was om Amira eens in Doggy Style te proberen natuurlijk 😍. Zo ver zou het echter niet komen…
De warming-up bestond uit lieve zoentjes en strelen, waarna Junior aan de beurt was om verwend te worden. Heel prettig allemaal.
Vervolgens kwam Amira bovenop mij zitten, en begon ze Junior te berijden. Hmmm… dit voelde erg goed, en zag er ook heel goed uit (mede dankzij de spiegel naast het bed). Het werd intenser, enkele zweetdruppeltjes begonnen zichtbaar te worden. Amira zette aan, en reed me zo klaar… 😮. Dit kunnen er niet veel bij mij, dus Amira heeft zich in een select groepje gewerkt.
Doggy Style zijn we dus niet aan toegekomen deze eerste keer. Dat gaan we dan binnenkort rechtzetten samen 🙂.
Zitat von maximusdennis am Juli 19, 2026, 11:50 p.m. UhrHeb Amirah nu óók toegevoegd aan mijn Prio Lijstje nog af te werken Dames. Kan géén genoeg krijgen van het uitzicht op de werkelijk prachtige Kont van Amirah, die werkelijk indrukwekkend is. Amirah is óók bijzonder prettig in de omgang. Diverse malen interessante gesprekken mee gevoerd. Bijzonder leuke Animeer Dame met Senior Status. Normaliter hou ik absoluut niet van IJzerwerk [Lees: piercings] maar voor de drie Diamanten boven de Vulva van Amirah maak ik graag een uitzondering. Bijzonder aantrekkelijke Dame, goed gesoigneerd [Lees: mooie kleur donkerbruin za 18JUL26] die volledig waar maakt én aanwinst is voor de Six.
Heb Amirah nu óók toegevoegd aan mijn Prio Lijstje nog af te werken Dames. Kan géén genoeg krijgen van het uitzicht op de werkelijk prachtige Kont van Amirah, die werkelijk indrukwekkend is. Amirah is óók bijzonder prettig in de omgang. Diverse malen interessante gesprekken mee gevoerd. Bijzonder leuke Animeer Dame met Senior Status. Normaliter hou ik absoluut niet van IJzerwerk [Lees: piercings] maar voor de drie Diamanten boven de Vulva van Amirah maak ik graag een uitzondering. Bijzonder aantrekkelijke Dame, goed gesoigneerd [Lees: mooie kleur donkerbruin za 18JUL26] die volledig waar maakt én aanwinst is voor de Six.