Amelia x
Zitat von FrankUnderwood am März 11, 2022, 6:55 am UhrIk begreep dat ze op vakantie is?
Ik begreep dat ze op vakantie is?
Zitat von grosgland am März 13, 2022, 3:50 am UhrNot present at the moment what a pity, I also honored her few weeks ago and it was very good , nice young girl with a beautiful body and a very reactive clitoris , kisses were not very deep but it was still a good time. I hope she comes back soon.
Not present at the moment what a pity, I also honored her few weeks ago and it was very good , nice young girl with a beautiful body and a very reactive clitoris , kisses were not very deep but it was still a good time. I hope she comes back soon.
Zitat von ijsbeertjee am März 22, 2022, 10:55 am UhrIemand die weet wat haar werkdagen zijn? Kom haar bijna nooit vrij of in het weekend tegen
Iemand die weet wat haar werkdagen zijn? Kom haar bijna nooit vrij of in het weekend tegen
Zitat von Aventador am März 22, 2022, 11:55 pm UhrVrijdagen en zaterdagen zijn niet haar favoriete dagen wegens te druk maar zondagen was ze er meestal wel
ik zeg idd ‘was’ want ze is er momenteel even tussenuit
Vrijdagen en zaterdagen zijn niet haar favoriete dagen wegens te druk maar zondagen was ze er meestal wel
ik zeg idd ‘was’ want ze is er momenteel even tussenuit
Zitat von oups am September 24, 2022, 9:05 pm UhrAmelia is inderdaad een aardige en vriendelijke jonge meid. Op de kamer levert ze goede service. Onlangs ging ze voor de tweede keer naar de chirurg voor haar borsten. Maar gelukkig zijn ze nog niet te groot: een kleine C.
Momenteel is ze alweer geruime tijd afwezig. Heeft iemand nieuws?
Amelia is inderdaad een aardige en vriendelijke jonge meid. Op de kamer levert ze goede service. Onlangs ging ze voor de tweede keer naar de chirurg voor haar borsten. Maar gelukkig zijn ze nog niet te groot: een kleine C.
Momenteel is ze alweer geruime tijd afwezig. Heeft iemand nieuws?
Zitat von Aventador am September 25, 2022, 8:53 pm Uhr@oups
Ik ben zeker dat je je vergist met 2de keer onder het mes
de tweelingen zien er nog steeds perfect uit na de operatie begin 2020 😛
de tweelingen zien er nog steeds perfect uit na de operatie begin 2020 😛
Zitat von oups am September 27, 2022, 5:01 am UhrQuote from Aventador on September 25, 2022, 8:53 pm@oups
de tweelingen zien er nog steeds perfect uit na de operatie begin 2020
@ Aventador Ik vergis mij zeker niet omdat zij zelf mij verteld heeft dat ze een 2de keer bij de chirug is geweest. Ze heeft mij dat gezegd omdat één van de borsten (weet niet meer dewelke) haar nog pijn deed en ik mocht ermee dus niet "spelen". Maar ze zien inderdaad er nog perfect uit 😀
Quote from Aventador on September 25, 2022, 8:53 pmIk ben zeker dat je je vergist met 2de keer onder het mes
de tweelingen zien er nog steeds perfect uit na de operatie begin 2020
@ Aventador Ik vergis mij zeker niet omdat zij zelf mij verteld heeft dat ze een 2de keer bij de chirug is geweest. Ze heeft mij dat gezegd omdat één van de borsten (weet niet meer dewelke) haar nog pijn deed en ik mocht ermee dus niet "spelen". Maar ze zien inderdaad er nog perfect uit 😀