Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesAmalia
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Amalia

12

Fijn om te weten dat ze terug is, hopelijk is ze vrijdag ook aanwezig. Om verwarring te vermijden met de andere wat grotere Amalia met zwarte haren die ondertussen toch ook al meerdere maanden in SS is , zal ik voortaan de originele Amalia in het aanwezigheidslijstje aanduiden met Amalia bl en dus de recentere met Amalia zw…

Agronymus1, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5LoveFromParisoupskevinalonebennie28

Volgens geruchten 😎 zou originele blonde Amalia in september terugkomen 😀

Bachatero, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParisbennie28

She is back  😛

Bachatero, Flyerke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeLoveFromParisbennie28

Amalia blond is gisteren verkozen tot Miss Sixsens 2023 op Youppie, het Franstalige forum. Er waren 106 kiezers, wat volgens mij een record is. En ze kreeg bijna 50% van de stemmen, wat veel zegt!
Ik ben zeer blij voor haar en ik vind dat ze deze titel volledig verdient. Ze is een heel aardig, zachtaardig en altijd glimlachend meisje, dat een zeer goede service levert volgens de Sixsens-standaard en tegen de standaardprijs. Dat gezegd hebbende, verraste deze kroning me een beetje, omdat ze in de club een beetje onopgemerkt blijft. Ze komt zeer zelden in de bar. Als ze niet op een kamer is met een van haar goede cliënten, is ze meestal in de kino te vinden, maar voor korte periodes. Nu hoop ik alleen dat het niet nog moeilijker zal zijn om haar te boeken dan voorheen.

Bachatero, Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParis

Amalia blond is terug en blijft deze keer maar tot 6 juni 2024…

Wandelaar5, bennie28 und Coconut haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5bennie28Coconut

Amalia blond

Quote from Bachatero on May 25, 2024, 1:02 pm

Amalia blond is terug en blijft deze keer maar tot 6 juni 2024…

@bachatero  amalia blond back in town of  niet ??

12