Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Als de stofwolken zijn opgetrokken

Als de stofwolken zijn opgetrokken

Het Pinksterweekend stond al geruime tijd rood omcirkeld in mijn agenda. Het was 10 jaar geleden dat ik op eerste Pinksterdag afzakte naar het diepe zuiden voor mijn allereerste bezoekje aan SS. Een mijlpaal die ik gaarne wilde vieren. Door een bestuursrechtelijke ingreep leek het er lange tijd op dat dit jubileum niet gevierd kon worden totdat op donderdag de kogel door de kerk ging en de sluiting teruggedraaid werd. Op vrijdag was een vaste clubmaat in de club die ik voor zaterdag op de planning had staan. Zijn berichtgeving stemden niet positief waardoor ik besloot om al op de zaterdag af te zakken naar het diepste zuiden.

Zaterdag 23 mei

Rond half twaalf samen met FH afgezakt naar het diepe zuiden. Afgesproken met een vaste groep van veelplegers. Parkeerplaats was bij aankomst al goed gevuld en daar troffen we de GVR die ook net was aangekomen. Beate stond bij de ingang om de bezoekers welkom te heten en ze eraan te herinneren dat drugs niet zijn toegestaan. Na het omkleden eerst even een lekkere lunch genuttigd.

Buiten bleken veel bekende beren hetzelfde plan te hebben opgevat om hier hun zaterdag door te brengen. De pinguïn was er al en we hebben even vitamine D gescoord op een ligbedje. Het was gezellig en aan potentiële bedgenotes geen gebrek. Een aantal kwam eens voorzichtig informeren of een erotisch tête-à-tête tot de mogelijkheden behoorde.

Ikzelf had mij als doel gesteld om voor de eerste kamer een dame van mijn Willy Wishlist af te vinken. De aanwezigen hiervan bleken behoorlijk populair onder de beren te zijn. De tijd vloog voorbij en het was inmiddels BBQ-time. De eerste hordes hongerigen voorgelaten om vervolgens smakelijk te smullen.

Danusia had eerder op de dag al laten blijken dat ontsnappen aan haar niet in haar woordenboek voorkwam en kwam polsen hoe de stand van zaken was. In januari van dit jaar voor het eerst intiem met haar kennis gemaakt en dat smaakte naar meer. Echter was het nog niet tot een vervolg gekomen. Ik gaf aan dat ik nog minimaal een half uurtje nodig had om uit te buiken. Als een adelaar cirkelde ze tien minuten later om mij heen. Haar gezegd dat ze rustig op jacht mocht gaan naar een andere prooi en ik wel zou wachten. Een drie kwartier later meldde ze zich weer en haar gezegd dat ik even ging douchen en wij dan een kamer zouden opzoeken. Hierna samen naar boven getogen alwaar we onze toegewezen kamer in het nieuwe deel betrokken.

Eerst dat lekkere lijfje van haar onder handen genomen voor een massage. Haar bedankje bestond uit sensuele tongzoenen. Haar handje ging richting mijn kleine kompaan die door haar handtastelijkheden een groeispurt doormaakte. Het was volgens haar nu mijn beurt om te relaxen en haar mondje begaf zich richting mijn kleine kompaan. Sensueel en met veel gevoel ging ze te werk. Even een klein intermezzo ingelast om niet te snel mijn kruit te verschieten. Het hele spel kon daarna weer van de start af voortgezet worden. Tedere tongzoenen werd opgevolgd door prima pijpen met als resultaat een mondelinge afvalverwerking. Er was bijna een uur verstreken. Op de kamer nog gedoucht en we hielden de optie open om er later een vervolg aan te geven.

Buiten op het terras was de temperatuur gedaald tot zeer aangenaam en met veel bekenden was het zeer gezellig. Nog genoten van een heerlijke hamburger. Na een tijdje de bar opgezocht om te koekeloeren of er een geschikte dame voor een tweede ronde beschikbaar was. Dit was niet het geval. Dus lekker buiten gaan zitten.

Samen met Gaby, die eindelijk even tijd had om zelf van een koffie en sigaretje te genieten, nog even de perikelen van de afgelopen periode besproken. FH kwam er ook bij en nog even wat zitten dollen. Rond kwart over tien hielden we het voor gezien waarbij Gaby van mening was dat ik morgen ook moest komen om dan om twaalf uur samen met haar koffie te drinken. Zoals gebruikelijk vroeg Colinda of alles naar wens was geweest. Mijn blijdschap betreffende het open mogen blijven en welgemeende complimenten uitgesproken voor het keukenpersoneel aangaande de lekkere BBQ en het barpersoneel.

Enkele feitjes 10 jaar Sixsens

• Meeste kameruren van alle bezochte clubs.
  • Meeste sessies met één dame van alle bezochte clubs.
  • Meeste kameruren met één dame van alle bezochte clubs.
  • Veruit mijn meeste trio’s hier gehad.
  • Veruit de meeste sessies en kameruren met Bulgaarse dames van alle bezochte clubs.

Op naar de volgende 10 jaar.

Bachatero, Wandelaar5 und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5hotmister1985maximusdennisWithHair1960Assmanromantische kereltje