Adelina
Zitat von maximusdennis am Juli 13, 2026, 9:57 p.m. Uhr
- Ontzettende mooie Brunette groene lingerie setje
- Weet van aanpakken uitstekende performance
- Bijzonder spontaan én humorvol
- Mooi sprekend gezicht én bijzonder slank
- Elders reeds prachtige foto's gespot van Adelina in vol ornaat
- Diverse mondelinge bilateraal overleg op buiten terras "inside secret information what happened in the Room" met ervaren IJsberen wijst uit onafhankelijk uit absolute aanrader en wéér een Kanjer van jewelste erbij voor de 6
- Ontmoette haar Live bij de six én herkende haar direct van de prachtige foto shoot.
- Ontzettende mooie Brunette groene lingerie setje
- Weet van aanpakken uitstekende performance
- Bijzonder spontaan én humorvol
- Mooi sprekend gezicht én bijzonder slank
- Elders reeds prachtige foto's gespot van Adelina in vol ornaat
- Diverse mondelinge bilateraal overleg op buiten terras "inside secret information what happened in the Room" met ervaren IJsberen wijst uit onafhankelijk uit absolute aanrader en wéér een Kanjer van jewelste erbij voor de 6
- Ontmoette haar Live bij de six én herkende haar direct van de prachtige foto shoot.
Zitat von Brabo am Juli 21, 2026, 12:44 p.m. UhrIk ben van plan haar komende vrijdag weer een bezoekje te brengen.
Ze heeft een hemels lichaam. En niet onbelangrijk, ze laat zich volledig gaan tijdens de kamergang.
Ik ben van plan haar komende vrijdag weer een bezoekje te brengen.
Ze heeft een hemels lichaam. En niet onbelangrijk, ze laat zich volledig gaan tijdens de kamergang.
Zitat von Assman am Juli 21, 2026, 9:11 p.m. UhrAdelina heeft deze week vakantie. Tweede helft volgende week zou ze er weer moeten zijn.
Adelina heeft deze week vakantie. Tweede helft volgende week zou ze er weer moeten zijn.
Zitat von Brabo am Juli 22, 2026, 6:30 p.m. UhrVerdorie!
Dan zit er niets anders op dan komende week ook nog eens langs te komen voor Adelina.
Verdorie!
Dan zit er niets anders op dan komende week ook nog eens langs te komen voor Adelina.
Zitat von Albano am August 8, 2026, 9:53 a.m. UhrInderdaad één van de mooiste in SS maar hoe is haar service ? Pzc en tongzoenen ?
Inderdaad één van de mooiste in SS maar hoe is haar service ? Pzc en tongzoenen ?
Zitat von maximusdennis am August 8, 2026, 10:37 a.m. UhrAdélïma kijkt mij altijd heel boos aan. Weet niet of dat een goede voorspeller is.
Adélïma kijkt mij altijd heel boos aan. Weet niet of dat een goede voorspeller is.
Zitat von vergeetachtige beer am August 8, 2026, 10:54 a.m. UhrQuote from Albano on August 8, 2026, 9:53 amInderdaad één van de mooiste in SS maar hoe is haar service ? Pzc en tongzoenen ?
1 En ander afhankelijk van persoonlijke klik met haar natuurlijk. Tongzoenen en pzc doen bijv. sommige vrouwen niet met alle klanten. Adelina gaat de club binnenkort verlaten voor verlof. Ze is voornemens om terug te komen.
Quote from Albano on August 8, 2026, 9:53 amInderdaad één van de mooiste in SS maar hoe is haar service ? Pzc en tongzoenen ?
1 En ander afhankelijk van persoonlijke klik met haar natuurlijk. Tongzoenen en pzc doen bijv. sommige vrouwen niet met alle klanten. Adelina gaat de club binnenkort verlaten voor verlof. Ze is voornemens om terug te komen.
Zitat von Assman am August 9, 2026, 12:52 a.m. UhrQuote from maximusdennis on August 8, 2026, 10:37 amAdélïma kijkt mij altijd heel boos aan. Weet niet of dat een goede voorspeller is.
Dat ligt niet aan jou, zo is ze gewoon. Zodra je haar aanspreekt verschijnt er een prachtige lach op haar gezicht. Anders mij de volgende keer als kruiwagentje gebruiken 🙂.
Adelina hoort bij de beste dames van Sixsens ❤️.
Quote from maximusdennis on August 8, 2026, 10:37 amAdélïma kijkt mij altijd heel boos aan. Weet niet of dat een goede voorspeller is.
Dat ligt niet aan jou, zo is ze gewoon. Zodra je haar aanspreekt verschijnt er een prachtige lach op haar gezicht. Anders mij de volgende keer als kruiwagentje gebruiken 🙂.
Adelina hoort bij de beste dames van Sixsens ❤️.
Zitat von maximusdennis am August 9, 2026, 2:03 a.m. UhrAdelina bijzonder leuke mooie meid met óók mooie lengte. Steeds meer IJsberen vertellen razendsnel enthousiast over Adelina én ik óók steeds meer enthousiast over Adelina❤️.
Na het verlaten van de Kamer met een andere schoonheid schoof Adelina haar ene been wijdbeens naar voren, natuurlijk voor méér aandacht van mij én die zag ik even niet aankomen😅, dus lag bijna pardoes op plat mijn snuiterd plat op de grond in de Bar😅😅🤭. Natuurlijk humor lol. Dus vandaag zo 9AUG26 ga ik al mijn troeven in de strijd gooien om een Kamer te veroveren met Adelina samen.
Verder za 8AUG26 uitstekende Saunadag gehad met Danusia❤️[Lees: absolute 5-sterren Relaxation Date😘😘], Lili, Nan én Pia.
Zelfs zo goed dat zowel Danusia [Lees: wist ik al🥰] én Nan met stip in mijn Top 5 zijn opgenomen.
Lili❤️staat al méér dan twee jaar in mijn Top 5. Zeldzame Performer❤️Lili. Lili niet te evenaren.
Date met Pia was ook geslaagd.
Adelina bijzonder leuke mooie meid met óók mooie lengte. Steeds meer IJsberen vertellen razendsnel enthousiast over Adelina én ik óók steeds meer enthousiast over Adelina❤️.
Na het verlaten van de Kamer met een andere schoonheid schoof Adelina haar ene been wijdbeens naar voren, natuurlijk voor méér aandacht van mij én die zag ik even niet aankomen😅, dus lag bijna pardoes op plat mijn snuiterd plat op de grond in de Bar😅😅🤭. Natuurlijk humor lol. Dus vandaag zo 9AUG26 ga ik al mijn troeven in de strijd gooien om een Kamer te veroveren met Adelina samen.
Verder za 8AUG26 uitstekende Saunadag gehad met Danusia❤️[Lees: absolute 5-sterren Relaxation Date😘😘], Lili, Nan én Pia.
Zelfs zo goed dat zowel Danusia [Lees: wist ik al🥰] én Nan met stip in mijn Top 5 zijn opgenomen.
Lili❤️staat al méér dan twee jaar in mijn Top 5. Zeldzame Performer❤️Lili. Lili niet te evenaren.
Date met Pia was ook geslaagd.