Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

11 maart 2026: super dag in Sixsens

Woensdag 11 maart 2026: fraaie dag in Lemiers

😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮

Een rustige lente dag, waarop ik vanuit het noorden zonder file keurig om 10:35 de al een beetje bevolkte parkeerplaats op reed. Snel aan de balie 50 euro (lente deal!) omgewisseld voor mijn favoriete ijsberen tenue en attributen. Niets stond een spectaculaire dag meer in de weg.

Kopje koffie met knapperig croissant verorberd, en beneden in de bar eens het strijdtoneel in ogenschouw genomen. Ik had een afspraak rond half twee, dus er viel wel wat tijd te om door te brengen. Het bleek een qua beren rustige dag te worden, terwijl het dames legioen fors toenam in aantal over de dag heen. Van een 5-10 tal dames aan het begin tot een naar schatting stuk of vijftig (volgens de balie mevrouw ) toen ik om 1900 het pand verliet.

Duidelijk overtal aan dames dus, en dat bleek ook uit de belangstelling die ik kreeg toen ik op ergens in een hoekje afgezonderd het strijdtoneel in mij opnam. Barbie (naar later bleek) had net van een ijsbeer en paar nieuwe lingerie setjes gekregen en wist die bijzonder smaakvol te showen…Mooi begin van de morgen. Ik fungeerde kennelijk als jurylid. Zeer eervol moet ik zeggen…

Ook Danucia (Ro, 31, A cup, 170 hoog) meldde zich en oogde als een super vrolijke meid. Pakte het slim aan: vroeg eerst wat ik allemaal lekker vond, en meldde wat later wat ze allemaal deed op een eventuele kamer. Gaf me toen tijd om weer bij zinnen te komen en verscheen een 15-tal minuten later om uit te zoeken of ik het allemaal begrepen had. Je moet af en toe wat nieuws proberen toch? Zo gezegd zo gedaan. En het bleek een gouden greep. Prachtige kamer, met alles wat ze beloofde waargemaakt! Soft, heerlijke tongzoenen, prachtig heldere glimoogjes (die had ze niet beloofd), een blow job waar ik U tegen zei, genoot van mijn touch. En moest overstag met een orgasme door mijn massage kennis en bef praktijken. Danucia meldde keurig tegen het eind van het halfuur, en maakte de laatste minuten nog vol met een hemelse blowjob. Ik wilde nog niet klaarkomen, daar had ik andere plannen voor. Super leuke meid, prima voor en after sales. Volgende keer een langere sessie!

Even gedouched en maar weer eens in de bar gaan zitten! Ik spotte Danielle, Pascale, Julia (Ro), Alexandra, Barbie, Lilly, Lori, Kaira (Nieuw), Maria, Danucia, Ella, Victoria, Sissy, Nancy, Natascha, Melany (Lit), Stacey, Martha, Lorena (Nieuw), Janina, Anita, Henrietta, Melissa, Kim, Mirella, Annabelle, Carla (Nieuw), Mira, Cora, Larissa. Myriam, Cloe, Isabelle en Marie (Ro). Een prachtige line-up naar mijn mening!  Bardames waren onder meer Gabi, Hellen, Giannirice.

Tweede sessie werd, zoals gepland met Melanie. Onvolprezen dame. Super sessie. Zal ik deze keer kort over zijn….. Mijn hemel. Mind blowing. Gelukkig bij haar ook. Lit-Nl 6-1.

Sprak met nog een aantal nieuwe dames, waarvan Lorena indruk maakte, ik meen dat ze net 20 is… mooie dame…. Ook Kaira (nog nooit zo als naam gehoord) bleek ik van onder de indruk. De kleine mynasch roerde zich, zelfs na het danucia en melanie geweld. Toch nog maar even afgeslagen.

Had door de dag heen al een paar keer met Sissy gekletst. Uiterst innemende persoonlijkheid. Heldere ogen, grote bos krullend haar, prachtige licht blauwe ogen. En weet heel wat grappige verhalen te vertellen! Was een keer eerder met haar in de kamer geweest, en besloot ook tot een vervolg. Prachtig slank lichaam, geen grammetje vet, super gevoelige tepels op haar A-cup, mooie bil partij. Kortom niks mis mee. Zoenen een beetje terughoudend, genoot van mijn aanrakingen. Werd een heel plezierige sessie. Net als Danucia zeer OK in time management.

Wilde nog afsluiten net een sessietje met Lilly, maar die was net bezet door een beer, en toen ik een vijftal minuten later de kino indook bleek ze met Annabelle de beer vakkundig te pijpen in de kino. Het programma op het scherm was van afgunst blijven steken. Dus ik werd verplicht die sessie van Lilly en Annabelle maar eens goed te bestuderen….

Hierna mij aar weer in mijn burgerlijke kledij gehesen en de weg terug naar huis aanvaard.

Dank Sixsens voor een super dag. Hoofdrol spelers Danucia, Melany (lit) en Sissy ook veel dank!

😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮

Bachatero, Wandelaar5 und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdenniskevinalonevergeetachtige beerWithHair1960Assman

Bijzonder leuk verslag @mynasch zag dat Julia Ro én Maria Bulg Top 2 óók beiden aanwezig waren. Twee Topfavorieten van mij. Beide Dames weten wèl waarom. Bij deze Maria, gecombineerd van Harte Proficiat met je Verjaardag. Ik heb van dichtbij het Feest mogen meemaken met prachtige bloemen, heerlijke taart én lekkere erbij. Het was een zowaar groot Feest met mooie originele muziek erbij van onze DJ 😎❤️. Lieve mensen, zoals je ziet, Saunaclub Sixsens zorgt voor bijzonder goed voor al haar meisjes en maakt hen nog gelukkiger. En dat mag het beste ook een keer gezegd worden. ps1 "Lieve Lilly, bij deze, ga ik op jou voorstel in, om vandaag vr 13MRT26 én za 14MRT26, een Trio met Annabelle erbij, op mijn favoriete Kamer met Spiegel links, minimaal als het Aanbod van Lilly én Annabelle nog steeds bevat 😍😍😘😘😘😎❤️."""""

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman