Please or Register to create posts and topics.

7 maart: lente in Lemiers

Vrijdag 7 maart 2025 lente in Lemiers

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

Wat een dag om naar het zuiden te zoeven. Rustig verkeer, laag zonnetje en rond 9:45 in Lemiers aangekomen. Even een beetje door het plaatsje gereden en om klokslag 9:55 de parkeerplaats opgedraaid. Er bleken nog een tweetal lotgenoten al voor de hemelse poort te staan. En met een precisie van een inderdaad Zwitsers uurwerk zei de deuk om 10:00 klik, en opende automatisch!

Voor 50 euro mijn ijsbeer attributen in ontvangst genomen, en mij pijlsnel verkleed in mijn geliefde ijsbeer vermomming. Het werd een prachtige dag. Ik had gezien dat Melanie (Lit) er zou zijn, en keek al ras in haar stralende oogjes! Ze wilde eerst even ontbijten, en had er geen bezwaar tegen dat ik haar vergezelde. Leuk gesprek, en rond elven konden we richting kamer gaan! En voor het eerst de nieuwe lift uitgeprobeerd van twee verdiepingen! Mooie innovatie. Een magisch uur vond plaats. Wat een dame is Melanie toch! Eerst een poosje heerlijk gevreeën op een bankje in de kamer als een soort inleidende schermutselingen, daarna op het bed werd de kleine mynasch onvervalst aangepakt. Maar voordat ik tot een eruptie kwam wilde ik Melany eerst maar eens verwennen. Dat leek ze zeet te waarderen en beloonde mij met een aantal(!) prachtige momenten. Na even bijgekomen te zijn stortte ze zich op mij. Wat een uur werd het zeg, wist niet dat de kamer zoveel hoeken had! Afrekening geen probleem, ze gaf me zelfs geld terug! Hoe een klasse dame zich kan onderscheiden….

Bijkomen was nu het devies althans voor een paar uur, na het heftig klaarkomen. Heerlijke lunch (met vers gemaakte omeletten uit de prachtige nieuwe keuken, een champignon soep om je vingers bij af te likken, en nog een semmeltje. Een opfris ronde in de sauna, en rond halftwee dan maar weer een de goed bevolkte bar binnengestruind. Hier kregen mijn ogen het moeilijk om al dat vrouwelijk schoon op waarde te schatten! Ik denk dat er in totaal wel een 70-tal dames rond huppelde. En aangezien het mannen bestand toch aan de lage kant was werd er ijverig “geconnect”. Zelfs ik was een beetje populair…. En voelde me een VIP! Mooie illusie voor een poosje…. Nog even in kino en darkroom verbleven waar vrij veel aktiviteit plaats vond. Wel een inspirerend moment om een goed uitgevoerde pijpbeurt mee te maken! Zou ik toch iets voyeuristisch in mij hebben? Werd zelf ook nog belaagd (door Roxanna), en ging bijna overstag….maar ben eerder met haar op kamer geweest en dat was nu niet echt de beste, maar haar aanval maakte wel indruk. Ze duwde op de juiste knopjes! Maar toch maar beleefd afgeslagen.

Er waren voor mij vrij veel nieuwe dames (Anna (Ro), Pamela (Ro)) waarvan de ook aanwezige Bachatero aangaf dat die voor hem nieuwe waren! Leuk om hem weer even te spreken!

Bachateros lijst vind je hier.  (post 11)

Tweede sessie met voor mij een wel bekende dame, maar had met Patricia nog nooit gekamerd. Ze maakte tot nu toe een aardige indruk, met een prachtige glimlach, en energieke uitstraling. Zoveel dat ik altijd dacht niet aan haar verwachtingen te kunnen voldoen…. Maar vandaag de stoute slippers aangetrokken en gevraagd of ze tijd voor mij had. Druk bezet als ze lijkt te zijn had ze dat wel, maar pas over een half uurtje. En inderdaad 30 minuutjes later dook ze weer op!

Ook dit werd gedenkwaardig. Al bij de eerste “moves” voor het bed bleek er een klik te ontstaan! Prachtige zoenen, super zachte strelingen over mijn lijf, al mijn haartjes en de kleine mynasch recht overeind. Ook Patricia genoot van zachte strelingen, een beetje massage olie was helemaal gevoelig, en een befpartijtje leverde een prachtig hoogtepunt bij haar op. Ze was helemaal verbaasd! Na melanies inspanningen eerder op de dag verwachtte ik niet veel van mijn eigen prestaties, maar had duidelijk buiten Patricia gerekend. Ze wist de oude kleine mynasch tot ongekende hoogte te krijgen (letterlijk!) en er nog een orgasme uit te persen. Kortom nog een heerlijk uur. Financiën waren zoals ik verwachtte (120v70).

Tijd om weer op adem te komen! In de bar werd het overschot aan dames nu wel een beetje pijnlijk voor de dames. De meeste plaatsen werden bezet door schone deernes! Met veel toppers ruim voor handen. Mimi, Lulu, Annabel om er maar eens een paar op te noemen!

Ik besloot een rondje te doen en eindigde in het restaurant, alwaar de inwendige mens verstrekt werd met een heerlijk platvisje, salade, broccoli en een chocolade toetje.

Het liep ni tegen half zeven en ik was van plan op weg naar huis te gaan, toen ik de kleine Pamela op de trap tegen kwam. Ze nam me apart in een hoekje een fluisterde allemaal leuke dingen in mijn oor, handje onder mijn ijsbeer mantel, en warempel. Er zat nog leven in. Dit zo een paar minuutjes volgehouden, en ze voelde (letterlijk) dat ze beet had. Kortom nog een half uurtje met Pamela op de kamer. Prachtige zoenen (dat kan ze, en doet ze met veel overgave!). Klein maar fijn lichaam, wat ik onder handen nam. Super blowjob. Dus echt wel een aanwinst voor Sixsens. Voor pussy likken wilde ze extra. Maar in dat meer betalen had ik niet echt veel zin, dus haar nog maar even laten pijpen, wat ze uitstekend kan! Zo werd het nog een sexy half uur. Geen hoogtepunt na de twee van Melany and Patricia. Maar toch een leuke meid!

Wat een dag op sixsens zeg: van 10 tot 19:15, twee en half uur op een kamer, het personeel wat zich echt uitslooft om alles goed te laten verlopen. Allemaal nieuwe investeringen, een prijsniveau wat voor mij nog te doen is. Kortom wat een club zeg! Dank aan Melany, Patricia en Pamela. En alle medewerkers in de club! (waarvan hulde aan Oxana in de keuken: altijd vriendelijk en proaktief!)

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

Bachatero, Flyerke and 9 other users have reacted to this post.
BachateroFlyerkeWandelaar5hotmister1985de PausLoveFromPariskevinalonevergeetachtige beerdoux nôtresWithHair1960iejtentiejn

Leuk verslag, en tja Melanie en Patricia, dan is je dag geslaagd ja. Ik zet Melanie bij voorkeur in als laatste kamer van m’n bezoek omdat het zeer intens is.

Bachatero, Paul and WithHair1960 have reacted to this post.
BachateroPaulWithHair1960

Vandaag een bezoekje gebracht aan mijn toppers ( Nancy en Natascha), wat een leuke en heerlijke kamer. Ook genoten van de sauna en heerlijk weer om eens buiten te zijn. Aan het begin Melanie (lth) ontmoet en even kort praatje gemaakt. En tja… laat in de middag toch met haar op de kamer beland( zeer intens), maar was erg gezellig en genoten van deze drie toppers. Wauw . Totaal 2 1/2 uur op de kamer geweest en helemaal voldaan. Volgende keer Christina en Lulu ( waar ik mee gesproken had) ook maar eens verwennen.  Het was een heerlijke dag, en de club wordt steeds mooier. Bedankt

Bachatero, Wandelaar5 and 4 other users have reacted to this post.
BachateroWandelaar5hotmister1985vergeetachtige beerWithHair1960iejtentiejn