Please or Register to create posts and topics.

5 december Birthday Party

Zoals eerder aangekondigd vierde ik afgelopen vrijdag mijn verjaardag in SS.

Bij aankomst werd ik zoals gewoonlijk hartelijk ontvangen door Colinda. Colinda was verbaast dat ik zo laat was. Dat bracht me even van me stuk omdat ik op de gewoonlijke tijd binnen was.

Bleek dat het een grapje was van haar en mijn maat @meme moo.
Meme Moo was al een dag eerder naar SS gegaan om alvast vooronderzoek te doen.
Tijdens zijn bezoek had hij dit geintje samen met Colinda bekokstoofd en hij had een verjaardagscadeautje voor me.
Mijn entree werd door hem betaald.
Dank je wel vriend!

Kijk dat was een mooi begin van de dag.

Na omgekleed te hebben zijn we lekker gaan ontbijten. Tijdens het ontbijt kwam Yvette binnenlopen in een prachtig rode setje en kreeg de felicitaties van haar. Achteraf bleek dat Wandelaar5 haar had ingefluisterd dat ik jarig was.

Helaas was zij voor de hele dag volgeboekt dus moest ik op zoek naar een vervanger.

Na het ontbijt even een sigaretje gedaan en toen we naar binnen liepen zag ik Denisa bij de balie staan.
Wat zag er weer mooi uit en werd door haar lief begroet.

Even later zag ik haar weer in de bar en kon het niet laten om met haar de kamer op te gaan. Merkte wel dat haar service iets minder wordt in vergelijking met een half jaar eerder. Kan misschien ook komen omdat ik maar een half uurtje had omdat ik een massage had geboekt.

Na de massage zag ik mijn favoriete dame Erica en natuurlijk hoef ik daar geen 2 keer over na te denken als ze me vraagt om naar de kamer te gaan.
We moesten wachten voor een kamer maar was ongeduldig dus gevraagd voor de jacuzzi kamer (9).
Bij binnenkomst had ik haar verrast met nieuwe nagelproducten. Erica doet haar eigen nagels en mijn vrouw is een nagelstyliste. Mijn vrouw had weer leuke kleurtjes voor haar meegegeven.
Altijd leuk om naar de verraste en blije gezichtje van Erica te kijken.
Zoals gewoonlijk was het een zeer goede kamer. Weer enorm genoten.

Na de kamer kwam ik in de bar Bachatero, Wandelaar5, De broer van Jezus en nog een paar mannen tegen die lekker aan het ouwehoeren waren.
Dat was een goed moment voor taart. Alleen was mijn maat Memo Moo er niet bij terwijl ik die kort ervoor nog had gezien. Bleek dat hij met iemand in de serre aan het praten was.
Gaf hem aan dat ik de taart wilde uitdelen dus die ging gelijk mee want deze taart lustte hij graag (red velvet cake van Dudok voor de kenners). De dame van de keuken was zo vriendelijk om de taart in stukken te snijden en het eerste stukje was voor Colinda. Als dank voor haar goede zorgen.
De taart viel in goed aarde bij de mannen (pfff gelukkig 🫣)

Tijdens het wachten op het avondeten heb ik onder het genot van een sigaretje ervaringen uitgewisseld met Wandelaar5 en Meme Moo. Het werd te koud voor ons dus zijn we maar naar de bar gegaan.

Na het avondeten heerlijk gekamerd met mijn nieuwe favoriete dame (Alena). Deze kamer was nog beter dan de vorige keer. Kan niet wachten voor de volgende keer.

Al met al heb ik wederom een geweldige dag gehad die te snel voorbij was. Leuke gesprekken gehad en fijne kamers gemaakt.

Denk dat afgelopen vrijdag mijn laatste bezoek van dit jaar was en kan alleen maar terugkijken op een fantastisch wandeljaar waar ik van mijn vrouw nog vaker naar SS mocht komen en nieuwe dames en wandelaars heb mogen leren kennen.

Iedereen en voornamelijk SS bedankt voor een mooi jaar en ik kijk uit naar 2026.

Alvast een goed en gezond 2026. Dat we nog veel mogen wandelen !!

Molaar, Flyerke and 8 other users have reacted to this post.
MolaarFlyerkeWandelaar5MemeMooAmourDeParismaximusdennisWithHair1960Assmaniejtentiejnromantische kereltje