Please or Register to create posts and topics.

3 januari

Gisteren was een erg goede dag. Het was rustig voor een zaterdag. Ik denk dat veel mensen vanwege de sneeuw besloten om niet te komen. Dus er waren geen wachttijden. Maar er waren wel veel bekenden. Zowel schrijvend op het forum als niet schrijvend. Genoeg bij te praten!

Als eerste kamer heb ik de nieuwe Juliana uitgeprobeerd. Een leuke dame, zie haar recensie. Voor de komende weken staan Cora en Selina in de planning om eens te proberen. Ik hoor goede verhalen over deze 2 dames. Daarna heb ik weer een trio met Danucia en Aylin gedaan. Het samen pijpen van de dames waarbij 4 prachtige ogen je aankijken blijft een genot. Ik denk dat er nog vele uurtjes met deze dames samen zullen volgen.
Mijn massagepraktijk liep ook weer als een dolle: o.a. Kassy, Lori, Mickey, Keyla, Elena en Tamara sleepten me mee naar de Kino. Cora keek met grote ogen toe hoe de dames onderling de wachtrij regelden. Lia kreeg een massage in de bar.

Tussendoor was er ook nog tijd voor het stoombad en de jacuzzi. Bij het avondeten was er o.a. zalm, bloemkool en Sarmale (met rijst en gehakt gevulde koolbladeren). Maar ook nog een paar soorten vlees en een uitgebreid salade buffet.
's Avonds had ik mijn zinnen gezet op Melanie uit Litouwen. En het lukte zowaar om haar te pakken te krijgen. Deze dame is terecht zeer populair. We hebben een zeer intens uur op kamer 26 doorgebracht.
Het was wat stil in de bar en daarom ging ik maar wat dansen met Kassy. Toen zij haar sexy moves maakte had ze in no time een klant en verdween ze dus snel naar de kamer. Danucia en Aylin hadden beloofd mij Roemeens te leren dansen, dus op de muziek van de DJ heb ik deze 2 beauty's de dansvloer opgesleept. En ik had heel veel bekijks! (Of zouden de aanwezige mannen vooral naar de dames hebben gekeken?). Ik kan nu in ieder geval Roemeens dansen :). Op de terugweg kwam ik in een hevige sneeuwbui terecht, dus met 50km/u naar de snelweg gereden. Gelukkig was die weer goed begaanbaar, zodat ik snel en veilig thuis kwam.

Bachatero, Tropische_verrassing and 9 other users have reacted to this post.
BachateroTropische_verrassingmaximusdenniskevinaloneDarioWithHair1960ijsbeerssAssmaniejtentiejnozzyromantische kereltje