Please or Register to create posts and topics.

15-02-2025 de dag na…

Zaterdagochtend 11:11 parkeerde ik m’n Duitse 4 wieler op P2 (P1 was al gevuld). Het was net boven het vriespunt. Ik rekende af bij de theke (geen idee wat haar naam is?) slippers, bandje, handdoek en badjas in ontvangst en naar beneden.

Het was nog rustig, ik vermoed door het feit dat de dag ervoor Valentijnsfeest was in Sixsens en er bij een andere (lang niet zo leuke) club deze dag een feestje was. Eerst maar een ontbijtje pakken. Werkzaamheden aan de nieuwe keuken waren nog in volle gang. Er wordt hard gewerkt om deze club van een mooie keuken te voorzien. De bouwvakkers keken hun ogen uit, ik vermoed dat de werkzaamheden daardoor iets langer duren…

De overlast is minimaal, je hoort af en toe een slijptol, het restaurant is gewoon in gebruik, het buffet stond op de vertrouwde plek.

Het ontbijtje smaakte me weer goed. Zoals gewoonlijk het lijstje van Bachatero erbij gepakt om mezelf alvast wat keuzestress te bezorgen. M’n clubvrouw was niet aanwezig, het voelde toch anders dat ze er niet was. Niet m’n vaste ritueel om de dag op te starten. Gelukkig komt Lulu snel weer terug.

Gelukkig was daar W5 die wel van de partij was, inclusief z’n welbekende meurende vis zodat m’n ochtend in Sixsens toch nog vertrouwd voelde. W5 had een vrachtwagenlading aan bonbons op de kop getikt en flink wat dames mochten daarvan genieten. En die dames maar mopperen dat ze 1-2 kilo zijn aangekomen maar ondertussen verdwenen die bonbons als sneeuw voor de zon.

Op het overdekte terras had ik een goed uitzicht op de receptie, zo kon ik zien welke dames binnendruppelden. Al snel zag ik Alicia, ze keek me intimiderend aan en zei dat ze op me zou wachten beneden. Als ik niet naar d’r toe zou gaan, dan….. ze gebaarde met d’r vinger langs d’r nek alsof m’n kop eraf zou gaan. Gevolgd door een knipoog en kus. Ik was dit jaar nog niet met Alicia op de kamer geweest, dus ze stond op m’n shortlist. Voor de rest een hoop andere dames die op de longlist stonden.

Onder lichte dwang afgezakt naar de bar, het was nog best rustig. Niet erg, zo kon je rustig opstarten en acclimatiseren. 2 Kopjes koffie en goed rondgekeken wie er nog meer binnenkwamen. Ook Mimi gespot en even mee geknuffeld. Maar Alicia had d’r zinnen op mij gezet. Toen ze mijn kant op kwam gelopen, keek ik verstijfd als een hert in de koplampen van een auto. De broer van Jezus zat naast me maar die had me al afgeschreven. Ik was kansloos tegen de charmes van deze dame.

Ze snuffelde aan m’n baard en zei dat ze houdt van mannen met baarden. Zeker als ze lekker ruiken. Alicia rook zelf ook heerlijk, Thiery Mugler, Alien…m’n favoriete luchtje. Het is met de imposante voorgevel van Alicia altijd moeilijk om haar in de ogen te kijken. Ze opperde een trio met Vanessa, ik twijfelde omdat het m’n eerste kamer was. Ik doe niet vaak trio’s maar als ik het doe, dan bij voorkeur de laatste kamer van de dag. Ze verzekerde me dat de dames het rustig aan zouden doen. Mannenvlees is zwak en het werd dus een trio.

Alicia was wild op de kamer, ze vertelde me dat ze ontzettend geil werd van mannen met baarden. Vanessa beaamde dat en pakte m’n hand en plaatste die tussen de benen van Alicia om even te temperaturen, zodat ik zelf kon voelen dat er geen woord aan gelogen was. De dames hebben onderling een goede klik en als man met deze 2 kanjers op de kamer, kom je ogen en handen te kort. De kamer was erg goed, Alicia had duidelijk nog niet genoeg gehad en smeekte me dat ik haar de volgende keer doggystyle moest nemen.

Een paar uur later verliet Vanessa Sixsens want ze was ziek (niet van de bonbons van W5) maar verkouden en ze had geen stem meer.

Ik ging mezelf bij elkaar rapen, en wat kletsen met o.a. W5, WithHair1960 en de broer van Jezus. De club stroomde voller en voller en er kwam steeds meer sfeer. Meer dan genoeg dames en heren.

Mijn tweede kamer was met Mimi, ook deze was weer voortreffelijk. M’n vorige bezoek aan Sixsens had ik geen kamer met haar gemaakt dus dat moest maar even worden ingehaald. Vlak voor het naderend hoogtepunt schoot de kramp in m’n bil, erg vervelend en Mimi gevraagd om 2 minuten pauze. Geen idee waar die kramp vandaan kwam, gedurende de dag behoorlijk wat Spa rood naar binnen gewerkt.

Na de korte onderbreking en de goede zorgen van Mimi, konden we ons liefdesspel voortzetten en tot een goed einde brengen.

Tijd voor een hapje te eten, W5 zat al op het overdekte terras te wachten op z’n steak en ik ging de voederbakken plunderen. Frietjes, rundsvlees, peperroomsaus, rijst en kip. Het smaakte weer bijzonder goed en rond de klok van 9 ben ik voor een tweede ronde gegaan. Ondanks de verbouwing aan de keuken was het eten weer voortreffelijk. Goed om te zien dat Sixsens er alles aan doet om de gasten zo min mogelijk hinder te laten ondervinden van de verbouwingen. Dat verdient echt wel een compliment.

De DJ begon een kwartiertje later maar dat mocht de pret niet drukken. Ik en met mij vele beren hebben weer mogen genieten van de dansmoves van o.a. Margareta, Corina, Sabina en als hoogtepunt een topless Brianna die haar twerkmoves liet zien. WithHair1960 heeft dit schouwspel wederom moeten missen, heb hem niet zoveel gesproken en gezien omdat onze kamerritmes elkaar wat doorkruiste.

Gedurende de dag onder meer gespot: Aïsha, Alicia, Andra, Carla bl, Cristina, Elena, Kassi, Lia, Mara, Mira, Mickey, Mimi, Nikki, Vanessa, Margareta, Stacey, Amalia zw, Natasha&Nancy, Gloria, Pascale, Cleo (2x), Sarah, Roxy, Alexandra, Corina, Brianna, Sarah, Joanna, Sofia, Domenica, Stefania, Victoria, Sabina, Serena

En nog veel meer.

Iets na 22:00 uur verliet ik deze mooie club. “Slechts” 2 kamers achter m’n kiezen maar beide waren meer dan uitstekend. Met een goed gevoel reed ik huiswaarts. Mezelf afvragend wanneer m’n volgende bezoek zou zijn, ik vermoed 1 maart….

Iedereen bedankt, alweer.

Molaar, Bachatero and 9 other users have reacted to this post.
MolaarBachateroFlyerkeVoorzitter van de DKCWandelaar5hotmister1985MemeMooLoveFromParisbefkedoux nôtresWithHair1960

Wederom top verslag H. Geweldig.

vergeetachtige beer has reacted to this post.
vergeetachtige beer

Een beknopt verslag van mij. Gelukkig heeft VB (vergeetachtige beer) al veel verteld. Ik had wat Valentijnschocolaatjes meegenomen van Rafaelo. De tekst erop “You are the only one for me” en uitgedeeld. Helaas viel toen wel op dat er meerdere van die doosjes met rode strik rond gingen…

De eerste kamer was met Duits Turkse Melis. Eén van de meest sensuele dames in Sixsens. Een heerlijk uur met haar gehad met heerlijk zoenen en pijpen en genieten van elkaar. Mijn tweede kamer was met Mimi, nog steeds de top in looks en service voor mij. Betere service dan Mimi, dan is het uiterlijk minder, mooier dan Mimi dan wordt de service minder. Voor de derde kamer had ik Carla blond in gedachte, maar deze beauty was langdurig geboekt. Dus een praatje gemaakt met de nieuwe Ella uit Roemenië (haar foto’s zijn te zien op Kinky in Eindhoven). Maar zij vertelde me niet aan tongzoenen te doen. Lia en Elena stonden ook op de nominatie, maar Lia was nergens te bekennen en Elena was vroeg naar huis gegaan. Zou ik de nieuwe Raissa gaan proberen? Uiteindelijk ben ik bezweken voor de verleidingskunsten van Alicia met Mimi. Een spetterend trio was een mooie afsluiting. Alicia was niet zo wild als vorige week (wellicht had dat wat te maken met die eerste kamer van VB met haar?), maar ook dan wist ze mij weer top te zoenen en mijn erogene zones te bewerken, terwijl ik Mimi voor de tweede keer die dag neukte. Dit in kamer 26, waar ik mijzelf altijd zo manoeuvreer dat ik beide dames via de spiegelwand goed kan zien. Daardoor had ik dus wel de dansshow van Brianna gemist.
Het was een wat vreemde dag. Overdag erg rustig voor een zaterdag. Maar rond 9 uur stroomde de club ineens vol en kwam de sfeer er goed in! Allemaal leuk aan het feesten en dansen.
Tenslotte nog even het lijstje dames van VB aanvullen.

Roemeens: Alena, Alina, Angela, Annabel, Bianca, Diana, Eva, Irina bl, Jennifer, Julia 1, Melis, Nicole, Raissa, Saïra, Valentina

Bulgaars: Dana, Domenica, Maria, Veronica, overig: Bella (It/Ro), Katja (Mol), Martha (Po)

De Line-Up was visueel weer uitstekend met stunners zoals Carla, Cleo (2x), Brianna en Serena en beauties als Alicia, Alina, Annabel, Bianca, Corina, Kassi, Katja, Mimi en Sofia.

Flyerke, LEON and 4 other users have reacted to this post.
FlyerkeLEONMemeMooLoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960