Please or Register to create posts and topics.

14/3/25

Ook ik ben nog eens afgezakt gisteren. Ochtendfile deed me pas om 11u30 arriveren. Na een afwezigheid van 5 weken was het weer een blij weerzien met de dames en heren. Maar man, weer veel nieuwe gezichten om te onthouden (namen laat ik aan B over). Zeer mooie verschijningen maar een gedeelte geen notie van de Engelse taal. Niet dat ik diepgaande gesprekken verwacht maar als je hun naam vraagt en ze kijken je angstig/verbaasd aan dan is het voor mij een "nu".
Door de lange afwezigheid ging ik voor de eerste twee kamers voor dames waar ik al meerdere kamers mee gedaan heb en ken voor hun troeven (Alena en Irina blond). Voor mijn laatste kamer wilde ik voor mijn favoriet gaan maar ze was heel de dag bezet en ik ben niet iemand die op voorhand afspraken maak.

Maar er was een andere dame vrij die van sommigen de favoriet is en waar ik nog niet de eer en het genoegen mee heb gehad: Lizzie. Ik deel nooit details van de kamer (ws omdat het te saai is :p) maar zal zeker herhaald worden.
Samengevat: leuke dag gehad met drie goede kamers die me de ochtendfile grotendeels hebben doen vergeten. Cu in a couple of weeks.

Flyerke, Tropische_verrassing and 3 other users have reacted to this post.
FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5LoveFromParisvergeetachtige beer