Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zware bevalling na 9 maanden ?

Op zondag 23 juni voor het eerst sinds 9 maanden weer eens aan het heerlijk verwarmde zwembad in Lemiers terecht gekomen.
Rond 12 uur aangekomen na een ritje vanuit Dierdorf waar Partycrasher en ik ons op de zaterdag nog tot de dageraad vermaakt hadden.
De tip van Cheasehead om op zondag naar Sixsens te gaan hadden wij in onze oren geknoopt en na een korte doch goede nachtrust besloten wij om de voorkeur aan het zwembad te geven boven het dakterras van Ratingen of Bochum.
En achteraf gezien bleek dat ook een hele goede beslissing!

Na binnenkomst naar beneden voor een lekkere cappuccino en ipv direct terug naar boven te gaan, daar al gelijk aan de klets met één van de vaste gasten (W5 als ik het goed heb maar de chronologie van de dag ben ik alweer een beetje kwijt). Gloria vriendelijk doch beslist gemeld geen interesse te hebben, o.a. doordat ik onderhand wel aan een ontbijtje toe was.
Net op tijd m’n traditionele omelet met kersenmarmelade kunnen bestellen en hiervan genoten met een croissantje op het terras.
Door het prachtige weer liep de club al snel behoorlijk vol met bezoekers en het werd weer een ouderwets gezellige dag.
Bij zo’n zonnige dag hoort een flesje Desperado’s en een duik in het water.
Een paar dames waagden zich ook in het water (tot op zekere hoogte natuurlijk vanwege hun coiffure). Een bankje naast mij lag Holly te praten met een mij toen nog onbekende Nederlandse bezoeker. Holly en ik kwamen ook even aan de praat, waarbij we oude herinneringen ophaalden over zwembaden, boksen, voetballen en paaldansen waar waterratje Gina ook nog een rol in speelde. Het duurde even maar toen kwam ook bij haar alles weer terug ondanks dat we slechts één keer met elkaar gedold hebben in 2018 of 2019 (tijd vliegt). Vervolgens bleek Holly ook nog steeds een waterratje te zijn en speelde zij en haar minnaar mee met het spelletje Sauna Club Watervolleybal. Volgens Partycrasher één van de voorrondes voor Parijs. Ik wilde hem niet teleurstellen en heb hem in de waan gelaten. Hij was alweer zo fanatiek, van een kater na de vorige dag was niets te merken en samen met een paar andere bezoekers was het aangenaam in het water. Veel dames die topless rondliepen, de Limburgse heuvels en een BBQ die werd opgebouwd, kortom fraai uitzicht alom.
Door de activiteiten op zaterdag had ik nog weinig behoefte om nader kennis te maken met één van de dames. En ondanks het grote aantal dames voor mij nog geen dames van mijn voorkeur (tja, het ligt aan mij, ik weet het).
Nadat de rij van uitgehongerden voor de BBQ weg was, ook langzamerhand eens gaan kijken wat de pot schaftte ..  en dat was niet mis! Naast de lekkere gezonde salade nam ik een bordje waar een hamburger op klaargemaakt was. Ik heb zelden zo’n lekkere hamburger gegeten !!
Vervolgens uitbuiken aan het zwembad waar in de vroege avond het zonnetje nog steeds lekker brandde. In gesprek geraakt met de bezoeker die eerder samen met Holly in het zwembad meegespeeld had. Een aangename kennismaking en wederzijdse ervaringen gedeeld totdat Holly ons weer kwam vergezellen.
Eigenlijk kreeg ik wel interesse in haar, terwijl zij ook niet direct het type van mijn voorkeur is. Maar haar spontane en speelse houding maakt haar zoveel aantrekkelijker dan het gros van de dames die maar een beetje verveeld of hautain met elkaar bezig zijn of hooguit voor de zoveelste keer vragen waar je naar toe gaat, waar je vandaan komt en of je niet gelijk met ze mee wil… niet dat ik daar moeite mee heb maar ze zouden het zoveel leuker kunnen doen met zoveel meer resultaat. Anyway, omdat we nog in gesprek waren heb ik Holly gezegd later op de avond misschien nog naar haar toe te komen.
En zo gezegd zo gedaan, rond 21 uur een kamer met raam gezocht en boven verwachting plezier met haar gemaakt.
Bijkomen met een cappuccino en een cola in de bar en vervolgens naar buiten om af te koelen, het was nog steeds aangenaam buiten en met een tweede flesje Desperado’s nog tot bijna middernacht buiten gezeten waar Partycrasher inmiddels zijn naam aan het waar maken was door een paar dames te vermaken met zijn bijzondere dans technieken…
Na 9 maanden voor het eerst Sixsens weer bezocht, keek er door omstandigheden een beetje tegenop maar het was beslist geen zware bevalling!

Reprise op woensdag 26 juni

In de ochtend was ik in de buurt en na de geslaagde zondag leek het me een goed plan om deze warme middag opnieuw aan het zwembad door te brengen. Opnieuw net op tijd voor m’n gebruikelijke lunch en de eerste uren geen bekenden gezien. Zou het de eerste keer sinds jaren worden dat ik min of meer anoniem door de club zou wandelen? Nee dus  😉

Met één van de Vlaamse broers aan de buitenbar m'n eerste Desperado’s gedronken. En zodra ik in het zwembad lag kwam ik Agronymus tegen, ook altijd leuk om even bij te kletsen. Een paar leuke dames liepen en dobberden in het zwembad, van één had ik de naam Corry opgevangen maar het zou ook Lorry kunnen zijn (of nog anders.. ze liep veelal topless rond en ik zal het haar een volgende keer opnieuw vragen). Met haar had ik later willen gaan maar uitgerekend toen was zij met haar lange natte haren bezet. De BBQ was weer lekker en met 2 aardige bezoekers die van verder komen en niet zo vaak in de gelegenheid zijn om naar Limburg te gaan, van de kippetjes en spareribs genoten. De kok moest nog even z’n best doen om de spullen droog te houden toen er plotseling uit het niets een stortbui van een paar minuten naar beneden kwam.
Inmiddels begon het tegen zevenen te lopen en velen waren hun keuze aan het maken en diverse stelletjes zaten boven op een sleutel te wachten.

Voor mij geen polonaise deze dag en omdat ik op tijd moest zijn om mijn huisgenote op te halen ben ik er rond 8 uur weer vertrokken na een heerlijke relaxte middag!

Sixsens crew bedankt voor de inzet op deze hete dag.
Misschien tot 2 juli tijdens Roemenië-Nederland mits het opnieuw aangenaam terrasweer is

 

Bachatero, Agronymus1 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeGregWandelaar5LoveFromParissul1957doux nôtresDrDre1978

Je chronologie is inderdaad flink in de war  😛 , want je tweede bezoek was donderdag 27 juni  😮

dievanhiernaast hat auf diesen Beitrag reagiert.
dievanhiernaast
Quote from Wandelaar5 on June 30, 2024, 6:42 am

Je chronologie is inderdaad flink in de war  ???? , want je tweede bezoek was donderdag 27 juni  ????

Ja… ouderdom komt met gebreken, m’n nah speelt wel vaker op de laatste tijd 😎

By the way, het was Cori of Cory die ik tegengekomen was in het zwembad. Van PC begreep ik dat zij met Brianna bevriend is, twee leuke meiden waarmee je wel lol kunt maken

 

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5

Corry, Corine en Corina = dezelfde dame, één van deze dagen moeten we toch eens haar definitieve naam vastleggen om verwarring te voorkomen…

Wandelaar5 und doux nôtres haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtres
Quote from Bachatero on June 30, 2024, 12:45 pm

Corry, Corine en Corina = dezelfde dame, één van deze dagen moeten we toch eens haar definitieve naam vastleggen om verwarring te voorkomen…

Welnee, het moet niet allemaal te overzichtelijk worden, jij hebt toch ook meerdere bijnamen in de club  😉

Wandelaar5 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5DrDre1978

@dievanhiernaast

Het was gezellig zondag aan het zwembad. Ik had alleen andere schuilnaam van je onthouden.

dievanhiernaast hat auf diesen Beitrag reagiert.
dievanhiernaast