Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zondag 30 juni

Rond 12u gearriveerd,na een lekker ontbijt naar het terras getogen en was aangenaam

verrast door de mooie tentachtige overkapping,ideaal voor regenbuien of als het heet is

om wat verkoeling te zoeken,het weer viel nog goed mee al mocht het wat warmer voor deze tijd.

Ondertussen kwamen er meer Dames binnen en had er  al enkele mooie gespot zoals Carla,Lorena,,,,

Na een welnessronde nog eens op verkenning getrokken en in de bar met Samira in contact gekomen

wat is uitgedraaid op een zeer leuke kamer 🙂 met dank aan de schrijvers over deze leuke meid.

De dag kabbelde rustig verder dus ik keek een beetje uit naar mijn 2e kamer Irina zw bleek afwezig

pech,Letitia zag er ook weer goed uit maar de taal is nog een hindernis,tot Victoria me kwam meedelen

dat Melis er was, dus ik naar haar op zoek, we troffen elkaar aan de Damesruimte na dat Jasmin haar had

geroepen,Melis kwam met een brede smile naar mij en zegde dat ik op terras even moest wachten ze ging haar

nog wat opfrissen ,dus wat later met deze topper weer in de zevende hemel beland,ze is nu voor enkele maanden

met verlof trouwens, na het zeer lekkere avondmaal weer voldaan richting homeland gereden.

GRTS F

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParisdievanhiernaastdoux nôtresDrDre1978