Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zondag 27 oktober

Vanochtend aangekomen bij Sixsens. Vriendelijk onthaald als altijd door Colinda. Afgerekend en een nieuwe jas gekregen. Een evenwichtig ontbijt samengesteld en geconsumeerd en vervolgens mijn rondje door de zaak gemaakt. Een van de dames die aankwam zei “Lazy Sunday” en dat was het ook.

Zoals steeds is de zaak erg verzorgd. Het personeel was in de weer met opmeten van een en ander. De verbouwingsplannen zijn volop bezig. De eerste veranderingen zijn alvast goed. De cabines zijn vervangen door een dark room. De sauna krijgt nu behalve een sproeier ook een emmertje met water en een geurtje. Misschien nog even de haakjes aan de muur vervangen in de wellness? De nieuwe buitentent is echt een grote plus!

Het eten was zoals steeds keurig verzorgd en er was de hele dag door keuze genoeg.

Qua dames denk ik dat er zo’n dertigtal waren. Mannen waren er doorgaans een stuk of vijftig. Er werd rustigaan gekamerd. Bijna nooit was er een wachtrij.

Zelf heb ik gekamerd met Andrea (heerlijk grote natuurlijke boezem, zozo kamer, het moest precies wat snel) en wat later met Laeticia (natuurlijk figuur met pronte borstje, niet zo vlot in het Engels maar dat maakte ze mondeling meer dan goed). Allebei jonge dames met een erg mooi figuur.

Het viel me op dat er alweer verschillende nieuwe dames in SS zijn aangeland. Ik kan ze geen ongelijk geven gezien de kwaliteiten die ze aangeboden wordt door de zaak en het vriendelijke personeel. De jongste dames waren minder talrijk. Het was blijkbaar een laat feestje zaterdag?

Na het avondeten heb ik me opgefrist met een douche klaar voor de lange rit naar huis.

Het was niet mijn beste bezoek ooit. Maar dat lag zeker niet aan de club die er alles aan heeft gedaan om een prima ervaring te bieden.

Een werkpuntje voor de club: de kamer bovenaan de trap, die zonder ramen, is het minst gezellig. Kaal, flets licht, vaak een geurtje als er gerookt werd, … ook aan vernieuwing toe!

(Weetje: de man die aan verschillende bezoekers vroeg om mee te mogen kijken op de kamer en die een dame voor je wilde betalen zou niet meer welkom zijn. Ook dat is een verbetering erbij.)

Greg, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregWandelaar5LoveFromParisWithHair1960

Die man kwam ook vorig week aan mij vragen of hij mee kon in de kamer kijken, ik begreep niet direct waarom, nadien zij hij ik betaal wel voor de meisje met wie je wil…ik had geen interesse.  nadien begon hij zich te verontschuldigen  maar bleef zo staren naar mij in de cinema room.

Wandelaar5, LoveFromParis und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParisWithHair1960