Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 8 november 2025

Ik hoopte Raïssa en Ariana zaterdag 8 november weer te zien, en... de avondsteaks. Meestal doe ik twee of drie sessies van een uur of langer, omdat ik graag de tijd neem, met het meisje klets, naar haar kijk, haar een kleine massage geef en zelf ook gemasseerd word, en ik hou niet van het idee dat het meisje slechts een stuk vlees is waarvan de "nut" in dertig minuten maximaal is. De club zat die dag bomvol, ik weet niet waarom. Veel nieuwe meisjes. Het is de eerste keer dat ik alleen sessies van een halfuur doe, maar meerdere keren werd me gevraagd om extra's voor tongzoenen als we eenmaal in de kamer waren; het uurtarief was niet onderhandelbaar, of tongzoenen werd geweigerd. Het voelde vreemd; de tijd vliegt, ik heb het gevoel dat ik alleen maar seks consumeer, alsof ik onder druk sta. Sessies met Napoli, Tanja, Lilly (tongzoenen werd royaal aangeboden zonder extra kosten) en Isabella. Helaas was er die dag geen Raïssa of Ariana, geen biefstuk, alleen kleine kebabs. Wat jammer. Ik vind Le Six echt geweldig; ik heb er een paar uitzonderlijke tijden gehad, maar er komen vast nog betere dagen, zoals met alles.

Bachatero, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5AmourDeParisWithHair1960Assman

@balisto Met de nieuwe dames loop je meer risico, die zien dingen vaak anders dan dat wij ze zien. Met de vaste dames die een goede reputatie hebben, zoals Lilly en Ariana (die er Zondag gewoon weer was), loop je weinig risico. Zie ook de reviews.

Raïssa blijft behoorlijk lang weg ja, we hopen haar snel weer te zien.

Bachatero, Wandelaar5 und AmourDeParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5AmourDeParis