Zaterdag 30 november
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 1, 2024, 8:05 am UhrGisteren heb ik weer een erg leuk bezoek aan Sixsens gebracht! Delen van dit verslag hebben jullie al in het Live topic kunnen lezen. De Line-up van vrijdag zag er al veelbelovend uit. Aardig wat stunners en service kanonnen. Dit bleek ook in het echt zo te zijn. Bovendien hadden de dames zich in aanloop naar de feestdagen ook bijzonder mooi gekleed. Ik noem even Cateleya in een prachtige blauwe body, Corina in een mooi rood setje, Elena in een kerstpakje, Mimi in een minuscule roze met fluorgele bikini en Andra in een bijzonder geil jurkje.
Nancy en Natasha maakten een "grand entree" in de bar met de nieuwe lift! Die gaat maar 1 verdieping naar kamer 21 en er zijn nog 2 liften gepland.
De eerste kamer had ik afgesproken met Sissy en Melis (B) kwam mij vertellen dat die kamer een trio moest worden. Ik heb me nog heftig verzet, maar dat was kansloos. Sissy is de nieuwe tongzoenkampioene in Sixsens en Melis wilde daar niet voor onder doen. Was een super kamer! Van beide dames staan er al recensies van mij.
@beffiebart /Dario had zijn Mimi gevonden en hij vertelde mij later erg tevreden te zijn
Na heerlijk genieten van de wellness was het tijd voor de kamer die ik vorige week al had afgesproken: Stefanie en Vanessa. Ze worden regelmatig door elkaar gehaald en sommige mannen noemen hen zusjes. Ik kan dit trio zeker aanraden! We hadden veel lol en zeer goede sex. Reviews van beide dames heb ik al gemaakt. 1+1=3 in dit geval.
's Avonds in de bar werd de 27e verjaardag van Melanie (B) gevierd. Dat leidde tot een grote groep dansende Bulgaarse dames tussen de bar en de TV waarbij vooral Margarita uitblonk met haar sexy moves. De groep Roemeense dames links achterin de bar besloten dan ook maar te gaan dansen bij de DJ tafel, waarbij Angelina ook nog even topless ging. Een lust voor het oog en daarna kwam er een Roemeens/Bulgaarse polonaise op gang (2x2 stappen zijwaarts, hupje naar achteren, 3 hupjes naar voren) die kennelijk in beide landen bekend is. Top sfeer en voor mij een mooie afsluiting van dag!
Gisteren heb ik weer een erg leuk bezoek aan Sixsens gebracht! Delen van dit verslag hebben jullie al in het Live topic kunnen lezen. De Line-up van vrijdag zag er al veelbelovend uit. Aardig wat stunners en service kanonnen. Dit bleek ook in het echt zo te zijn. Bovendien hadden de dames zich in aanloop naar de feestdagen ook bijzonder mooi gekleed. Ik noem even Cateleya in een prachtige blauwe body, Corina in een mooi rood setje, Elena in een kerstpakje, Mimi in een minuscule roze met fluorgele bikini en Andra in een bijzonder geil jurkje.
Nancy en Natasha maakten een "grand entree" in de bar met de nieuwe lift! Die gaat maar 1 verdieping naar kamer 21 en er zijn nog 2 liften gepland.
De eerste kamer had ik afgesproken met Sissy en Melis (B) kwam mij vertellen dat die kamer een trio moest worden. Ik heb me nog heftig verzet, maar dat was kansloos. Sissy is de nieuwe tongzoenkampioene in Sixsens en Melis wilde daar niet voor onder doen. Was een super kamer! Van beide dames staan er al recensies van mij.
@beffiebart /Dario had zijn Mimi gevonden en hij vertelde mij later erg tevreden te zijn
Na heerlijk genieten van de wellness was het tijd voor de kamer die ik vorige week al had afgesproken: Stefanie en Vanessa. Ze worden regelmatig door elkaar gehaald en sommige mannen noemen hen zusjes. Ik kan dit trio zeker aanraden! We hadden veel lol en zeer goede sex. Reviews van beide dames heb ik al gemaakt. 1+1=3 in dit geval.
's Avonds in de bar werd de 27e verjaardag van Melanie (B) gevierd. Dat leidde tot een grote groep dansende Bulgaarse dames tussen de bar en de TV waarbij vooral Margarita uitblonk met haar sexy moves. De groep Roemeense dames links achterin de bar besloten dan ook maar te gaan dansen bij de DJ tafel, waarbij Angelina ook nog even topless ging. Een lust voor het oog en daarna kwam er een Roemeens/Bulgaarse polonaise op gang (2x2 stappen zijwaarts, hupje naar achteren, 3 hupjes naar voren) die kennelijk in beide landen bekend is. Top sfeer en voor mij een mooie afsluiting van dag!
Zitat von Dario am Dezember 1, 2024, 7:09 pm Uhr@wandelaar5 bedankt voor je waardevolle tips. Mimi is inderdaad een raschte topper. Het grappige was dat ik idd aan wandelaar5 vroeg om mij mimi aan te duiden maar ik geraakte in gesprek met een dame die mij zo fascineerde dat ik met haar naar de kamer wou. Maar ik wou mimi ook en tot wandelaar 5 mij zei dat de dame waar ik zo een interesse in had wel degelijk mimi was. Wat een toeval!! Ik heb het mij in ieder geval niet beklaagd. Wat een topper is het!! Alweer een pareltje..mara,mimi,nancy, holly,...en dan zijn er nog zo vele die er rondlopen. Mijn 2e kamer was met de duits/ nigeriaanse tiffany. Ook zij was een goede ontdekking. 2 geslaagde kamergangen. Zoals gewoonlijk genoten van de uitstekende welness, mooie dames,enkele goede gesprekken met mede beren en goed gegeten. Sixxsens lijkt sterk op een paradijs voor mannen 😉
@wandelaar5 bedankt voor je waardevolle tips. Mimi is inderdaad een raschte topper. Het grappige was dat ik idd aan wandelaar5 vroeg om mij mimi aan te duiden maar ik geraakte in gesprek met een dame die mij zo fascineerde dat ik met haar naar de kamer wou. Maar ik wou mimi ook en tot wandelaar 5 mij zei dat de dame waar ik zo een interesse in had wel degelijk mimi was. Wat een toeval!! Ik heb het mij in ieder geval niet beklaagd. Wat een topper is het!! Alweer een pareltje..mara,mimi,nancy, holly,...en dan zijn er nog zo vele die er rondlopen. Mijn 2e kamer was met de duits/ nigeriaanse tiffany. Ook zij was een goede ontdekking. 2 geslaagde kamergangen. Zoals gewoonlijk genoten van de uitstekende welness, mooie dames,enkele goede gesprekken met mede beren en goed gegeten. Sixxsens lijkt sterk op een paradijs voor mannen 😉
Zitat von VH am Dezember 2, 2024, 9:22 pm UhrYou told about Holly. Has she been there in the last days? I met her only 1 time but was faszinated so can u tell me is she back in Sixsens or not? Thank you 🙂
You told about Holly. Has she been there in the last days? I met her only 1 time but was faszinated so can u tell me is she back in Sixsens or not? Thank you 🙂
Zitat von Dario am Dezember 2, 2024, 9:37 pm Uhr@vh last saturday holly was not in sixsens. May be she is on holiday i dont know
@vh last saturday holly was not in sixsens. May be she is on holiday i dont know
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 3, 2024, 4:47 am UhrI have not seen her for quite some time. I think she left Sixsens. But with the ladies for pleasure, you will never know when and where they will return.
I have not seen her for quite some time. I think she left Sixsens. But with the ladies for pleasure, you will never know when and where they will return.
Zitat von vergeetachtige beer am Dezember 3, 2024, 8:11 am UhrQuote from VH on December 2, 2024, 9:22 pmYou told about Holly. Has she been there in the last days? I met her only 1 time but was faszinated so can u tell me is she back in Sixsens or not? Thank you ????
I’ve heard she works at …..at this moment. It’s a rumor so please don’t blame me if it’s not exactly true.
Quote from VH on December 2, 2024, 9:22 pmYou told about Holly. Has she been there in the last days? I met her only 1 time but was faszinated so can u tell me is she back in Sixsens or not? Thank you ????
I’ve heard she works at …..at this moment. It’s a rumor so please don’t blame me if it’s not exactly true.
Zitat von Liefhebber am Dezember 3, 2024, 10:21 am UhrQuote from vergeetachtige beer on December 3, 2024, 8:11 amQuote from VH on December 2, 2024, 9:22 pmYou told about Holly. Has she been there in the last days? I met her only 1 time but was faszinated so can u tell me is she back in Sixsens or not? Thank you ????
Rumors, not true. Holly quit entirely. Me too for the time being but because of other reasons (some people will know why or because of who I mean)
Quote from vergeetachtige beer on December 3, 2024, 8:11 amQuote from VH on December 2, 2024, 9:22 pmYou told about Holly. Has she been there in the last days? I met her only 1 time but was faszinated so can u tell me is she back in Sixsens or not? Thank you ????
Rumors, not true. Holly quit entirely. Me too for the time being but because of other reasons (some people will know why or because of who I mean)
Zitat von Eddy_V am Dezember 3, 2024, 10:59 am UhrQuote from Liefhebber on December 3, 2024, 10:21 amRumors. Holly quit entirely. Me too for the time being but because of other reasons (some people will know why or because of who I mean)
I didn't know you worked in Sixsens, sorry to hear so
Quote from Liefhebber on December 3, 2024, 10:21 am
Rumors. Holly quit entirely. Me too for the time being but because of other reasons (some people will know why or because of who I mean)
Zitat von Liefhebber am Dezember 3, 2024, 7:51 pm UhrQuote from Eddy_V on December 3, 2024, 10:59 amQuote from Liefhebber on December 3, 2024, 10:21 amRumors. Holly quit entirely. Me too for the time being but because of other reasons (some people will know why or because of who I mean)
Yeah hard work and yes … the gossip is worse than RTL boulevard
Quote from Eddy_V on December 3, 2024, 10:59 amQuote from Liefhebber on December 3, 2024, 10:21 amRumors. Holly quit entirely. Me too for the time being but because of other reasons (some people will know why or because of who I mean)
Yeah hard work and yes … the gossip is worse than RTL boulevard