Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 29 juni

Ik ben gisteren naar Sixsens geweest. Ik moest 10 minuten omrijden omdat de A76 gedeeltelijk was afgesloten. De line-up was ongeveer dezelfde als vrijdag. Janina was er niet zoals gebruikelijk in het weekeinde, haar "plaats" werd ingenomen door Marrokaanse Aliyah. En ook Vita heb ik gisteren niet gezien.
Het is volgens mij sinds het mooie weer begonnen is de hele week al erg druk in Sixsens. Ook zaterdag waren er vrijwel de hele dag wachttijden en er werd dus ook flink gebruik gemaakt van de cabines en het dakterras waar 3 stellen tegelijk bezig waren toen ik even ging kijken. Goede marketing van de betreffende dames.
Bulgaarse Melis gaat 2 maanden op vakantie, dus ik heb meteen maar gebruik gemaakt van deze voorlopig laatste kans en haar meegevraagd voor weer een topkamer. Vorige week zou ik een trio doen met Carla en Mimi, maar dat mislukte omdat de afspraak van Carla uitliep. Deze week lukte het wel! De BBQ was weer zeer goed geregeld. Rond 6 uur ging ik mijn mooi medium gebakken steak halen die de chef altijd maakt na de Duitse instructie "Rot".

Ik had Lulu door diverse omstandigheden al 5 weken niet gezien. Gisteren was ze continu bezet. Maar iets voor 9 uur zag ik vanuit de bar haar uit kamer 25 of 26 komen. Vanessa en Elena stonden daar in het hoekje leuk te dansen. En gelukkig had ze nu eindelijk tijd voor mij. Dat werd ook weer een topkamer. Een hele dag met een levendige sfeer doorgebracht in Sixsens en 3 keer een uur naar de kamer geweest met mooie dames met top service: hoe goed kun je het hebben? En dan waren er nog een hoop dames waarmee ik ook wel naar de kamer zou willen zoals Erika (gaat 3 weken op vakantie) Laura, Vanessa, Elena (gaat helaas ook op vakantie), die nieuwe Manuela, Stefanie, Gloria, Crystal, Alina, Mira (maar die was de hele dag gepannenkoekt zoals meestal op zaterdag), Lia… afijn de lijst is te lang om allemaal op te noemen. Om 20 over 10 reed ik de parkeerplaats af.

Flyerke, krids und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkekridsLoveFromParismynaschmmla1972dievanhiernaastReizigerwavesWithHair1960

HeerlijK!