Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 27 december

Gisteren was ik in Sixsens en het was weer een gezellige dag. De dames die er eerste Kerstdag waren hadden extreem goed verdiend vertelden ze "I was like a sex machine". En ook gisteren liepen de zaken goed. Vrijwel de hele dag waren er korte wachttijden voor de kamers. Mijn eerste kamer was met 1 van de anonieme dames die op een klant zat te wachten waarmee ze een afspraak had, maar die niet op kwam dagen. Van die zeldzame gelegenheid heb ik maar gebruik gemaakt.
De tweede kamer was met Lulu, die misschien voor de derde keer op rij Miss Sixsens wordt. Need I say more?
De jacuzzi was weer fijn en ik had aan het begin van de week een verkoudheidje gehad, dus in de stoomcabine kon ik lekker aan het verdere herstel van keel en longen werken.
's Avonds in de bar werd de verjaardag van Martha gevierd door een paar Bulgaarse dames en Martha zelf. De daarbij gepaard gaande drank had het gebruikelijke effect op Melanie die dus een aantal keren wild topless dansend op de banken stond. De partysfeer was wat minder dan normaal, want met 41 dames (1 ging rond 8 uur naar huis), waarvan 25 op de kamer, 2 in de wachtrij, een stuk of 8 geboekt voor gezelschap in de bar, bleven er niet zo heel veel over om nog te dansen. Voor mijn laatste kamer koos ik voor de jonge Raissa. Ik was eigenlijk al te lang niet meer met deze pure GFE dame naar de kamer geweest. Het was weer top. Dus vandaag geen nieuwe dames (Cora, Eva of Juliana) geprobeerd. Het was een mooie afsluiting van 2025 met 3 top kamers, veel gezellige contacten met andere bezoekers, super verzorging door het personeel en ontspanning in de uitgebreide wellness. Maar eens zien wat 2026 gaat brengen.

Flyerke, Tropische_verrassing und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingmaximusdenniskevinalonevergeetachtige beerjosken3Assman

Ik was er ook!

Rond de klok van 11:30 uur parkeerde ik mijn afgetankte bolide op P2, het was best druk met de auto’s maar ik was dan ook wat later.

Na de verplichte Kerstperikelen en de hoge druk die het juryschap van de Miss Sixsens verkiezing met zich meebrengt, even tijd voor ontspanning.

Ik doe het graag en ik krijg van meerdere heren te horen dat ze zelf ook 1 of meerdere presentjes willen schenken.

Collinda 50,50 Euro gegeven in ruil voor een bandje, badjas en badhanddoek. Snel naar beneden om me onder te dompelen.

Veel bekende heren gezien en gesproken, Wandelaar5, Assman, WithHair1960, romantische kereltje en een handlanger, iejtentiejn en nog wat andere heren met dezelfde voorkeur qua dames.

Wanderlaar5 heeft een mooi lijstje gepost met de aanwezige dames, en er werd behoorlijk wat werk verzet door die dames. Stuk of 40 dames aanwezig en vrijwel de gehele middag en groot deel van de avond wachttijden (niet al te lang, al was het voor sommige stelletjes lang genoeg om hun seksuele activiteiten in de darkroom aan te vangen). Veel dames regen de kamers aan elkaar en hadden een topdag.

Ik mocht mezelf verblijden met een aangename sessie met de (voor mij) allerleukste en liefste vrouw van heel Sixsens. Mijn clubvrouw Lulu, prachtig in het zwart gehuld met haar donker gestifte lippen zag ze er weer uit om door een ringetje te halen. Geknuffeld, gekletst en wederom een fijne tijd met elkaar doorgebracht. Mijn laatste kamer van het jaar met haar maar over een weekje kan het zomaar weer raak zijn.

Gemiddeld genomen over de dag een 50-60? Tal heren gemiddeld gok ik. Alle kamers bezet en nog een 30-40 tal heren in de bar/eetzaal/terras. Het was dus iets rustiger dan normaal op een zaterdag maar nog steeds goed toeven. Shotjes werden geserveerd maar vlogen niet van het dienblad af.

In de middag borrelhapjes, frikandel en bamiblokken dus ook weer prima geregeld.

Voor mijn laatste kamer van 2025 werd ik bij m’n pula gepakt door Lorena. Deze jonge speelse dondersteen heeft in no-time een grote schare fans gekregen. Als je met haar op de kamer bent, snap je waarom. Ze plaagt graag in de bar en krijgt de lachers makkelijk op haar hand. Heerlijke afsluiter van het jaar voor mij. Echt met een knal/plof. Weer een toppertje erbij en ook zeker weer niet de laatste keer met haar.

Na al het gespeel op de kamer tijd om onder het genot van een paar goudgele rakkers mijn ss jaar te overzien. Was een prachtig clubjaar voor mij, een aantal nieuwe toppers erbij. Raïssa, Lorena, Monica, Gamze, Danucia en nog een aantal meer. Ook wat toppers die er niet waren de laatste weken/maanden Patricia (best wishes 4 you, see you soon I hope), Mellanie (Lt) en Kim (hopelijk komt ze terug!)

Maar met 1 favoriet…1 nummer 1. Ik kan en wil er niet omheen. Lulu

Bachatero, Tropische_verrassing und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5maximusdenniskevinaloneWithHair1960josken3ijsbeerssAssman