Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 26 oktober

Gisteren ben ik weer geweest na mijn vakantie. Het werd een dag van weerzien met veel bijpraten met dames en bekende mannen. Ook heb ik Tjeppah leren kennen. Ik zag aardig wat voor mij nieuwe jonge dames, maar ik had geen tijd om hen te leren kennen.

Minpuntjes waren een gebruikt (gelukkig leeg) condoom onder een kussen in kamer 25 en dat het warm water er een tijdje niet was. Dat werd vrij snel opgelost zodat ik maar 1 koude douche heb hoeven nemen.

De nieuwe dark room ziet er prachtig uit en is niet zo erg donker. Leuk voor de liefhebbers en een veel beter alternatief dan de hokjes als de kamers bezet zijn.

Ik heb kamers gemaakt met mijn persoonlijke top 3 (Vanessa, Mimi en Lulu) en om het helemaal af te maken had ik Elena meegenomen met Lulu. Dan heb je toch 4 van de mooiste natuurlijke borsten in Sixsens in de kamer en kom je handen en ogen te kort. Elena was deze keer extra goed in vorm met pijpen. Ik moest haar afremmen om beide dames ook nog te kunnen neuken.

‘s Avonds was er een leuke sfeer in de bar en met name onderaan de trap werd enthousiast gedanst door een grote groep dames en enkele heren. Het was weer een mooie dag en hopelijk kan ik komend weekeinde weer van Sixsens genieten en wellicht wat nieuwe dames leren kennen.

Molaar, Bachatero und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkeTropische_verrassingLoveFromParisdoux nôtresWithHair1960

In tegenstelling tot vorige week was ik nu wel de 1e gast op de parkeerplaats, alleen de auto van de eigenaresse en van Pascal waren voor mij. Het "ijsberen uniform" ontvangen van Colinda en op in het "strijtgewoel", maar zoals ik al zei ik was de 1e er was nog niet zo veel te "gewoelen" alleen Pascal maar die had al een afspraak. Dan maar naar het restaurant waar de kok een "spiegelei kaput" voor me bakte, met zwartbrood, eiersalade en 2 Krakauers, Een goed begin van de dag. Ruby en haar vriendig kwamen in het restaurant binnen gevolgt door gast no 2, het begon op te schieten, ha ha. Na het eten naar beneden in de bar en daar was buiten Oksana, de barvrouw, helemaal niemand, maar een kop koffie zwart stond direct al klaar voor mij. Het personeel kent haar klanten wel. Zo tegen 11.00 uur kwam Ruby naar beneden maar zij "verdween" direct met gast no: 2 naar kamer 11, dus ik was weer alleen. Oksana vroeg nog aan mij of ik me niet verveelde maar ik verveel me nooit, ik geniet enorm van de interactie van zowel de dames en de heren. Maar alleen was het daar nu nog wat te rustig voor. Zo tegen 12.00 uur een rondje door "de zaak" gemaakt, waar ik Beate met een medewerkster bezig zag aan een gordijn bij de ingang van de nieuwe darkroom, ze was nog niet helemaal tevreden met de kleur van het gordijn dat zou ze later misschien nog veranderen. De darkroom is echt een verbetering dan de "bushokjes" voorheen en later op de middag werd er dan ook volop "gebruik"van gemaakt, spannend!!!!! Vergeetachtige Beer en W5 kwamen binnen, gezellig, we hadden elkaar veel te vertellen omdat we elkaar al een heel tijdje niet meer hadden gesproken, later voegde zich nog een bekende gast in ons gezelschap, zoals ik zei, gezellig. De dames "druppelde" binnen. Omhelzingen en 3 kusjes van Jasmin, Melissa, Vanessa, Rebecca en Patricia, de laatste 2 zijn er weer vanaf donderdag en zij blijven zoals altijd 3 weken. Weer naar beneden in de bar, bij Pascal, zij kwam net terug van haar 1e kamergang. Mercedes kwam binnen, zij had net een autorit van 5 uur achter de rug en begroete Pascal hartelijk, beide dames kunnen het heel goed met elkaar vinden daarna was ik aan de beurt, omhelzing en 3 kusjes. Zij blijft tot volgende week zondag is de bedoeling. Daarna werd het snel veel drukker van zowel dames en heren, Toch allemaal bekende gezichten, het openen van ...... heeft gelukkig niet tot een achteruitgang van bezoekers en dames geleid, waar ik in het begin een beetje bang voor was. S`middags waren er wachtijden en de darkroom werd dan ook als "alternatief" goed gebruikt. Even was er geen warm water wat W5 al eerder vermelde maar dat werd snel opgelost. Om 18.00 uur het avondeten met Pascal, wat heeft deze vrouw toch een geweldige mooie ogen, bijna net zo mooi of even mooi als Gloria (mijn opinie) Zo tegen 19.45 huiswaarts gekeerd ik werd nog gevraagd om wat langer te blijven maar dat werd me gegarandeert dan door het "thuisfront" niet in dank afgenomen ha ha. Volgende week ben ik er ook weer en dan word het, als alles goed is, nog beter, al is dat eigelijk onmogelijk, maar diegenen die mij wat beter kennen weten wel waarom?????? Tot volgende week allemaal.

Flyerke, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5hotmister1985LoveFromParis

Omdat ik m’n bezoek met bovenstaande heren heb mogen besteden, plaats ik m’n verslagje hier.

In de ochtend rond 10:15 weggereden uit het brabantse land. M’n rit van 1 uur en 25 minuten zou meer dan een half uur langer gaan duren. De A2 was afgesloten. Google maps leidde me om, en na een half op de afrit meende ik de deugmobiel van W5 te zien. Zou het? Jawel hoor, W5 naast me in de file. Toeteren, raampje open en lachend roepen dat het tientje entreekorting er niet in zou zitten. Risico van het vak.

In slagorde reden we de parking op, net de laatste plekjes van P2 vlakbij de ketting die P3 afsloot. Een blik op de thermometer (19,5 C) stemde me vrolijk. M’n vest hoeft niet aan, tis erg lekker weer. Natuurlijk was W5 me voor en ontving hij eerst z’n strijdtenue en snelde naar beneden. 2 Minuten later volgde ik hem. Tijdens het omkleden kwam Lulu de herenkleedkamer binnen om een knuffel en wat zoenen te halen.

Snel omkleden en een hapje eten. J (man met baard en lang haar) zat al op het bankje, Lulu sloot bij mij aan, en even later kwam W5 ook bij ons zitten met z’n meurende stinkvis. We babbelde wat met z’n allen en even later kwam WithHair1960 ook erbij. De sfeer was goed. En dat bleef die ook gedurende de dag.

Ik heb 2 kamertjes gedaan, eentje met m’n Sixsens echtgenoot (Lulu) en een trio met Mimi en Alicia. Alicia zag er weer onweerstaanbaar uit, rook heerlijk en riep meerdermalen “I love you vergeetachtige beer” toen ze me zag. Alicia was goed gemutst en zat lekker in d’r vel. Volgende week gaat ze voor een weekje naar huis voor d’r verjaardag.

Het eten was weer voortreffelijk, geen gebruik gemaakt van m’n steakbonnetje. Ik koos deze keer voor gebakken vis, die echt lekker was. Na m’n kamergangen nog 2 pilsjes gepakt en naar huis gegaan. Ik verliet de club rond 8-en want de volgende ochtend moest ik er vroeg uit.

Gedurende de dag toch wel 50+ dames gezien…onder meer:

Lulu, Mimi, Alicia, Mercedes, Vanessa, Elena, Patricia, Dana, Domenica, Victoria, Melanie, Jasmine, Aïsha, Mira, Ruby, Melis, Stacey, Vivian, Cristina, Ariane, Margareta, Mickey en nog veel meer.

Goed om te zien dat deze club goed blijft draaien. Tot snel weer.

peterp095, Molaar und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095MolaarWandelaar5hotmister1985LoveFromParisWithHair1960DrDre1978