Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 24 augustus

Gisteren ben ik in Sixsens geweest. De voor mij nieuwe Angela was er al vroeg. Ze lijkt wel wat op Corina, alleen half lang blond haar en siliconen borsten cup B en ze is wat ouder. Ik schat midden 30. Ze is zeer slank en ze had een oranje bikini aan die haar spectaculair goed stond. Ze heeft voor Corona jarenlang in Sixsens gewerkt. Een kennismaking op de kamer gaat nog even op zich laten wachten. Uiteindelijk koos ik voor de echt nieuwe Diana voor mijn eerste kamer. Die heb ik beschreven in de dames sectie. Het was geen slecht begin van de dag.
Het was prachtig weer en het werd ook goed warm. De dames gaven de voorkeur aan de kamers beneden vanwege de airconditioning. De ligbedjes op de nieuwe grotere zonneweide werden druk gebruikt. Helaas was er 's avonds regen voorspeld, dus er was geen BBQ.
Voor mijn tweede kamer besloot ik tot een trio van een uur met Lia en Lulu. Vorige week had ik nog een trio met Lulu en Elena gedaan, dus het verbaasde Lulu dat ik haar weer uitkoos. Het was weer helemaal top en mijn belangrijkste conclusie was dat ik al te lang niet meer met Lia op de kamer was geweest. Ze heeft op dit moment een werkelijk perfect bruin kleurtje. En beide dames zijn zeer correct en geven top service inclusief zeer goed tongzoenen. Lulu heeft het haar nu niet meer omhoog in een staart, maar glad naar beneden, net zoals de meeste dames. Ze vertelde dat sommige mannen haar niet meer herkennen. Dit nieuwe haar laat haar iets jonger lijken.
Het eten was weer top. De assistent chef kok is beter in het bakken van steaks dan de chef die momenteel op vakantie is. Even wachten tot een uur of 6 als de eerste batch steaks op is en er vers wordt bij gebakken.
Na het eten de derde kamer gemaakt met Mimi. Dat was dus ook weer een top uur met deze topper.
De regen was inderdaad losgebarsten en zorgde voor een aangename verkoeling. Dit moedigde de aanwezige mannen aan tot kamergangen en er ontstonden wachttijden voor de kamers. In de bar werd flink gedanst; wellicht geholpen door een man die 2 flessen champagne aan liet rukken lieten de dames zich ook niet onbetuigd. Man wat heb ik genoten van de Roemeense heup bewegingen van Karla! Dus binnen liep de temperatuur alleen maar op ????. Het was druk en toen ik om 11 uur naar huis reed kwamen er nog steeds mannen binnen. Het was weer een heerlijke zomerdag in Sixsens!

Flyerke, luke0272 und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerkeluke0272kridshotmister1985LoveFromParisvergeetachtige beerdievanhiernaastWithHair1960DrDre1978Pistou