Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 21 september

Rond 14u de poorten naar het mooie paradijs voor de witte beren binnen gestapt.  Het was een mooie zonnige dag met enkele nieuwe dames. Ik was er enkele maanden niet geweest en het deed deugd nog eens te kunnen langskomen.  Gedurende de dag was er veel volk op de mooi vernieuwde tuin.ik heb afwisselend het sauna gedeelte bezocht,een plekje rond het zwembad en af en toe  een kijkje nemen in de bar.  Ik heb 2 kamers gedaan. De eerste was met de bulgaarse milf nancy.  Die was subliem.  Nancy hoeft hier geen introductie meer. Zij is ongetwijfeld 1 van de toppers van deze mooie club(in mijn ogen toch). prijs voor deze tip top service 60 euro

Mijn 2e kamer was met de nigeriaanse lucy.  Daar heb ik een dubbel gevoel bij.  Ze was zeker niet slecht maar ik merkte een alcoholgeur op en ze bleef aandringen voor 1u. Omdat ik maar 30min wou blijven wou ze 70. Ik had geen zin om te discussieren over de prijs op de kamer want normaal geef ik maar 60 maar vandaar dat ik dit even mee deel. De seks op zich was wel goed.  Lucy heeft een mooie volle kont en een paar heerlijke malse borsten.  Ik ben rond 19u30 vertrokken.  Ik persoonlijk kom liever in de winter dan in de zomer. In de zomer vind ik de bar iets te leeg omdat er veel dames boven en buiten zitten. Maar ieder zijn voorkeur.  Mijn volgende bezoek probeer ik tegen eind volgende maand nog eens te plannen

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkekridsGregWandelaar5hotmister1985LoveFromParisdoux nôtresKeesKutje

Ik was er gisteren ook. Een prachtige zomerdag! Ik heb lekker genoten van het zonnetje, het stoombad en de jacuzzi, de vele mooie vrouwen en ook de praatjes met de vele mannen. Er waren erg veel dames terug van vakantie (zie het bericht van Bachatero) en dan kwam de erg mooie Amalia blond gisteren ook weer voor het eerst na haar vakantie. Het was druk want voor mijn eerste kamer rond 2 uur moesten we al een kwartiertje wachten. Geen straf om dat kwartier met Lulu op de bank door te brengen. De eerste kamer was een trio en Vanessa was de sleutel aan het halen. Vanessa had goede zin en een wilde bui, dus dat werd een zeer goede kamer met 2 dames die de volledige Sixsens service gaven. Wel kreeg ik nog op mijn kop dat ik vorige keer met Duitse Lola was gegaan voor de hoofdprijs  :D.

Ik had ‘s morgens Stefanie gezien. Ze was geboekt tot 5 uur. Ik maakte meteen een afspraak, maar helaas voor mij verlengde haar klant nog wat. Diverse dames (Delia, Melissa, Mickey en Diana) maakte van de gelegenheid gebruik en vroegen mij om een massage. Dan toch eerst maar wat eten. Een steak besteld (“Rot” voor een heerlijke medium steak) en toen liep ik iets na 6 uur de fraaie elegante Stefanie tegen het lijf. Ze had inmiddels 3 afspraken, dus een man die met haar naar de kamer wilde kreeg te horen dat hij 3 uur moest wachten. Ook dit werd weer een heerlijke kamer met volledige Sixsens service.

in de bar heerste een leuke sfeer met overal groepjes dansende dames. Soms ook overgaand in gejuich en aanmoedigingen voor bijzondere dansprestaties. Ik wilde de dag afsluiten met beauty Mimi. Ze had de hele dag al veel aandacht aan me besteed. Zij wist mij na 2 topkamers naar nog een heerlijk hoogtepunt te brengen. 3 keer een uur de kamer op met 4 fraaie topdames die allemaal volledige Sixsens service leveren, mooi weer, goed eten, uitstekende wellness en veel gezelligheid en genieten van schaars geklede dansende dames. Wat kan een man zich nog meer wensen?

Flyerke, krids und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkekridsGreghotmister1985MemeMooLoveFromParisDariodoux nôtresReizigerWithHair1960DrDre1978KeesKutje