Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 20 mei

Afgelopen zaterdag met dank aan de Sixsens tombola met vrijkaartje een relaxte dag doorgebracht.
In de middag was het vrij rustig, waarschijnlijk omdat veel bezoekers al op Hemelvaartsdag geweest waren. Later in de middag werd het gemoedelijk vol zonder noemenswaardige wachttijden.
Links en rechts bekenden getroffen die mij bij konden praten over de mij onbekend dames. En dat zijn er flink wat doordat dit pas mijn derde bezoek van het jaar was! Voorgaande jaren was 1 of 2 maal per maand gebruikelijk (en vaker in de lente/zomer) maar omstandigheden veranderen.
Met het eten zat het weer helemaal goed. Dat begon al bij de brunch met tosti, omelet, croissantjes. Wat later met de sushi en rond 6 uur met de BBQ met flink wat keuze aan kip, steak en spareribs.
En hoe zit het met de dames? Nou volgens mij zat dat wel goed maar door m’n wellness dagje en vele gesprekjes met nieuwe en oude bekenden, is het er niet van gekomen om de stand van zaken ook op de kamers aan een nader onderzoek te onderwerpen.
Met de Pinksteren wordt het opnieuw lekker lenteweer. Momenteel gepland op de maandag, hoewel ik net hoorde dat mijn carpool-lifter al op de zondag gaat.
Het zal van de “omstandigheden” afhangen of en wanneer het op dit Pinksterweekend gaat lukken, we gaan het meemaken !

 

Bachatero, Flyerke und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5