Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 14 september 2024

Zaterdagochtend 11:03 uur parkeerde ik m’n autootje op P1. Er was nog plaats over en het was nog niet heel druk een uur na opening. Op de parking zag ik 2 auto’s van de vaste bezoekersgarde al geparkeerd staan. Het was nog frisjes maar het zonnetje scheen zo nu en dan tussen de wolken door.

Bij binnenkomst al druk om me heen kijkend of ik al bekende dames/heren zag maar helaas. M’n berenvel aangetrokken en naar de eetzaal. W5 zat er al met wat beren ervaringen uit te wisselen. Wat later kwam W…. (ik weet z’n forumnaam niet) ook aansluiten. Zowel W5 als ik hadden W al een tijdje niet meer gezien vanwege vakantieperikelen. Even gebabbeld en beneden aan de bar een koffie gepakt.

Ik schat dat er stuk of 20-30 heren aanwezig waren en iets minder dames.

W5 was al snel vertrokken met Lia en W en ik zaten aan de bar wat te kletsen. Ik werd op m’n rug getikt, ik keek om en niks. Nog een keer het getik maar ik was weer te traag ????. Kiekeboe, daar was Mimi en wat zag ze er weer prachtig uit. Een sexy wit gekruisde bikini band geval ding. Een knuffel en 3 kussen en ik wist al wie er op m’n lijstje stond voor m’n tweede kamer. De eerste stond namelijk al vast. Ik spotte Gloria in de bar en een paar minuten later zag ik WithHair1960 de trap aflopen…toeval???

Enfin, de aanvang van mijn eerste kamer had wat vertraging wegens een ongelukje. Maar was er niet minder fijn en aangenaam door. Ik heb een heel fijn uur met Lulu mogen spenderen, ze droeg een zwarte outfitt met een soort van choker om d’r hals en een zwart/wit gevlekte haarband. Uurtje was meer dan prima en ik kon meteen door voor een frikandel en bamiblok. Het was ondertussen al iets drukker maar niet de gewoonlijke drukte van de zaterdag. Het hing qua sfeer een beetje tussen een zaterdag en zondag in. Kwalitatief goede line up, mooi weer en niet teveel heren. Desondanks werd er toch behoorlijk gekamerd.

Goed het kroop ondertussen al richting 5-en en het begon weer te kriebelen. Alicia lag aan de ketting bij een heer en zat stoïcijns voor zich uit te staren. Geen optie voor een trio met haar helaas. Mimi was op de kamer en ik had m’n zinnen op haar gezet. Zodra ze de bar zou binnenlopen zou ik haar bespringen had ik me voorgenomen. W5 adviseerde me om het niet af te wachten en actie te ondernemen. Bovenaan de trap nabij de lockers trof ik Mimi. Goed getimed en ik vroeg wanneer het haar zou schikken, voor of na het eten? Het maakte haar niet uit dus we besloten maar zsm de kamer op te zoeken.

Mimi blijft 1 van de beste binnen Sixsens, ze pijpt heeeerlijk diep en met gevoel. Het beviel me dusdanig goed dat ik ervoor opteerde de sessie wat langer te maken dan dat ik normaliter doe met haar. Geen spijt van en de tijd vloog voorbij. Lichtelijk gesloopt verliet ik de kamer. Tijd om de inwendige mens te voorzien van wat lekkers.

Op het menu o.a. frietjes, shoarma, schnitzel, kip, en de welbekende overheerlijke peperroomsaus. Het smaakte me goed, nog even wat bijgekletst met WithHair1960. Zoals altijd had hij weer moeite om de club te verlaten, de man geniet met volle teugen. Ik m’n bordje leeg gegeten en Mimi kwam me zeggen dat W5 aan de bar zat en me zocht, “he thinks I killed you I think” zei ze met een knipoog.

Dus naar de bar waar ik W5 trof en later ook weer W. Het liep al richting 20:00 uur en ik telde een man of 6 aan de bar, en een 20-30 tal op de banken en ongeveer een 15-tal dames (rest op kamer of boven). De DJ pompte weer wat beukers over de speakers, en er was 1 beer die mocht genieten van de dansende kwaliteiten van Vanessa en Elena. De man genoot zichtbaar en het was mooi om te zien. Ook Margereta en Mimi gooide hun prachtige heupen en billen in de strijd. Een prachtig schouwspel en een mooie manier om de dag af te sluiten.

Gedurende de dag onder meer gezien:

Gloria, Lulu, Mimi, Vanessa, Elena, Alicia, Brianna, Carla bl, Natalia, Joanna, Lola (nieuw), Keyla, Mickey, Ariana, Lia, Ruby, Margareta, Melissa, Holly, Vivian en nog veel meer die ik vergeten ben of de naam simpelweg niet van weet.W5 had een kamer met Lola gedaan, misschien dat hij er nog een topic over opent in de ladies sectie.

Iets na 11-en verliet ik de club, wederom een zeer geslaagde en gezellige dag.

peterp095, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5WithHair1960Polleke uit het zuiden

De sfeer liep na het van dichtbij aanschouwen van al die schuddende billen nog wat hoger op toen een topless Holly besloot een man een striptease act te laten doen bij de danspaal onder luid gejuich en aanmoediging van de aanwezige dames!

Flyerke, WithHair1960 und Polleke uit het zuiden haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWithHair1960Polleke uit het zuiden