Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 14 december

Het was rustig voor een zaterdag. De dames vertelde mij dat het vrijdag erg druk was geweest. Maar gelukkig voor de dames werd er wel druk gekamerd. Er waren vanaf een uur of 2 al wachttijden voor de kamers, maar die bleven beperkt tot maximaal ongeveer een half uur. De eerste kamer heb ik gemaakt met de nieuwe (sinds 29 november op het lijstje van Bachatero) Hongaarse Jessica. Het was een leuk begin van de dag, zie haar recensie.

Tijd voor wat gesprekjes met nieuwe dames: Er was een Poolse blonde dame: Kasja/Katerina met bril. Ze had een leuke uitstraling en ze zat aan de bar bij het koffiezetapparaat. Ik had van een man al gehoord dat ze €80 vroeg en goede service had geboden. Bij mij vroeg ze €100 en zakte direct naar €70 toen ik nee zei. Ik heb het er toen maar bij gelaten. Later hoorde ik dat ze gefrustreerd het pand had verlaten. Tsja met een wild west prijsbeleid bouw je natuurlijk geen klantenkring op in een nieuwe club

Ook heb ik kennis gemaakt met Bulgaarse Asra. Een wat forsere blonde Bulgaarse dame die op de bank bij de DJ tafel zat. Tenslotte heb ik ook nog kennis gemaakt met een bloedmooie Belgische dame K. Veel tattoos, witte hoge laarzen, witte body, Botox lippen en een grote billen die iets teveel waren bijgevuld naar mijn mening. Half Arabisch maar geboren in België vertelde ze in sappig Vlaams. Ik schat haar midden 20. Vandaag begonnen want ze werd rondgeleid. Ze wil haar naam (nog) niet op het forum. Haar eerste vraag was of je sex mocht hebben in de Kino. Goede instelling dus. Ik had net afgesproken met Mimi en Carla, dus het kwam niet tot een verdere kennismaking, maar het eerste gesprek was wel gezellig. En ze had snel een klant die haar lange termijn boekte. Later was ze de weg kwijt en heb ik haar nog geholpen om de sleutelbalie te vinden.

Na de kennismaking met K. Heb ik Mimi en Carla meegenomen voor een trio. Wat moet ik daar nog over vertellen? Carla blond 24 en de mooiste dame in Sixsens (alhoewel half Griekse Cleo haar naar de kroon steekt) en Mimi met haar schoonheid en top service die ook nog eens goed op elkaar ingespeeld zijn… Helemaal top en Carla was deze keer aan de beurt voor het eindschot. Dat ik dat nog mee mag maken!

Mijn massagediensten werden ook gretig afgenomen: Christina, Melissa, Jasmin 2x, Kassi, Mickey en Mary vroegen mij om een massage.

De laatste kamer was met Lulu en die was weer erg goed! Misschien moet ik toch nog mijn stemmen in Miss Sixsens wat veranderen en haar ook een punt toekennen?

’s Avonds in de bar werd er niet zoveel gedanst als gebruikelijk op een zaterdag. Maar ik herinner me Ina die erg haar best deed om een man met haar danskunsten te verleiden en daar ook in slaagde en de billen van Mimi (tsja, als zij aan het dansen gaat, dan zakken je ogen wat naar beneden).

Molaar, Bachatero und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachaterovseFlyerkehotmister1985LoveFromParisvergeetachtige beerDariodoux nôtresWithHair1960

Ik was er ook op zaterdag en ik vond het niet zo rustig.
Maar dat komt misschien omdat ik zes uur op kamer drie heb gezeten - dus misschien ben ik minder gekwalificeerd voor een algemene beoordeling van de sfeer...

Kamer drie in het kort:
Lulu, zo als altijd heel, heel goed (en ze gaat niet op vakantie!)
Cori, gewoon goed, met een vleugje kink (vakantie tot midden januari)
en Nikki -- een transcendetale ervaring zoals ik nog nooit heb gehad in 25 jaar wandelen. Nog steeds op zoek naar de juiste woorden...
(en helaas is Nikki ook op vakantie tot midden/end januari).

Ik kom zeker nog eens langs voor het einde van het jaar...
Tot gauw, Sixsens

Molaar, Bachatero und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkeWandelaar5hotmister1985vergeetachtige beerDariodoux nôtresWithHair1960