Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 11 mei

56 dames op vrijdag in de week na Orthodox Pasen volgens het lijstje van Bachatero. Er zijn weinig clubs die dat voor elkaar krijgen. Daarom kies ik in rustige tijden ook altijd voor Sixsens. Ik heb ze gisteren ook allemaal gezien behalve Céline en Deborah. Voor Deborah in de plaats waren er 2 nieuwe dames van kleur. Er was een “nieuwe” dame die er 4 jaar geleden ook al had gewerkt: Sabine. Ik schat haar midden 30, geen tattoos, normaal postuur, zwart haar tot op haar schouders en een lichte huid. Ze was direct de hele dag geboekt, dus ik heb haar niet kunnen spreken. En Lulu was er ook weer. Dus 58 dames (plus misschien nog een paar die ik niet gezien heb).
Gisteren was een absolute top dag! Prachtig weer, het zwembad weer gevuld, ligbedjes er omheen, buitenbar open en de eerste BBQ van het seizoen. In het begin waren er minder mannen dan ik verwacht had voor een zaterdag met mooi weer. Aan het einde van de middag liep de club wel goed vol, gelukkig bleven de wachttijden voor een kamer beperkt.
Na de brunch ben ik eerst maar eens lekker gaan zonnen op een ligbed bij het zwembad. Bijgepraat met wat Belgische mannen, waarvan een deel er ook vrijdag was geweest. En toen kreeg ik ineens een zoen in mijn nek van Mimi. Ik had het lijstje van Bachatero nog niet gezien, dus ik wist niet dat ze al terug was. Een fijne verrassing. Ze was in no time ook alweer geboekt natuurlijk.
De eerste kamer maakte ik met Lulu. Die bewees weer eens waarom ze vorig jaar gekozen is tot Miss Sixsens. Ze liep er (net als de nieuwe Irina) ook weer topless bij, zodat de mannen die haar niet te pakken kregen toch ook nog een leuke tijd hadden. Mimi deed ook weer aan haar gebruikelijke marketing door na een kamer helemaal naakt rond te lopen voordat ze in de lockerroom haar bikini weer aantrok. En Margarita zwaaide in de bar weer haar rokje omhoog om aan de mannen te laten zien dat ze geen slipje droeg. Daarnaast visueel genoten van stunners als Brianna en Andrea, qua natuur is het echt genieten in de Limburgse heuvels!
Na een bordje sushi werd ik de target van de verleidingskunsten van Mimi. Nu heb ik de ruggengraat van een visstick als het haar betreft, dus ik ging voor de bijl. Weer een heerlijke kamer waarbij zij bewees waarom zij derde is geworden bij de Miss Sixsens verkiezing. Een volledige deep throat lukt haar net niet bij mij, maar ze komt er dicht bij!
Na deze twee heerlijke uurtjes puur genieten heb ik gebruik gemaakt van de jacuzzi en daar ook weer even de stand van zaken in de wereld besproken met een clubbekende.
Het was inmiddels een uur of 6 en De BBQ was in volle gang. Een zee van witte ijsberen op het terras en maar een handvol dames. Bij de chef kreeg ik weer een prachtige medium gegrilde steak na het fluisteren van het geheime Duitse wachtwoord "Rot". Een oven aardappel en wat salades erbij maakte de maaltijd compleet. Het werd tijd om op zoek te gaan naar Italiaanse Stefania. Ze is er alleen op vrijdag en zaterdag en het lukt mij zelden om haar te pakken te krijgen. Ze heeft teveel vaste klanten die afspraken met haar maken. Als ze eens een keer beschikbaar is kom ik net van de kamer. 2 weken geleden had ik een afspraak met haar gemaakt om vandaag om 19 uur met haar naar de kamer te gaan. Maar helaas ze was nergens te bekennen. Na een tijd van het terras naar beneden gegaan. Geen Stefania, ook niet op haar plek helemaal links achterin de bar. Na nog even ongeduldig wachten en wat kletsen met een clublegende kwam ze toch ineens de trap af "I was looking for you". Kennelijk hadden we elkaar net misgelopen tijdens onze zoektochten. Het werd anderhalf uur puur genieten.
Helaas was de sfeer in de bar wat minder feestelijk dan normaal op een zaterdagavond, omdat de DJ ziek was geworden. Ik heb nog een hamburger gegeten van de houtskool BBQ. Ik heb niet veel met hamburgers, maar die bij Sixsens van de BBQ zijn echt grote klasse. Al met al een topdag!

Molaar, Bachatero und 14 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkekridsGregAventadorhotmister1985MemeMooLoveFromParismynaschoupsvergeetachtige beerdoux nôtresReizigertestostarossaWithHair1960

good story W5!

krijg er helemaal zin in...

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5doux nôtrestestostarossaWithHair1960

2 stunners op 1 dag, leven kan mooi zijn als de zon schijnt  😉

Wandelaar5, doux nôtres und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtresWithHair1960
  1. Ook nog een verslag van mij van zaterdag 11 Mei, wat laat, maar ook ik wou niet achterblijven. Het was zoals W5 eerder beschreef, een geweldige dag, perfect weer en heel veel dames. Ik ben altijd enkele minuten voor de opening aanwezig en ook nu was ik de eerste. Zeer vriendelijk begroet door Beate en Colinda. Op naar het ontbijt met Gloria, zij had de spiegeleieren al besteld bij de kok, een geweldig begin. Uiteindelijk later beland in de bar "downstairs" en daar was ........ helemaal niemand, alleen Carolina die mij het gebruikelijk kopje koffie serveerde. Iedereen is boven zei ze, En inderdaad het terras, zwembad en de veranda waren helemaal gevuld met gasten en inderdaad heel veel dames. Bij W5 aangesloten waar de allernieuwste "nieuwtjes" werden besproken, verder met veel gasten en dames gesproken, kortom  supergezellig. Na een sauna, whirlpool en een rondje zwembad uiteindelijk aangekomen in de kino , waar, hoe gek dat klinkt, ik  toch nog een 30 minuten heb  gedoezeld / geslapen. Dat werd weer "ruw" onderbroken door de altijd heel vriendelijke lieve maar uiterst "luidruchtige" Jasmin, later voegde Gloria zich ook onder ons gezelschap, ook zij wilde even een pauze inlassen. Om ca 18.00 de 1e BBQ van dit jaar, met W5, Gloria een zeer vriendelijke  "provincie genoot" en M, ik geloof dat zij op dit forum het liefst niet met naam word genoemd, zodoende, M, maar wat een ongelofelijke mooie en stijlvolle dame is dit. Het eten was van topkwaliteit, maximaal aantal sterren, de kok is formidabel. Ik wou nog blijven tot aan de diskjockey maar ben toch naar huis gegaan, zeer tevreden en uiterst vermoeid. Als je denkt dat een bezoek aan 6S niet beter kan, het word altijd weer overtroffen. Heel veel dank aan de dames en de staf. Het was weer een geweldige dag, ik verheug mij nu al weer op zaterdag de 18e
Bachatero, Flyerke und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5hotmister1985kevinalonevergeetachtige beerdoux nôtres