Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 1 juni 2024

Voor mij de eerste keer bij sixsens was een succes op en ik heb vele kamers gehad van half uurtjes.
Volgende keer toch wat beter op zoek en maar 1-2 afspraakjes maken waarvan een paar uurtjes lang.
Flink wat tips gekregen van een echte koekebakker???? en wat andere.

Ik kreeg al meteen in de ochtend in de gaten dat er flink op me gejaagd werd en dat je daarvoor wel stevig in de schoenen moet staan. Elke 10 minuten dat er weer iemand boven op me springt of aan me nek hangt.

voor me eerste kamer was ik bij Kim geweest en die kan echt wel als een van de beste zoenen. Dat was wel het beste begin van me dag na al dat gejaag van andere. De tweede waarmee ik ben geweest daarvan herinner ik me de naam niet meer. Daarna toch overgehaald door Inez (Ines) maar dat viel tegen en qua prijs verandere ze ineens op het laatste moment. Het gepush begon toen irritant aan het worden. waarnaar ik na wat tips van andere hoe ik het de dames duidelijker moest maken dat ik geen interresse had toen lieten ze mij uiteindelijk met rust. Daarna werd ik voorgesteld aan de bloedmooie Mimi en dat was me eerste waar ik PZC bij had gedaan en die kom me er toch een goede BJ geven, daar kan ik nog steeds aan terugdenken. Na een tijdje gezeten en gekletst gehad werd ik voorgesteld aan de bekende duo. Niet mijn type maar vooral 2 gezellige dames om mee te chillen. Na het weten weer wat rondgesnuffeld en kennisgemaakt met wat nieuwe dames die na wat geklets toch niet de beste interresse toonde en het voor mij ook niet wederzijds werd. Had ik toch nog een nieuwe dame die er sinds 3 daagjes was en ze daarmee kreeg ik mijn halfuur wel vol geneukt ( een paar minuten na het voorstellen was ik haar naam al vergeten.)

Na wat ronddwalen in de avonduurtjes nog wat contact kunnen maken met wat dames die er ook pas sinds kort kwamen ben ik ( ja voor de 6e keer ) naar de kamer geweest, ik dacht dat jongeheer niet meer overeins zou komen maar zij was juiste zeer goed met het strelen over me hele lichaam met haar handen dat het toch nog goed was. Het was een wat kleiner meisje met golvend donker bruin haar ( nog niet niet tegen zwart aan ) en een zwarte setje had ze aan. Ook daarvan kan ik haar naam niet herinneren het was haar 4e dag bij sixsens zei ze.

en dan zou ik denken na 6 kamers dat ik het wel voor gezien had.  Kon ik het niet laten om naar huis te gaan zonder op de Mooiste Blondine van SixSense af te stappen. Carla jij bent echt een schat en vervolgens met haar als laatste naar een kamer geweest. Helaas was dit toch mijn eerste keer in een van die kleine hokjes. Waarschijnlijk met dank aan dat ze bloedmooi is, stond het al overeind voordat ik alleen met haar was. Met haar ook PZC gedaan en een paar verschillende standjes. Spijt van dat ik hier zolang op gewacht heb om op haar af te stappen. Ik heb Carla beloofd dat ik de eerstvolgende keer met haar een paar uurtjes samen zou willen en daarvan ook nog tussendoor een luxe kamer zou willen huren.

Als het mogelijk zou zijn, Carla en Mimi de mooiste van de avond om daarmee samen een trio te willen doen als het tussen deze twee ook goed zou klikken.

ondanks me verlegenheid om op dames af te stappen heb ik van alle dames te horen gekregen dat ze het wel opviel dat ik verlegen was maar wel een echte gentleman was die respect toont en op een goede manier voor ze zorgt.

en mijn complimenten aan de koks en vriendelijke personeel.  Mijn verwachting was veel minder toen ik in de ochtend in de auto stapten.

overigens is het Qua dames en de schoonheid daarvan wel echt 85% zeer mooi en positief, ze hebben allemaal wel zeer goede eigenschappen.

 

( Als iemand weet hoe ik toevallig in contact zou kunnen komen met Carla of Mimi , laat het mij asjeblieft weten. Daar zou ik zeker wel een langere afspraak voor willen inplannen )

 

Bachatero, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkekridsWandelaar5hotmister1985LoveFromParis

@frost Mimi en Carla gaat uitstekend samen in een trio. Het was Mimi die mij heeft voorgesteld aan Carla en dat trio was ook de eerste keer dat ik met Carla op de kamer was. Ik kan de afspraak wel voor je maken, maar op dit forum kun je niet privé berichten versturen. En het lijkt me niet verstandig jouw mobiele nummer hier op het forum te vermelden.
Je zult wandelaar5 dus moeten vinden op een ander forum waar wel de mogelijkheid van privé berichten bestaat.