Zaterdag 1 februari een dag met nieuwe ontdekkingen
Zitat von Voorzitter van de DKC am Februar 2, 2025, 5:21 pm UhrZaterdag 1 februari, mijn gezicht laten zien in dit oord van wat Sodom & Gomorra. Halverwege de middag de heilige koe gestald, op de voor een zaterdag matige bezette parkeerplaats. Na het standaard ritueel even wat bekende veelplegers en dames gedag zeggen, en wat drinken. Nou was ik nog niet helemaal fit, dus even een rustmomentje in de kino gepakt. Uiteraard komen ook hier de dames je proberen te verleiden voor een kamergang, 1 dame daagde mij wel op een bijzondere manier uit. Na het rustmoment op zoek naar de dame met de uitdaging, Bulgaarse Dana. Het werd sessie met een grote tevredenheidsscore (zie eigen topic), na deze sessie ging ik toch twijfelen, de volgende sessie zou alleen maar tegen kunnen vallen.
Eerst de inwendige mens eens versterken, zaterdag = Steakdag, liefst rood, ging de kok niet helemaal mee akkoord, het werd meer de classificatie "medium rare", die staat ook hoog op lijstje, wat aanvullende supplementen erbij, en de nodige brandstof voor een nieuwe kamer is aanwezig. Maar wie zou dat kunnen worden iets vertrouwds? Sara, langdurig geboekt. Kristina, geen zin in vandaag. Alexandra, druk bezig in de "dark room". Veronica, geen zin in vandaag. Iets nieuws? Andra, andere interesses. Hongaarse Jessica, twijfelgeval. Een nieuw blond stevig poppetje, helaas niet meer gezien. En toen verscheen daar de donkere parel Lucy, een dame die mij nieuwsgierig maakte. Even wachten op een kamer met raam op de bovenverdieping. Ook nu werden de verwachtingen ruimschoots overtroffen (zie eigen topic)
Afrikaanse dames het is een Hit or Miss bij mij, maar Lucy was zeker een Hit. Tegen de klok van 21:00 de spullen ingeleverd en met een grote glimlach op het gezicht het pand verlaten, om 2 uur later thuis te komen.
Zaterdag 1 februari, mijn gezicht laten zien in dit oord van wat Sodom & Gomorra. Halverwege de middag de heilige koe gestald, op de voor een zaterdag matige bezette parkeerplaats. Na het standaard ritueel even wat bekende veelplegers en dames gedag zeggen, en wat drinken. Nou was ik nog niet helemaal fit, dus even een rustmomentje in de kino gepakt. Uiteraard komen ook hier de dames je proberen te verleiden voor een kamergang, 1 dame daagde mij wel op een bijzondere manier uit. Na het rustmoment op zoek naar de dame met de uitdaging, Bulgaarse Dana. Het werd sessie met een grote tevredenheidsscore (zie eigen topic), na deze sessie ging ik toch twijfelen, de volgende sessie zou alleen maar tegen kunnen vallen.
Eerst de inwendige mens eens versterken, zaterdag = Steakdag, liefst rood, ging de kok niet helemaal mee akkoord, het werd meer de classificatie "medium rare", die staat ook hoog op lijstje, wat aanvullende supplementen erbij, en de nodige brandstof voor een nieuwe kamer is aanwezig. Maar wie zou dat kunnen worden iets vertrouwds? Sara, langdurig geboekt. Kristina, geen zin in vandaag. Alexandra, druk bezig in de "dark room". Veronica, geen zin in vandaag. Iets nieuws? Andra, andere interesses. Hongaarse Jessica, twijfelgeval. Een nieuw blond stevig poppetje, helaas niet meer gezien. En toen verscheen daar de donkere parel Lucy, een dame die mij nieuwsgierig maakte. Even wachten op een kamer met raam op de bovenverdieping. Ook nu werden de verwachtingen ruimschoots overtroffen (zie eigen topic)
Afrikaanse dames het is een Hit or Miss bij mij, maar Lucy was zeker een Hit. Tegen de klok van 21:00 de spullen ingeleverd en met een grote glimlach op het gezicht het pand verlaten, om 2 uur later thuis te komen.