Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 1 februari Dancing Queen

Zaterdag 1 februari was de eerste dag in een weekeinde met zon in dit nieuwe jaar. Dat maakte de rit naar Sixsens een stuk aangenamer. Om 11 uur was ik er en tijdens mijn ontbijt stroomden de dames al binnen. Uiteindelijk waren alle dames die er vrijdag waren ook zaterdag gekomen, behalve Janina. Er was ook weer een tweede anonieme dame en Mira kwam terug van haar vakantie. 's Avonds kwamen er nog 2 nieuwe dames binnen, zodat er 64 dames waren van visueel hoog niveau!
Na het ontbijt vroeg de nieuwe Selena met bril of ze bij me mocht komen zitten. Ze kroop helemaal tegen me aan en het intake gesprek was goed, dus vertrokken naar de kamer. Dat werd een zeer goede kennismaking! Zie haar recensie. Toen ik weer een beetje bijgekomen was liep ik Sissy tegen haar bevallige lijfje. Gelukkig bleef ze op de been en wij vertrokken naar een kamer boven. Over een week of 2 met de lift, nu nog gewoon met de trap. Ook dat werd weer een zeer goede kamer die haar favorietenstatus bevestigde. Na het weer zeer goed verzorgde avondeten met een enorme mooi medium gebakken steak sloeg de keuzestress toe. Alicia was net terug van vakantie, pijpkoningin Vanessa was er. En beauty Mimi heb ik al 2 keer niet te pakken gekregen. Stefanie was eindelijk eens beschikbaar om 5 uur. Uiteindelijk waren Mimi en Stefanie (uiteraard) alweer naar de kamer toen ik toe was aan mijn derde kamer. En toen heb ik de beproefde combi Vanessa en Alicia maar uitgenodigd voor een trio. Alleen toen gebeurde er iets bijzonders. Ik denk dat Alicia wat weinig sex heeft gehad de laatste tijd. Ze was mega geil. Ze vreet me altijd al op met haar tongzoenen, maar deze keer werd ook mijn jongeheer helemaal opgevroten en kreeg ik haar kutje in mijn gezicht geduwd. Vanessa had amper de kans om bij mij in de buurt te komen. We hebben zo'n beetje alle standen van het kompas op bed gehad, ze lag op mij, onder mij, naast mij, ze sleurde me alle kanten op. Pas toen ze uit lag te blazen na een lang, trillend en hevig orgasme kreeg ik de kans ook wat aandacht aan Vanessa te besteden en heb ik uiteindelijk haar neukend mijn condoom gevuld. In 1 woord: WOW.
Na die kamer werd het tijd voor het feestgedruis in de bar. De club stroomde vol met steeds meer mannelijke bezoekers. Er heerste weer een top sfeer. Twerkers van dienst waren deze keer Brianna en Corina die langdurig hun best deden de beelden van Carla en Aisha van vorige week van mijn netvlies te wissen. Corina gooide er nog een schepje bovenop met wat zeer erotische fragmenten. De nieuwe Selena met bril ging mee doen en bleek een nog hoger twerk tempo te kunnen aanhouden dan Corina en Brianna. Mimi probeerde wat verderop mijn aandacht af te leiden met haar prachtige billen, zodat ik als een tennis wedstrijd steeds mijn hoofd heen en weer moest bewegen. Selena ging op de rug van de broer van Jezus de bar door en klom ook nog eens in de danspaal, zodat zij als onbetwiste winnares de dancing queen van de avond werd. Eindelijk weer eens een dame die ook wat kan paaldansen. Die gezellige feestsfeer op vrijdag- en zaterdagavond (en dan niet alleen tijdens een party) maakt Sixsens speciaal in het saunaclublandschap!

Bachatero, Flyerke und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkefaiseurdebonheurLoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960whiteblondbear