Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 07-12-2024

Zaterdagochtend 11:09 parkeerde ik m’n Duitse 4 wieler op P2 (P1 was al gevuld). M’n clubvrouw stuurde op dat moment een appje dat ze ging rijden richting de club. Het was fris en waaide behoorlijk, ik kijk alweer uit naar de zomer.

Collinda wist m’n schoenmaat en ik rekende 50 Euro af, wat gezien het vertier dat je ervoor terugkrijgt een schijntje is. Ik bleef de dag tot na 11-en in de avond (dus 12 uur totaal). Voor 4 Euro per uur onbeperkt eten, drinken, welness en jezelf verlekkeren aan 60/70 vrouwen is echt een prikkie. Voor dat geld is er geen betere club mijn inziens.

Ik ging m’n ontbijtje halen en las tijdens het nuttigen ervan op dit forum het lijstje van Bachatero. De aanwezigheidslijst stemde me erg tevreden maar tegelijkertijd ontstond er een lichte keuzestress.

W5 schoof bij me aan met z’n meurende haring en het voelde meteen weer vertrouwd. Dames druppelden binnen, soms solo soms ook per 3-4 tegelijk.

Lulu kwam binnen en we kletsen tijdens haar ontbijt. De kickoff van m’n dagbezoek aan Sixsens zo als ik die het liefste zie.

De kamer met Lulu was erg goed, as usual. Gedurende de dag met best wat beren gekletst, gelachen en gedronken. Ook ervaringen uitgewisseld over nieuwe dames.  Ook een heer ZEER positief horen praten over Gina (Duits) met wie hij zojuist had gekamerd. Deze heer heeft naar het schijnt een lichte voorkeur voor Duits sprekende dames. Ik meende deze dame al ooit eerder gespot te hebben maar wist het niet zeker. Voor deze heer (zal z’n naam niet noemen) was Gina een voltroffer en kandidaat voor een nog een tweede kamer die dag.

WithHair1960 zei me dat hij Gina kende en me wel wilde voorstellen. Toen ik in de bar aankwam zaten ze al naast elkaar. Een zeer prettig gesprek volgde. Gina is een vrouw met een hele prettige open uitstraling. Nieuw in het vak (naar eigen zeggen) en ze is een vriendelijke spontane dame. Geen idee wat haar leeftijd is (in de 30?) maar puur natuur (geen tattoos/piercings). De kamer was een voltreffer en ik heb er weer een nieuwe favoriet bij. Ik wacht nog even met een eigen topic voor haar omdat ik eerst nog een 2e kamer met haar wil maken.

Tijd om een hapje te gaan eten, ook weer uitstekend geregeld. Ervoor gezorgd dat ik niet TE veel naar binnen had geschoven want ik wilde nog een derde kamer maken.

Terug in de bar waar het een gezellig samenzijn was van veel bekende heren en prachtige dames. WithHair1960 sprak weer van een fantastische dag. Mimi kwam me wegkapen, en daar zeg je moeilijk nee tegen. Een zeer goede kamer volgde. Lichtelijk gesloopt arriveerde ik terug in de bar.

WithHair1960 en nog een aantal vaste Ss bezoekers zaten en/of dansten bij het hoge tafeltje bij de danspaal. Het bier vloeide rijkelijk, er werd gedanst, gelachen en de sfeer was goed. Toch nam de drukte na 21:00 uur af, er werd in de avond nog redelijk goed gekamerd.

Laatste weken/maanden zie ik steeds vaker dat er heren uitleg krijgen bij de lockers wat toch echt wijst op nieuwe bezoekers. Ook bij de dames heb ik elk bezoek wel een aantal (voor mij) nieuwe dames. Tussen 15:00 en 21:00 lijkt de drukte op z’n hoogst, wachttijden waren er bijna de gehele middag/avond maar voor zover ik kon oordelen nooit superlang (max 5-10 wachtenden voor je).

Onder meer gespot:

Aïsha, Alicia, Andra, Ariana, Carla bl, Cristina, Dora, Elena, Kassi, Lia, Lizzie, Lulu, Mara, Marissa, Mickey, Mimi, Nikki, Ruby, Vanessa

Dana, Margereta, Jasmine, Melanie, Stacey, Natasha&Nancy, Sissi

Barbie, Gina, Gloria, Pascale, Cleo, Sarah

En nog veel meer.

Iets na 23:00 uur verlieten WithHair1960 en ik gebroederlijk de club, het hair van eerstgenoemde ietwat uit model…

Alles weer tot in de puntjes goed verzorgd. Klokje rond genoten weer. Tot de volgende keer.

Molaar, Bachatero und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkekridsWandelaar5WithHair1960DrDre1978Dutch gentleman

Top verslag, Vergeetachtige Beer, klasse, :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  niets aan toe te voegen. Tot over 2 weken

vergeetachtige beer hat auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beer