Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 7 August aangepast

Vandaag zou het minder warm worden als gisteren, voor op de kamers is dat prettiger, maar op het terras iets minder. Het viel gelukkig mee qua weer.

Ik had een afspraak staan met mijn favo dame, geen tijd maar goed. Na wat appjes kwam ik er achter dat ze terug naar huis was vertrokken..

Balen dus… Maar er lopen nog meer mooie dames rond en het ontbijt en de wellness is op zich al een goede reden om naar 6s te gaan.  De volgende tegenvaller was dat een ander favoriete dame haar maandelijkse periode had, dus een gelijk spel zat er niet in ????.

Aangezien ik het lastig vind om op een dame af te stappen en er veel mooie onbekende dames rondliepen heb ik oog contact gemaakt met twee mooie jonge dames. Prompt kwamen ze naar mij toe. Trio vroegen ze gelijk, maar dat is niet mijn ding. Gekozen voor de jongste van de twee, ze had wel iets van Lisa weg, maar het bleek Cloe of Cleo te zijn. Lang donker haar uit Roemenië, kleine borsten, slank en fel blauwe ogen en 20 lentes. Na de onderhandelingen besloten om 1 uur te blijven en daar heb ik geen spijt van gehad. Aanwinst voor de club, vriendelijke meid met prima service.

Bachatero, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5wavesEddy_V

Cleo was er nog tot ongeveer een maand geleden en zei toen dat ze niet terug zou komen omdat de club haar niet echt beviel, tot zover de standvastigheid van dames. Toen veelvuldig van haar gebruik gemaakt en deze week opnieuw. Ik zal me maar beter haasten want voor je het weet, verandert ze weer van gedachten!

waves hat auf diesen Beitrag reagiert.
waves

@Eddy91 : Opgelet voor verwarring: zoals duidelijk uit de beschrijving van “blueberry” blijkt is de Cleo zwart die er nu is absoluut niet de Cleo blond met bril die er tot voor een maand was…

Wandelaar5 und Eddy_V haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Eddy_V

Bedankt, dan moet ik me toch niet haasten deze week  😉