Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 20 april

Zo kom ik er een hele tijd niet, en zomaar twee keer in de week.

Lekker vroeg, vanwege happy hour, gierige ik....keurig om 11:15 uur binnen.

Meteen bij binnenkomst uitbundig begroet door Nancy, daar kan ik geen weerstand aan bieden, dus meteen de kamer op, een mooie kamer boven dit keer, want het was rustig en keuze genoeg.

 

Nancy kan heel goed doen alsof ze meerdere keren klaarkomt, en doet dat ook overtuigend met squirten en al, dat ik mijzelf bijna rambo zelf voel. Het is pas sinds ik hier gelezen heb dat ze dat bij bijna alle beren kan doen, dat ik weet dat bet niet helemaal echt is, maar het is bijzonder goed voor mijn eigendunk 😉

Na een prima uur, tot volle tevredenheid, even wat te eten gehaald, pasta bolognese, niets bijzonders.

Lekker douchen, en even tot rust komen in het bubbelbad, waar ik het rijk alleen had. Inmiddels 13 uur, dus meestal is het wel wat drukker.

Drankje in de bar, en ook daar uitgestorven, 7 beren en 15 tot 20 dames.

In de kino kreeg ik geen rust, het was dermate stil dat de dames nog harder probeerden om klandizie te vinden, resulteerde in leuke gesprekken, grapjes met enkele medeberen en de wanhoop bij de dames, want het was wel heel rustig.

 

Nikita, Nancy, Natascha, en nog een aantal die ik nooit onthouden kan, allemaal kwamen we even bij me zitten voor een praatje en een lach. Leuk zo, weer eens wat anders dan een half uur wachten op een kamer. Leuke gesprekken gehad met de ex YY en GT dames over hoe gezellig het toch altijd was daar.

 

Leuke babbel met een mede beer die voor de 22e dag binnen  30 dagen binnen was en alle dames probeert, respect kerel, ik doe het je niet na.

 

Rond een uur of 15 nog een 2e kamergang gehad met een turks/duitse dame die van FKK sharo overkwam, die was er maar voor een dag zei ze, het was te rustig hier. Prima kamergang, maar ik ben verwend denk ik, het standaard werk is al snel matig, ligt niet aan de dame, maar aan mijn veeleisende inborst denk ik.

 

Tegen 16:30 de 3e kamergang, de vaste dames waarvan ik weet dat ze prima zijn, waren bezet, en ik wilde niet wanhopig rondjes lopen nerveus tot een van die terugkwamen, dat was mijn eer te na denk ik 😉

De hey baby types zaten werkloos in de bar, hingen in de kino spelend met hun telefoon, verveeld ruziend en ophef want het sneeuwt in bulgarije/roemenie. Dat was wel apart in deze tijd van het jaar.

Filmpjes van bulgaarse tiktokkers heb ik langs zien komen en uiteindelijk kreeg ik medelijden met een knappe dame met hondenpootjes op haar armen.

Kamer genomen, ik was nog niet binnen, of het begon al, zullen we ein stunde doen, neehh, laten we maar kijken hoe het gaat... was mijn reactie.

Wollst du in meinem  mund sprietzen, baby, volgende vraag, en gaf aan dat ik liever gewoon van bil ga deze keer.

Al met al een normale kamergang, niet goed, niet slecht, niets speciaals, gewoon correct. Achteraf had ik toch moeten blijven rondlopen als een jonge puppie tot een van mijn favorieten vrijkwamen wellicht.

 

De 4e keer kon ik het nalaten, en heb een van mijn favorieten meegenomen, alweer Nancy, een knaller van een uur gehad, ik heb die tong gevoeld waar ik dat nog niet eerder gevoeld, tot mijn grote verbazing werkte alles nog en spoot ik mijn 4e lading van die dag in haar mond.

 

Weer een les voor de volgende keer voor mij, blijft bij de bekende, of de aanraders die je hoort van anderen.

Al met al tevreden en een prima dag, ik ben leeg naar huis vertrokken, maar ik heb wel bijgedragen aan de rustige dag, en hoe 😉

 

deket, Molaar und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
deketMolaarWandelaar5LoveFromParismynasch