Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

woensdag 15 aug: tropen in Lemiers

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

Een tweede keer naar Sixsens in een week…..

Tja, het blijkt een Saunaclubweek, met bezoeken aan Sixsens (jl zondag en donderdag) B….. (dinsdag) en P…. (vrijdag). Leuk om dat allemaal een beetje te vergelijken. Maar het feit dat ik hier twee keer opdook is wel een teken dat ’t wel erg leuk was in Lemiers!

Het begon al prachtig om een uurtje of 10:15, met een bakje koffie op het terras buiten met al een aantal vroege dames. Die nog wel wat slaperig keken, maar toch al een eerste flirt poging ondernamen. Blijkt toch altijd leuk de aandacht van een schaars geklede prachtige deerne zou binnen je persoonlijke domein nietwaar….

De veteraan Pascal (ik denk eind vijftig) met haar licht blauwe oogjes zat ook van het zonnetje te genieten. Aangezien W5 mij eens aanraadde ook eens met een youngster op de kamer te gaan dacht ik…. Let’s try. Het bleek een sensuele ervaring. Pascal weet wel heel erg goed wat een beer op leeftijd apprecieert. En dit eerste halfuurtje wist ze heel wat registers op mijn seksuele orgel aan de praat te krijgen, en ’t is een vriendelijke dame, die ervan geniet als je voor haar respect hebt. En dat verdient ze volop. Ene prachtige eerste sessie. Smaakt (letterlijk) naar meer.

Na deze sessie een paar keer de pool in, beetje opdrogen, beetje eten, en wat heen en weer gelopen. Een heerlijk tijdverdrijf met al die Sixsens meiden…..

De tweede sessie was met ja ja Melany uit Lithouwen. Oh my god. Dat was in feite de reden dat ik terug kwam op het Sixsens nest. Na mijn prachtige ervaring van jl zondag wilde ik het nog een dunnetjes overdoen. Ik spotte haar al vroeg in de morgen toen ze in een fraai blauw jurkje via de ingang Sixsens betrad. Melany gaf me een pracht glimlach, en vertelde dat ze een paar uur onder de pannen was…en we maakten een afspraak. Het werd opnieuw een fantastische sessie. Wat kan een beer op leeftijd zich nog meer wensen….. Ik niet veel… Kortom Hoogtepunt!

Ik moet wel even bijkomen. Ik neem aan dat Bachatero met zijn lijst van jl vrijdag komt, maar…. Ik spotte Pascal, Julia, Rebekka (fraai zwempakje toegegeven), Patricia (op mijn verlanglijst). Mercedes (D), Maria, Nancy, Natascha, Stacey, Beatrice, Martha (P), Vivia, Cleo, Melis (D), Christine, Anja, Melany (lit),Daria, Andrea, Lorri, Nathalie (Oek), Victoria, Mickey, Line, Amalia, Erika, Lulu, Jasmine, Elsa, Elena. Bar en theke dames: Beate, Giannirice (mamacita), Marie, Caroline.

 

Toch wilde ik nog een kamer op met een voor onbekende dame: zat enorm te aarzelen tussen Mickey en Elena, maar Lulu hakte de knoop door. Miss sixsens 2023 liep me letterlijk tegen het lijf in het gangetje kino-bar. En ik besloot onmiddellijk “let’s try”. Dit bleek geen slecht idee. Deze 34 jarige dame is een genot op de kamer. Communicatief, sexy, prachtig lichaam en een magic touch. Beperkt tot een half uurtje na de enorme vrij partij met Melany. Maar, de lieftallige Lulu wist mijn libido nog een opemerkelijke boost te geven. Ze kom mijn activiteiten ook zeer waarderen , en zo sluiten we beiden deze kamergang naar volle tevredenheid af. En ik een prachtige dag op Sixsens!

 

 

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

Bachatero, Agronymus1 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeWandelaar5

Leuk verslag, je hebt mazzel gehad met Lulu, doorgaans behoren de woensdagen niet tot haar gangbare werkdagen.

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero