Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 12 november

Vandaag weer een dagje naar Sixsense geweest. Rond 11u aangekomen, lekker ontbeten en toen in de bar gaan zitten. Er waren enorm weinig meisjes op dat moment. Dus mij opnieuw laten verleiden door Sarah ( 3de keer al 😀 ). Ik probeer geen vast meisje te hebben maar liever iedere keer een ander  😉.  Maar heb toch heerlijke sex met haar gehad en genoten van haar lekkere glad lichaam. Ze heeft ook een nieuw kapsel en dit staat haar bijzonder knap . Eens in de namiddag waren er enorm veel vrouwen aanwezig en heb ik mij opnieuw laten verleiden door Aicha. Met haar afgesproken dat we later op de namiddag zouden afspreken en ondertussen nog wat kunnen rondkijken en genieten. Eens met Aicha op de kamer was het geweldig, een vrouw die niet bang is om te sexen en die u ook laat genieten van de sex. Ook een top vrouw voor mij. Daarna nog genoten van het mooie vrouwvolk, het lekkere eten maar geen kamer meer gedaan.  Nu weer uitkijken naar het volgende bezoek aan sixsense. Ik heb er nog wel een paar op mijn lijstje staan om mee naar de kamer te gaan  😉.

Wandelaar5, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmaniejtentiejn