Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 10-07-2024

Gisteren er een lazy wednesday van gemaakt ! +/- 12:00u d geparkeerd en ingecheckt !

Eenmaal in de badjas en de slippers gehuld , maar gelijk plaatsgenomen in de schaduw op het buitenterras om te acclimatiseren van de zomertemperatuur. Onder het genot van een drankje de ladies gecheckt die ook afkoeling zochten op het terras en bij/langs het zwembad. Vervolgens een rondje in de bar gemaakt , en rustig aldaar op bankje plaatsgenomen met de vaste Latte macchiato en de aanwezige schoonheden gecheckt. Ik besloot geduldig te zijn en te wachten op een van mijn favorieten welke een artiestennaam switch heeft ondergaan , voorheen Irina blond naar Katja. Een zoals ik gewend ben van/met haar een prima uurtje verbracht ondanks het feit dat het eigenlijk te warm was om te gaan kameren. We konden gelukkig kamer 7 bemachtigen !  Vervolgens terug op het buitenterras plaatsgenomen , alwaar bij aan de hoge tafel op een hoge kruk een dame opviel die mij onbekend voorkwam. Er was even vluchtig oogcontact waarna ze verder ging op haar smartphone. Bij een 2e oogcontact moment en een glimlach van haar in mijn richting haar meteen uitgenodigd om bij mij te komen zitten. Ze stelde zich voor als Carla/Karla. Ze is 24 jaar en afkomstig uit Roemenië , naar eigen zeggen uit Constanta. Is +/- 1.65 groot en slank postuur, zwart lang haar dragend in een knotje. Even de services besproken en vervolgens op zoek gegaan naar een koele kamer. Het werd kamer 2 (met Airco) echter die stond bij aankomst uit, gelukkig kwam security Roy redding brengen met de afstandsbediening en het werd een heerlijke 17graden. Alhoewel toen alle gedane beloftes door Carla/Karla tot uitvoering werden gebracht was de gevoelstemperatuur toch wel een paar graden gestegen. Top service , enkel geen TZ. Verder prima 6s service. Extra's altijd even bespreken met haar , ze is duidelijk in wat wel kan/mag en wat zeker niet. 'Ze overtrof mijn verwachtingen hetgeen ertoe leidde dat we er nog 30minuten achteraan plakten. Ondertussen was het al bijna etenstijd (17:00) en waren er meer hongerig aangezien er wachtrij was voor het warme buffet. Na het eten eigenlijk ook zoals standaard op zoek gegaan naar een "toetje" , aangezien mijn favoriete dame waarmee ik deze woensdag begonnen was , aanstaande zaterdag naar huis gaat en pas +/- september terug zal keren , haar nog een 2e keer mee naar kamer genomen. Ditmaal kamer 3 en aldaar uitgebreid afscheid genomen en nu vooruitzien naar haar terugkeer in september. Voldaan van dit woensdagbezoek +/- 19:00u Lemiers verlaten.

 

Flyerke, krids und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkekridsWandelaar5LoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960