Welke dames tijdens de feestdagen?
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 14, 2025, 9:20 p.m. UhrEven een apart topic geopend voor de aanwezigheid tijdens de feestdagen:
Aanwezig: Amalia bl, Aylin, Raïssa, Lulu, Natacha, Nancy, Deborah, Gloria, Danucia, Camze, Evelien, Sissy
Niet aanwezig: Cleo (Gr), Lili, Mimi, Erica R Yvette R Christina R, Ariana, Angelina, Lia, Ruby, Monica, Alena Mayra, Napoli, Nikki (R)
Even een apart topic geopend voor de aanwezigheid tijdens de feestdagen:
Aanwezig: Amalia bl, Aylin, Raïssa, Lulu, Natacha, Nancy, Deborah, Gloria, Danucia, Camze, Evelien, Sissy
Niet aanwezig: Cleo (Gr), Lili, Mimi, Erica R Yvette R Christina R, Ariana, Angelina, Lia, Ruby, Monica, Alena Mayra, Napoli, Nikki (R)
Zitat von maximusdennis am Dezember 15, 2025, 1:10 a.m. UhrMogelijk volgende week Isabella R toevoegen aan de lijst aanwezigen omdat Isabella R nog geen vakantie heeft gepland en pas sinds kort bij ons aanwezig is. Liep toevallig voorbij de DarkRoom viel een glimp op, leek wèl Arabisch Volbloed Renpaardje zo mooi Vurig in Galop met CowGirl HerenPaard Isabella R..
Mogelijk volgende week Isabella R toevoegen aan de lijst aanwezigen omdat Isabella R nog geen vakantie heeft gepland en pas sinds kort bij ons aanwezig is. Liep toevallig voorbij de DarkRoom viel een glimp op, leek wèl Arabisch Volbloed Renpaardje zo mooi Vurig in Galop met CowGirl HerenPaard Isabella R..
Zitat von ijsbeertjee am Dezember 15, 2025, 4:59 p.m. UhrQuote from Wandelaar5 on December 14, 2025, 9:20 pmEven een apart topic geopend voor de aanwezigheid tijdens de feestdagen:
Weet je toevallig of Erica er dit weekend nog is?
Quote from Wandelaar5 on December 14, 2025, 9:20 pmEven een apart topic geopend voor de aanwezigheid tijdens de feestdagen:
Zitat von Tropische_verrassing am Dezember 15, 2025, 5:59 p.m. UhrQuote from ijsbeertjee on December 15, 2025, 4:59 pmQuote from Wandelaar5 on December 14, 2025, 9:20 pmEven een apart topic geopend voor de aanwezigheid tijdens de feestdagen:
Als het goed is dan vertrekt ze na dit weekend
Quote from ijsbeertjee on December 15, 2025, 4:59 pmQuote from Wandelaar5 on December 14, 2025, 9:20 pmEven een apart topic geopend voor de aanwezigheid tijdens de feestdagen:
Als het goed is dan vertrekt ze na dit weekend
Zitat von maximusdennis am Dezember 15, 2025, 7:53 p.m. UhrKlopt precies, heb voor komend weekend nog net 2× uurtjes kunnen Boeken bij Erica R, daarna vertrokken Erica R terug naar haar thuisland, voor ca. 1× maand vakantie. Verheug me nu al bijzonder op Erica R. De Allerliefste van Allen voor mij dan is het. Mijn Sprekende Spiegel.
Klopt precies, heb voor komend weekend nog net 2× uurtjes kunnen Boeken bij Erica R, daarna vertrokken Erica R terug naar haar thuisland, voor ca. 1× maand vakantie. Verheug me nu al bijzonder op Erica R. De Allerliefste van Allen voor mij dan is het. Mijn Sprekende Spiegel.
Zitat von maximusdennis am Dezember 15, 2025, 8:04 p.m. UhrIemand enig idee of ELISA aanwezig is met de Feestdagen tussen Kerst én Nieuw. Vind ELISA zéér parmantig rond paraderen op hoge hakken. Heb Best Hoge Verwachtingen van ELISA.
Iemand enig idee of ELISA aanwezig is met de Feestdagen tussen Kerst én Nieuw. Vind ELISA zéér parmantig rond paraderen op hoge hakken. Heb Best Hoge Verwachtingen van ELISA.
Zitat von bierbakker am Dezember 16, 2025, 7:52 p.m. UhrElisa was teruggekomen rond 20 /11 en haar plan was om een drietal weken te blijven , dus ik vermoed dat ze ergens rond de 15e terug zou keren !
Ik vroeg wanneer ze na de feestdagen zou terug komen , dat bleek nog een vraagteken ! ze wist het zelf nog nie , wat ik ook best wel jammer vind !!
Elisa was teruggekomen rond 20 /11 en haar plan was om een drietal weken te blijven , dus ik vermoed dat ze ergens rond de 15e terug zou keren !
Ik vroeg wanneer ze na de feestdagen zou terug komen , dat bleek nog een vraagteken ! ze wist het zelf nog nie , wat ik ook best wel jammer vind !!
Zitat von maximusdennis am Dezember 16, 2025, 8:47 p.m. UhrJa inderdaad bijzonder jammer allemaal dat ze van de dag tot dag leven én zonder enige planning óók voor zichzelf niet maken. Hetzelfde verhaaltje komt voor óók voor Isabella R. Ze weten het allemaal nog niet, functioneel de meesten. Eigenlijk denken ze ook niet na over hun toekomst, maar er zijn uitzonderingen op deze regel, die weten dingen goed wat zij willen én hoe hun toekomst er uit ziet.
Ja inderdaad bijzonder jammer allemaal dat ze van de dag tot dag leven én zonder enige planning óók voor zichzelf niet maken. Hetzelfde verhaaltje komt voor óók voor Isabella R. Ze weten het allemaal nog niet, functioneel de meesten. Eigenlijk denken ze ook niet na over hun toekomst, maar er zijn uitzonderingen op deze regel, die weten dingen goed wat zij willen én hoe hun toekomst er uit ziet.