Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig deze week?

Mercedes is zaterdag gearriveerd uit Duitsland, zij blijft een week, zondag vertrekt ze dan weer naar huis zei ze tegen mij. :mrgreen:

Wandelaar5, befke und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5befkeDrDre1978

1 Maand geleden met Gabriella (ofzoiets dergelijks) gekamerd. Spreekt Engels en Duits, rustig type met lang donker haar met bobline. Niet al te groot, siliconen voorop. Ik schat haar midden 20. Ze vertelde op woensdagen en vrijdagen aanwezig te zijn. Is ze de laatste maand nog wel geweest? Ik zie haar niet in jullie aanwezigheidslijst voorkomen.....

Zij wil niet op die lijstjes en staat dus als 1 van de anoniemen. Zij komt onregelmatig, dus het is een kwestie van geluk hebben als je haar treft.

DrDre1978 hat auf diesen Beitrag reagiert.
DrDre1978
Quote from Sjaaksnaak on October 29, 2024, 2:05 pm

1 Maand geleden met Gabriella (ofzoiets dergelijks) gekamerd. Spreekt Engels en Duits, rustig type met lang donker haar met bobline. Niet al te groot, siliconen voorop. Ik schat haar midden 20. Ze vertelde op woensdagen en vrijdagen aanwezig te zijn. Is ze de laatste maand nog wel geweest? Ik zie haar niet in jullie aanwezigheidslijst voorkomen.....

Ze was er afgelopen woensdag en de vrijdag ervoor

meestal ook op Zondag.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

En ze is al wel over de 35 heen. Maar ziet er nog wel goed uit

Voor de fans: Veronika is terug. Ze blijft tot Kerstmis.

Wandelaar5, sul1957 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5sul1957WithHair1960

Onder meer aanwezig op vrijdag 8 november 2024 : 58 + 2 anoniem +  4 onbekend= 64

Roemeens: Aïsha, Amalia bl, Angela, Angelina, Ariana, Arya, Corry, Cristina, Elena, Elisa, Ina, Irina bl, Irina zw, Isabella, Janina, Kelly, Keyla, Lia, Lulu, Marie, Morena (N), Mimi, Mira, Nathy, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy, Sacra, Stella, Valentina, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Domenica, Jasmine, Jessica, Margareta, Melis, Melissa,  Sissi (N), Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Angelina bl (D) (N), Antonia (Hong), Cataleya (Hong), Cleo (Gr?/Ro) (N), Francesca (Hong?) (N),  Joanna (Po), Julia (Po), Leticia (Hong), Martha (Po), Melanie  (Lith), Nathalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Ina, Angelina, Melis

Recente terugkomers : Amalia bl, Melanie, Saïra, Veronica,…

Molaar, vse und 13 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarvseFlyerkeGregTropische_verrassingWandelaar5MemeMooLoveFromParisJonathankevinalonevergeetachtige beersul1957charlie13doux nôtresWithHair1960

Komende dagen 13 of 18 komen Nancy en Natascha weer.

Wandelaar5

Ook Gloria is vandaag na 6 weken afwezigheid weer aanwezig  :mrgreen:  :mrgreen: wat is 6S toch een geweldige club met zoveel geweldige dames

Wandelaar5