Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig deze week?

Hallo W5, ze heeft geen tattoos of piercings, tussen 1.70m 1.75m donkerblond sluik haar tot op de schouders, cup B zou ik zeggen, geen siliconen en de kleur ogen..... oei, dat is een goede, meestal let ik daar wel op, zoals je weet.

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5

Bedankt @WithHair1960, ik had deze dame als “onbekend” gezet maar dankzij jouw beschrijving, haar leeftijd en de plaats in de bar waar ze zit weet ik nu wie het is.
Volgens mij is ze wel wat kleiner, ongeveer 1.60, en heeft ze lichtbruin haar.

@ Tropische Verrassing: één ding weet ik heel zeker, het is niet jouw type. Maar niet getreurd, Lizzie is nog 2 weken aanwezig… 😉

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5MemeMoodoux nôtres

Aangezien ze Franstalig is, zou het beter zijn om PASCALE (dus met een E op het einde) te schrijven. Omdat Pascal een mannelijke voornaam is... en het is een beetje vreemd (om niet te zeggen onaangenaam  🙄 ) voor ons Franstaligen

Mooi dat Lizzie er nog is.

Hopelijk kan ik haar morgen op tijd te pakken krijgen  😛

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero
Quote from Tropische_verrassing on June 6, 2024, 9:17 pm

Mooi dat Lizzie er nog is.

Hopelijk kan ik haar morgen op tijd te pakken krijgen ????????

Ik wil niet slecht klinken, maar ze was er vandaag niet en gisteren ook niet.

misschien was ze op haar slechte maandelijkse tijd en zal hij deze vrijdag terug zijn ????

 

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5

Gelukkig was Lizzy er en heb weer een geweldige tijd met haar doorgebracht

Wandelaar5 und MemeMoo haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMoo
Quote from Tropische_verrassing on June 7, 2024, 5:05 pm

Gelukkig was Lizzy er en heb weer een geweldige tijd met haar doorgebracht

Ik ook ????

Zonder vodden ????

Quote from jeroent on June 8, 2024, 12:57 am
Quote from Tropische_verrassing on June 7, 2024, 5:05 pm

Gelukkig was Lizzy er en heb weer een geweldige tijd met haar doorgebracht

Ik ook ????

Zonder vodden ????

Wat bedoel je??

Dat ik haar ook nog eens heb verwend gisteren.

??? Waren als emoticons bedoeld.

 

Tropische_verrassing hat auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassing

Onder meer aanwezig op vrijdag 7 juni 2024 : 65 + 1 anoniem + 1 onbekend= 67

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Alina, Andrea, Angelina, Anja, Annaïs, Ariana, Carla bl, Corine, Cristina, Delia bl, Denisa, Elena, Erika2, Emily, Gaby, Ina, Inez, Irina bl, Janina, Kim, Lia, Lizzie, Louiza, Lulu, Maya, Mara, Marie, Marissa, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Nikki, Ruby, Samira, Stella, Vivian,…

Bulgaars: Domenica, Gabriella B, Jasmine, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Barbie (Hong), Eliza (Po), Joanna (P), Leticia (Hong), Martha (P), Megan (Hong), Melanie (Lit), Nathalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Andrea, Annaïs, Lizzie & Mara

Recente terugkomers: Ariana, Megan, Melanie, Nathalia, Samira,…

Flyerke, Tropische_verrassing und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingCobraWandelaar5MemeMooLoveFromPariskevinalonecharlie13doux nôtresReizigerwavesWithHair1960