Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig deze week?

  1. Sinds 3 weken en alleen maandag tot en met vrijdag een nieuwe dame met de naam Pascal, een zeer vriendelijke mooie en lieve Franstalige Belgische, maar spreekt ook vloeiend Nederlands en Duits. Ik heb gevraagd of ik haar naam mocht noemen op het forum, en dat vond ze goed. 😉
Greg und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregWandelaar5
Quote from Molaar on May 22, 2024, 1:01 pm
Quote from Molaar on May 15, 2024, 1:54 pm
Quote from DrDre1978 on April 29, 2024, 4:51 am

@bachatero Weet jij welke datum Nikki (RO) terug is ?

En Melanie (LIT) ?

 

@Drdre1978 Nikki is vanaf aanstaande zaterdag weer te bewonderen in dit theater  ????

Ik liet het je vorige week al weten @Drdre1978 . Vertrouw je mijn informatie niet ?  ????

Grappig … in een tijd vol desinformatie kun je beter je bronnen checken ????

Molaar hat auf diesen Beitrag reagiert.
Molaar

Onder meer aanwezig op vrijdag 24 mei 2024 : 59 +  1 anoniem + 4 onbekend= 64

Roemeens: Aïsha, Alexandra R(N), Alicia, Amalia bl, Andrea, Angelina, Brianna, Carla bl, Cristina, Elena, Elisa, Elly, Emily, Ina, Inez, Irina bl, Janina, Katja (N), Kim, Laura R(N), Lia, Lizzie, Louiza, Lulu, Mara, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Nikki, Rebecca, Ruby, Stella, Tabby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Gabriella B, Jasmine, Laura, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Cataleya (Hong), Gloria (Oekr), Joanna (P),

Leticia (Hong), Martha (P), Mercedes (D),  Sarah (Dom),  Lana (Let), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Ruby & Ina, Amalia bl, Lizzie

Recente terugkomers: Amalia bl, Carla bl, Laura, Lizzie, Mara, Nikki, Vanessa

 

vse, Flyerke und 9 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseFlyerkeWandelaar5MemeMooLoveFromPariskevinalonecharlie13doux nôtresReizigerwavesWithHair1960

Nancy en Natasha zijn terug van een welverdiende vakantie, .......voor de "fans" 😉  😉  😉

Wandelaar5 und bomber69 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5bomber69

Gisteren ook (op-)nieuw aanwezig: Dahlia. Ze geeft zelf aan dat ze uit Servië is. Ook gaf ze aan dat ze ca. 3 jaargeleden ook al eens een tijdje bij Sixsens is geweest. Gisteren dus voor de eerste dag weer terug in Sixsens.

 

Flyerke, Greg und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeGregWandelaar5WithHair1960

Onder meer aanwezig op vrijdag 31 mei 2024 : 63 + 2 anoniem + 3 onbekend= 68

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Alina, Amalia bl, Andrea, Anja, Annaïs (N), Angelina, Brianna, Carla bl, Corina (N), Cristina, Delia bl, Denisa, Erika (N), Emily, Gaby (N), Ina, Inez, Irina bl, Janina, Katja, Kim, Lia, Lizzie, Louiza, Mara, Marie, Marissa, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Nikki, Rebecca, Ruby, Stella,Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Domenica, Jasmine, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Cataleya (Hong), Djamilla (Tun), Jessica (Nig), Joanna (P), Leticia (Hong), Martha (P), Mercedes (D), Sarah (Dom), Lana (Let), Lucy (Afr), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Janina, Carla bl, Louiza & Denisa

Recente terugkomers: Alena, Alina (ex-Maya), Delia bl, Nancy, Natasja,…

 

vse, Flyerke und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseFlyerkeGregLoveFromPariskevinalonecharlie13doux nôtresReizigerwavesbosseve71
Quote from WithHair1960 on May 22, 2024, 4:26 pm
  1. Sinds 3 weken en alleen maandag tot en met vrijdag een nieuwe dame met de naam Pascal, een zeer vriendelijke mooie en lieve Franstalige Belgische, maar spreekt ook vloeiend Nederlands en Duits. Ik heb gevraagd of ik haar naam mocht noemen op het forum, en dat vond ze goed. ????

kun je Pascal beschrijven aub, ik kom deze vrijdag naar sixsens

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero

Ik ben ook benieuwd naar Pascal. Ben er ook komende vrijdag

Pascal is een Belgische heel vriendelijke mooie dame die, zoals W5, het vaker omschrijft, al enkele keren haar 39e verjaardag heeft gevierd. Meestal werkt ze alleen op maandag tot en met vrijdag en ze zit meestal aan de bar aan de achterkant bij de nooduitgang. Zij spreekt Frans, Duits, Nederlands en zelfs Limburgs dialect. Zij spreekt geen Engels. Maak eens een praatje met haar en ik weet zeker dat bij een kamergang met haar je niet teleurgesteld zal worden.  😉  😉  😉

Greg hat auf diesen Beitrag reagiert.
Greg

@withhair1960 heeft ze blond of bruin haar, sluik of krullend, kort, lang of tot op haar schouders? Tattoos? Piercings? 1.80m of 1.50m, dik, dun, cup A, cup E, siliconen, blauwe ogen, groene ogen, bruine ogen? Iets waar we haar aan kunnen herkennen voordat ze Frans of Limburgs begint te praten?