Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig deze week?

Ja laatste keer was ik zondag binnengekomen en was er die dag 20 dames daarmee :p

Quote from Ls on July 7, 2023, 6:51 am

Ja laatste keer was ik zondag binnengekomen en was er die dag 20 dames daarmee :p

Dan ben je waarschijnlijk 's avonds binnengekomen ?

Op zondag durven er wel eens wat dames vroeger te vertrekken en zeker als het rustig is....

Niet vergeten dat sommige 6 of 7 dagen in de week daar zijn......en als het dan wat minder is, is het zeer vermoeiend om daar altijd maar te zitten of rond te lopen.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Weiß jemand, ob jenny (duits) mit dem großen Tattoo auf dem Rücken Samstags da ist bzw überhaupt noch kommt?

Quote from Ls on July 7, 2023, 6:51 am

Ja laatste keer was ik zondag binnengekomen en was er die dag 20 dames daarmee :p

De laatste zondag dat ik er was (18 juni) waren er circa 50 dames. Vandaag zullen er waarschijnlijk ook 40-50 dames zijn. De vakanties zijn begonnen in het Oostblok, dus de aantallen zullen mogelijk wat minder worden. En zoals PeterP zegt: er zullen bij andere saunaclubs in de buurt (veel) minder dames zijn.

Quote from peterp095 on July 7, 2023, 7:18 am
Quote from Ls on July 7, 2023, 6:51 am

Ja laatste keer was ik zondag binnengekomen en was er die dag 20 dames daarmee :p

Dan ben je waarschijnlijk 's avonds binnengekomen ?

Op zondag durven er wel eens wat dames vroeger te vertrekken en zeker als het rustig is....

Niet vergeten dat sommige 6 of 7 dagen in de week daar zijn......en als het dan wat minder is, is het zeer vermoeiend om daar altijd maar te zitten of rond te lopen.

Soms lijkt het wel een sportsbar. De mannen kijken sport, hangen rond het zwembad of drinken iets met elkaar. Ik was gisteren als ik niet op de kamer was met mijn meisje steeds in het gezelschap van 3 - 5 beeldschone dames die niets te doen hadden … De dames wachten op klanten maar worden genegeerd ; vind je het gek dat ze dan gedesillusioneerd op tijd naar huis gaan.

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero

Onder meer aanwezig op vrijdag 7 juli 2023:  59 + 1 anoniem  + 5 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alena, Alice, Alicia, Amalia, Anastasia, Andrea (N), Angelina, Anja, Azalea, Betty, Camille, Carla, Cataleya, Cathy, Claire, Claudia, Cleo, Cindy, Cristal, Cristina, Elisa, Emily, Erica, Francesca, Gabriella, Kassi, Irina, Leila, Lili, Liliana, Marie, Marissa, Mimi, Mira, Mona, Nikki, Roberta (N), Sonja bl, Sonja zw, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Aliyah (Mar), Carmen (Sp), Deborah (Port), Eliza (P), Lana (Lith), Mirabelle (Hong), Nathalia (Oekr), Stefanie (It), Stella (Slo)…

Zelf gekamerd met Marissa, Erica, Andrea (N)

 

Flyerke, jay167 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerkejay167Wandelaar5LiefhebberLoveFromParisoupskevinaloneOudebelg1Reiziger

Lana (Lith). (Litauen)

Ich suche Lana (Lettland).  Dies ist sie nicht, oder ist "Lith" falsch?

Het moet hier inderdaad Lana uit Letland in plaats van Lithouwen zijn: middelbare leeftijd, vrij groot, blonde haren, voorheen reeds meerdere keren in SS gewerkt….

Wandelaar5, doux nôtres und senior haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtressenior

Super Super Super

Auf nach Vaals

Ik ben er gisteren geweest, ze zij tegen mij dat ze deze maandag naar huis gaat

senior hat auf diesen Beitrag reagiert.
senior