Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig deze week?

@iubimic

Hoi ma doare in Pula, ik weet niet of je je naam eer aan doet maar dat terzijde.

Die muurbloem ben ik zeker niet, maar wel selectief. Dat scheelt een hoop vooronderzoek en dus des temeer tijd voor andere zaken/ bezigheden in de club.

 

 

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from Ma doare in Pula on November 16, 2022, 12:29 pm

Vergeet W5’s propaganda posters

Als je iemand bent die bij binnenkomst op een feestje of in de kroeg direct hartelijk begroet word door verschillende mensen zit het wel goed.
Ben je echter een muurbloem dan is anderen naneuken en wensen direct kenbaar maken wel een goed idee. Weet wel dan je dan direct andere dames direct uitsluit zonder er ooit mee gepraat te hebben. Een nieuweling in de club gaat razendsnel rond onder de dames.

 

Potverdorie, kun jij ook wat anders dan goed bedoelde informatie van andere forumleden proberen te devalueren? Zelden lees ik iets informatiefs/nuttigs vanuit jouw kant zonder je waardeoordeel op een negatieve manier te uiten omtrent posts van anderen.
Doe dat gewoon niet a.u.b.

vse, Wandelaar5 und Will haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseWandelaar5Will

In dat lijstje van Wandelaar ontbreekt Mona. Mooi gezichtje en prachtige rondingen. Uitermate goed karakter voor iemand die meer verwacht dan alleen sex en ook een fun combinatie met Vanessa. Mona staat aan de tafel direct als je de bar binnen komt. Ze stelt zich bescheiden op. Vanessa staat aan de andere kant van de bar aan de tafel bij de trap en is uitbundiger. Have fun.

Will hat auf diesen Beitrag reagiert.
Will

Thnx voor deze tip!

Liefhebber hat auf diesen Beitrag reagiert.
Liefhebber
Quote from Curioushans on November 16, 2022, 2:09 pm

In dat lijstje van Wandelaar ontbreekt Mona. Mooi gezichtje en prachtige rondingen. Uitermate goed karakter voor iemand die meer verwacht dan alleen sex en ook een fun combinatie met Vanessa. Mona staat aan de tafel direct als je de bar binnen komt. Ze stelt zich bescheiden op. Vanessa staat aan de andere kant van de bar aan de tafel bij de trap en is uitbundiger. Have fun.

Mona had ik zeker moeten noemen in het rijtje met de combinatie schoonheid en service. Shame on me! Nikky en Carmina in het rijtje voor mannen die gaan voor goede service, Alexia in het jonge rijtje, nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. Zoals gezegd ik kan ze niet allemaal noemen. Enjoy!

Molaar, vse und Liefhebber haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarvseLiefhebber

Zullen we eens een gokje wagen? Ik denk dat @will met Melis op kamer eindigt. 😀

 

.

Wandelaar5 und dievanhiernaast haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5dievanhiernaast

@vse

je bent de eerste die ik het laat weten! ☺️

vse hat auf diesen Beitrag reagiert.
vse
Quote from LEON on November 16, 2022, 4:50 pm
Quote from Wandelaar5 on November 16, 2022, 11:42

Als je TZ minder belangrijk vindt, dan zijn er nog een hele extra range aan goede dames die in aanmerking komen zoals………... Enjoy! (En sorry voor alle dames die ik niet genoemd heb, ik ben vast nog wat toppers vergeten).

Verdorie, Wandelaar5 ? ,

Ik heb  het hierover  zondag nog samen met U en………. over gehad.

Het is niet omdat ze JOUW niet tongzoent , dat ze anderen niet tongzoent!!!

Vind het dan ook ongepast dat je haar (en anderen) vernoemt in vakjes.

Trouwens de vakjes waarin jij de dvp's stopt kloppen niet! sommige zijn mooi en goed voor jou en voor anderen niet

Daar heb je helemaal gelijk in Leon. Dat heb ik in het begin proberen te zeggen “ Maar hun ervaring hoeft niet de jouwe te zijn.“ Dat geldt natuurlijk ook voor mijn ervaring.

De dames bepalen zelf de service die ze willen verlenen. En mijn verhaal is slechts een subjectieve poging een nieuweling een aantal kandidaten voor te stellen, zodat hij geholpen wordt. Uiteindelijk zal hij zelf zijn keuze moeten maken in overleg met de dame zoals Berend55 ook al zei.

Voel je vrij om mijn aanbevelingen aan te vullen zoals VSE en CuriousHans doen.

vse und dievanhiernaast haben auf diesen Beitrag reagiert.
vsedievanhiernaast

Gelukkig zijn de dames ja geen robots maar mensen!
Ik ben vrij zeker dat zowel Kinga als Vanessa met mij anders kameren dan met W5 of met jou.
En echt heel, heel zeker bij Alexa! 😀
En ik heb ook een zwak voor Melissa, die de meeste van de collega's hier nog niet met een tang zouden aanraken 🙂
Dus YMMV, zoals de mensen in de States zeggen: your milage may vary.

Peace!

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5