Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vrijdag 31 oktober

Rond 11u30 in sixsens aangekomen.  De parking bleek al redelijk gevuld.  Ook binnen waren er al veel dames( ook weer nieuwe) en veel beren aanwezig.  Begonnen.met een lekker uitgebreid ontbijt.  Er was een ruime keuze(zowel aan eten als aan dames). Na het ontbijt begonnen met een uurtje welness. Daarna de bar in en neergeploft in de zetels met sam later en romantisch kereltje.  Na oogcontact met de kaapverdische deborah met haar gaan kameren.   Alweer een topper gevonden.  Deze meid heeft echt een lekker  fijn lichaam zonder een gram vet met grote siliconen borsten   deborah is een echte pijp kampioene.  Voor mij zeker in de top 3. De seks was heerlijk en ik zal zeker met haar in de toekomst nog meer kameren.  Net voor het eten mijn 2e kamer met bulgaarse domenica.  Normaal ben ik tevreden van haar maar deze keer vond ik het persoonlijk  iets minder.  Na het eten liepen de wacht kamers op waardoor ik geen 3e heb gedaan. Jammer want ik had zo graag politie agente johanna eens geprobeerd of rondborstige alicia.   Ook mijn favorietje mimi mislopen. En ook lulu moet ik echt eens proberen.  Nieuwkomer naty probeerde mij nog te verleiden voor een kamer maar haar prijs was 80/30 min.   Uit principe doe ik dat niet of volgende week beginnen ze dan.met 90/30min.  Maar iedereen is vtij om te kiezen.. rond 19u45 vertrokken na alweer een SUPERDAG te hebben genoten in sixsens.   Tot de volgende

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985AmourDeParisAssmanRichkeromantisch kereltje

Het is reeds enige tijd geleden dat ik nog eens een wat uitgebreider verslag heb geschreven maar na zo‘n topdag kan ik niet anders.
Zoals steeds aangekomen rond 11.00, douchen en op weg naar het zeer uitgebreide ontbijtbuffet hoorde ik reeds een vrolijke sten vanuit de benedenverdieping „It’s my turn today“ roepen.
Wat later in de reeds goed gevulde bar aangekomen en geen minuut later hing Ariana reeds rond mijn nek. Zeer mooi, prima service en steeds wat humor en een leuke conversatie. Ze staat dan ook niet voor niets op plaats 2 van de dames waar ik het meest mee op de kamer ben geweest. Na een uurtje weer uitermate tevreden de kamer verlaten.
In de namiddag werd het steeds drukker zowel wat betreft heren als dames. Een klein stresske bij het zien van zoveel nieuwe dames. Het heeft enige uren gevergd om er wat orde in te krijgen maar met behulp van enkele veelplegers is het toch grotendeels gelukt.
De recuperatietijd tussen 2 kamers vooral doorgebracht met onder meer Tropische Verrassing, Josken3, Romantisch kereltje, Supernacho en nog heel wat andere mij bekende beren, afgewisseld met bezoekjes aan het het restaurant waar steeds wat nieuwe lekkernijen te vinden waren.
Daar ook Andrea na 7 jaar opnieuw ontmoet, ze zag er zelfs nog mooier uit dan in mijn herinnering, en ze komt dus bij op de to-do lijst van de volgende weken. Gisteren was ze daarvoor te druk bezet.
Tegen 16.00 tijd voor kamer 2. Weinig keuzestress want ik had de vorige week al beslist dat dit Sabrina zou worden. Zeer mooi, niet te groot, jong, slank en dus helemaal mijn type.
Heel wat jonkies zaten gisteren rond de plaats links vooraan in de bar met onder meer Aylin, Annabel, Lorena, Sabrina, Marina. Aylin had haar al gebrieft, dus een kleine wenk en op naar de kamer voor een kennismaking van een half uurtje.
Dit viel prima mee en dus zal binnenkort vervolgd worden, maar dan wel voor een uur.
Wat rondgelopen en na het prima en uitgebreide avondeten terug naar de bar waar het steeds drukker werd. Toen wat later de DJ startte kwam het feest helemaal los. Een zeer aangename sfeer, leuke shows en ik heb nog niet vaak zoveel dansende dames gezien in SS gedurende de avond.
Voor de derde kamer wat getwijfeld tussen de vele opties maar uiteindelijk bezweken voor de erg mooie Maya. Voor onze tweede kamer samen had ik in een uur in gedachten maar de wachttijden waren dusdanig opgelopen dat we beslist hebben voor een aangenaam half uurtje in de darkroom die trouwens ook goed gevuld was. Niet echt mijn ding maar toch wel eens aangenaam voor een keertje…

Veel later dan gewoonlijk SS verlaten rond 23.00 na een heel aangename dag. 😀

Tot vrijdag en waarschijnlijk ook volgende zondag.

Molaar, Flyerke und 15 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985AmourDePariskevinaloneDarioReizigerWithHair1960Balistojosken3AssmaniejtentiejnozzyRichkeromantisch kereltje

Knappe recensie van je dag!

Ik zal die Ariana toch ook eens moeten proberen te strikken, gezien de zeer goede reccensies die ik hier lees. Hopelijk is ze er morgen zondag en weet ik haar te vinden...

Bachatero, Assman und romantisch kereltje haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAssmanromantisch kereltje
Quote from iejtentiejn on November 1, 2025, 4:48 pm

Knappe recensie van je dag!

Ik zal die Ariana toch ook eens moeten proberen te strikken, gezien de zeer goede reccensies die ik hier lees. Hopelijk is ze er morgen zondag en weet ik haar te vinden...

@iejtentiejn  Ariana is echt TOP, zeer aan te bevelen.

Ze zal waarschijnlijk niet helemaal aan jouw wensenlijstje voldoen, maar indien er enigszins een wederzijdse klik is zou ik daar zeker van profiteren als ik jou was. Uiteraard spreek ik uit ervaring 🙂

Bachatero, Dario und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroDarioiejtentiejnromantisch kereltje

Vrijdagavond 31 Oktober was de Sixsens Halloween party.

Wegens omstandigheden kon ik er pas rond 22.00 bij zijn, maar toen was de boel al helemaal los in ieder geval 🙂
Helaas was ik iets te laat om @Tropische_verrassing nog te zien, maar wel op tijd voor onder andere @bachatero, @Josken3 (eindelijk kennisgemaakt), @romantisch-kereltje, Jezus en vele andere beren.

Mijn plan was om 2 kamertjes te doen, maar dat kon al snel weer de prullenbak in, zoals wel vaker. De wachttijden voor een kamer waren inmiddels opgelopen tot een uur. De behoefte aan de nieuwe kamers is echt groot, vooral bij de dames! In de darkroom waren op een gegeven moment 8 koppeltjes tegelijk bezig… 😀

De sfeer in de bar was bruisend, en veel dames lieten zich van hun beste kant zien, vooral om of in de buurt van de paal. Mickey en Danucia natuurlijk, maar ook twee nieuwe dames die hun prachtige billen op uitstekende wijze presenteerden. (Melek?)

Maar goed, uiteindelijk moest er toch ook maar eens gekamerd gaan worden, en Camze/ Kamze had besloten dat ik dat met haar zou doen. Meestal kamer ik een half uurtje, zeker met een nieuwe dame, maar we hadden een uur op de sleutel gewacht en Bachatero had al zeer positieve ervaringen met haar, dus uiteindelijk voor een uur gegaan. WOW… wat een knalfeest was dat met Kamze, ik heb er nog slappe knieën van… 🙂

Het personeel van Sixsens had goed haar best gedaan met de Halloween versieringen, erg leuk.

Rond 01.00 was de hype er een beetje uit, en om 02.00 het verstand laten zegevieren en naar huis gegaan, want Zaterdagochtend zat ik alweer aan het ontbijt bij Sixsens. Gewoon, omdat het kon 🙂

Bachatero, Flyerke und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5AmourDeParisDarioWithHair1960josken3romantisch kereltje

Gisteren voor het eerst naar een party van SS geweest en wat voor party.

Arriveerde lekker vroeg, reed om 10.30 de oprijlaan op.
Zag al genoeg auto’s staan dus dat beloofde een drukke dag te worden.

Helaas was de thaise masseuse er vanwege autopech niet. Dat gaf me budget om een extra kamertje te doen.

SS heeft flink uitgepakt. Uitgebreid ontbijt met verschillende hapjes.
Heel het pand versiert met Halloween decoratie. En zelfs sommige personeelseden hadden zich verkleed.

Als klap op de vuurpijl een optreden van een buikdanseres. Sommige gasten en dames deden een dansje met haar mee.

Normaal gesproken hou ik het bij een langere kamer met een dame maar gisteren 3 topkamers gedaan met 3 verschillende dames. Dus was het een zeer geslaagde dag

Het meeste heeft @bachatero al verteld. Toen ik om 21.00 vertrok was het feestgedruis nog flink bezig.

Jammer dat ik @assman gemist heb. 5 december wellicht een herkansing

Bachatero, Flyerke und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5AmourDeParisDarioAssmanromantisch kereltje

Inderdaad, collega's tropische verassing, romantisch kereltje en assman leren kennen, man man, toch leuk mensen te leren kennen, het is inderdaad de hoogste tijd dat de nieuwe kamers afgeraken, was er al om 10u30 en mocht alles mooi meemaken,  3 mooie kamers gemaakt , veel mooie nieuwe meisjes, maar ook een aantal mannen die precies en alleen enkel voor de feest komen, ik heb er een aantal gezien en gehoord die met geen enkele dame hadden gekamerd en toen was het bijna middernacht, aan deze beste vrienden, ga aub op een ander feesten, daar dient deze club niet voor, veel vragen aan bacha en mij ea en dan als een zuiper aan de bar blijven hangen, please blijf thuis, er zijn er zo een tiental, dansen en zuipen, maar geen enkele kamer doen, ik walg er van, we komen voor de meisjes een centje op te doen en zo blijft het duren, er waren tal van meisjes die op hun honger moesten stillen en baalden en ik begrijp ze

Molaar, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985DarioAssmanRichkeromantisch kereltje

I have to agree with the comments above ❗ . It was a wonderful evening and a great first experience at 6S for me.

I arrived and I received a friendly welcome at the reception. Next a quick walk around to show me the location. Friendly people working there, I have to say. Makes you feel comfortable from the moment you enter the house.

Figuring out how the lockers worked took me a moment  😆 but with the help of another visitor it wasn't a problem.

After showering and having food at the restaurant, which was good by the way, I went to check out the bar. Party atmosphere with live music and (almost) all inclusive drinks was better than I expected.

After briefly talking to a few girls at the bar, Bonnie and T... (please help me with her name if you know who I am talking about  😆 ) demanded my attention and I was willingly falling for their charms. While waiting for a room we got to know each other a little better at the cinema. Room waiting time was dragging, the girls didn't want to wait and it was hard for me to resist any longer. So we got it going right there and then. In presence of those two beautiful girls I totally forgot my surroundings. Good thing Bonnie did not. While T. was on top of me, Bonnie noticed a bystander pulling his phone. She told him to put it away and I was thankful that she was watching out. Both of them took really good care of me and we had our little fun together  😎 . 30 minutes went by in no time and it was a great experience leaving me wanting for more.

After passing some time talking and partying with a few more girls at the bar one of them really caught my attention. (Next time I really need to put down the names in my phone right away  😆 ) We already had a good physical vibe going, so we decided to become a little more intimate. Rooms were still booked so the cinema it was, again. I was already used to the atmosphere in the room so we were both able to enjoy our time together. Afterwards we saw each other again in the showers. I really like the style at 6S. It's basically non stop flirting and having fun around the clock with the special extra if you are open for it.

The evening ended around 2 o'clock in the morning for me after a good talk with another visitor and a lovely woman (names...  😎 ) while having a smoke outside.

Thank you for a fun evening and see you next time.

Bachatero, Tropische_verrassing und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985Assmanromantisch kereltje

Bij mij gaat het kort verslag zijn. Voor te beginnen de pasta smiddags was restaurant waardig ik weet niet wie het geproefd heeft maar was super.blijkbaar ben ik opeens een bekende Bear en ik kom pas van begin juli naar de club. Je kan mijn verslagen lezen van Deborah en Napoli . De komende weken zal ik er niet zijn.november zijn er veel rally's en december kerstmarkten . Maar ik zal de verhalen hier wel volgen. En eigenlijk op dit op een goed moment .ik ben zo geliefd bij de vrouwen dat ik gewoon niet meer weet welke kant ik op moet .dus vind wel dat ik deze pauze verdient heb🤣😎beren kameraden tot dan

Tropische_verrassing und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingAssman