Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vrijdag 27 december 2024

Bij gebrek aan mijn favorieten moest ik profiteren van de wellness, het onvergelijkbare ontbijt en de zeer ontspannen sfeer van de club. Deze tijd van het jaar is niet de beste tijd om te genieten van clubs met een beperkte line-up, maar er is altijd wel iets om van te genieten.

Altijd een genot om hartelijk ontvangen te worden door de Theke en door de eigenaar van de zaak die de boel in de gaten houdt. Ook leuk om de vriendelijke Bachatero en andere stamgasten te ontmoeten.

Het Happy Hour dat momenteel wordt aangeboden en verlengd gedurende de hele maand januari is voor iedereen een heel goed idee in deze economisch moeilijke periode.

Ik zag Sissi, waar veel vraag naar was, en een nieuwe, Julia, een heel knappe blondine, die van klant naar klant flitst om hen haar diensten aan te bieden.

De clubs zijn er om te voldoen aan de basisbehoeften van het bestaan: eten, gezelligheid en... Voor veel klanten zijn het oases waar ze komen om te herstellen van familiezorgen en de hel van professionele stress. Het lichaam maar vooral ook de geest vinden nieuwe kracht en nieuwe energie.

Een enkele sessie van een uur met de mooie Ariana. Ondanks een aantal beperkingen die mij er niet toe aanzetten om het gedurende de dag te vernieuwen, heb ik er een prettige en zeer verkwikkende tijd mee gehad.

Afspraak met masseur Robert om de spanningen die zich over mijn hele lichaam bevinden, te openen. Effectieve massage met iemand die vriendelijk, professioneel, attent en hoffelijk is.

Mijn reisgenoot, die ik na een pauze van een jaar binnenhaalde, was zeer tevreden over zijn sessies, de faciliteiten en het eten dat door de club werd aangeboden.

Tot ziens in 2025!

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5hotmister1985LoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960