Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

vrijdag 14 juni 2024: Sixsens

Vrijdag 14 juli 2024: een kort dagje Sixsens

😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛

 

Wat kan ik zeggen….. na een voor mij bliksembezoek aan Lemiers. Arriveerde 10:05 (inderdaad 5 minuten te laat), en liep op 10:15 Melany (Lithouwen) tegen het bevallige lijfje. Samen zitten ontbijten en over van alles en nog wat te kletsen. Leuke dame, onderhoudend, met een veel t egoed geheugen. Ik ken Melany nog vanuit haar YinYang tijd (schat 2016 o.i.d.) en heb menig kamet met haar gemaakt. Dat kreeg een aantal jaren terug vervolg in de limburgse heuvels. En ook vandaag bleek het od de kamer weer fenomenaal. Empatisch, snappend wat een oudere ijsbeer jummie vindt, zelf ook dik genietend (Lithouwen-NL 10-2 of iets dergelijks verspreid over een tweetal sessies.).

Erotitsch veel slimmer dan ik, dus ik leer nog veel…. Ze heeft elke hoekje van mijn lichamm onderzocht, gekust, gestreeld, en een blow job van de buiten categorie. Zelf lust ze er ook dik pap van en ik heb mijn driften goed kunnen uitvieren. Een neukpartijtje met Girl om Top was ook om in te lijsten, terwijl na het orgasme ze met haar lithouwse kringspiertjes er nog extra veel spermatozoïdjes uit wist te wringen. Haar prachtige glimlack een felle bruine kijkers voltooiden een perfecte illusie. Steeds als ze mij zo stralend aankeek (zo van hoe krijg ik dat voor elkaar he??) sloeg mijn hart een keertje extra. Super illusie!

Verzorging op Sixsens als vanouds. Wat een oord is het toch. Ik geef het op om een presentielijst te maken, daar Bachatero (Salsa voor intimi) dat veel beter kan, en hij was vandaag present.

Sixsens en met name Melany: veel dank. (Ik verliet het pand om iets over half drie…)

PS Melany gaat dinsdag weer terug naar Lithouwen, onbekend wanneer weer in Lemiers, Houd de presentie lijst van Bachatero in de gaten

 

😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛  😀  😛  😀  😀  😛

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5hotmister1985LoveFromParissul1957doux nôtresDen TekkerDrDre1978