378 BeiträgeThemenersteller
Zitat von
Liefhebber am September 2, 2023, 9:02 am Uhr
Op weg naar huis vanuit het hotel en dan krijg je een telefoontje om te komen ontbijten. Dus toch weer bij Sixsens vanochtend voor ontbijt met mijn meisje …..
Op een zonnig terras ontbeten met Mona en haar vriendinnen Alexis, Vivian en Erica. Daarna nog een stukje verjaardagstaart van Vivian. Ook Mimi maakte haar rentree. Een korte kamergang met Mona kon uiteraard niet uitblijven hoewel we beide brak waren, al was het alleen al om nog even ongestoord na te kunnen praten. Na een drankje op het terras begin van de middag dan toch naar huis. Het was verrassend en aangenaam ?.
Op weg naar huis vanuit het hotel en dan krijg je een telefoontje om te komen ontbijten. Dus toch weer bij Sixsens vanochtend voor ontbijt met mijn meisje …..
Op een zonnig terras ontbeten met Mona en haar vriendinnen Alexis, Vivian en Erica. Daarna nog een stukje verjaardagstaart van Vivian. Ook Mimi maakte haar rentree. Een korte kamergang met Mona kon uiteraard niet uitblijven hoewel we beide brak waren, al was het alleen al om nog even ongestoord na te kunnen praten. Na een drankje op het terras begin van de middag dan toch naar huis. Het was verrassend en aangenaam ?.
Agronymus1, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5LoveFromParismynaschijsbeer
Zitat von
Liefhebber am September 6, 2023, 8:44 am Uhr
Een ding moet me van het hart. Als je de dames eenmaal kent dan kan het in Sixsens heel gezellig zijn. Veel heren hebben het gezellig met elkaar maar dat ligt mij dan weer minder. Ieder zijn meug. Denk wat je wil. Sum laetes
Een ding moet me van het hart. Als je de dames eenmaal kent dan kan het in Sixsens heel gezellig zijn. Veel heren hebben het gezellig met elkaar maar dat ligt mij dan weer minder. Ieder zijn meug. Denk wat je wil. Sum laetes
krids, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
kridsWandelaar5befkeijsbeer
Zitat von
Liefhebber am September 6, 2023, 9:37 pm Uhr
Quote from
LEON on September 6, 2023, 9:07 am
inderdaad,
Maar de dames hebben altijd een andere agenda dan wij heren
ze zijn er om geld te verdienen, dus dames kennen met een korreltje zout!
Deze dames weten dat ik niet voor hen kom …. ; toch zijn ze aardig en gezellig en soms zelfs zorgzaam.
Quote from
LEON on September 6, 2023, 9:07 am
inderdaad,
Maar de dames hebben altijd een andere agenda dan wij heren
ze zijn er om geld te verdienen, dus dames kennen met een korreltje zout!
Deze dames weten dat ik niet voor hen kom …. ; toch zijn ze aardig en gezellig en soms zelfs zorgzaam.
Wandelaar5 und befke haben auf diesen Beitrag reagiert.
Zitat von
Liefhebber am September 10, 2023, 2:29 pm Uhr
Dank je. Was gedenkwaardig
Dank je. Was gedenkwaardig
Wandelaar5 und ijsbeer haben auf diesen Beitrag reagiert.