Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vrijdag 1 november

Na een rit van 2 uur de tempel in vaals betreden.  Ik twijfelde nog even om de club in roermond eens te testen of toch trouw blijven aan sixsens.  Uiteindelijk heb ik het mij niet beklaagd.  Het was een heel aangename middag.  Toch hier en daar nog veel dames die voor alles extra willen en daar zou iets aan moeten gedaan worden.. ik kwam dus net voor 12u aan en net op tijd voor happy hour.  Altijd leuk.  Snel een lekker ontbijtje genuttigt. Daarna een visuele tour gemaakt en zag al een mooie line up.   Een line up die de mij hele dag zou bekoren.  Even gebruikt gemaakt van de welness en daar kwam ik een heel mindere ervaring tegen.  Ik werd aangesproken door een man(viespeuk dus geen echte man) dat het zijn fantasie was om een kamer te delen met een man en een vrouw en toe kon kijke hoe deze man de vrouw neukt.  Ik zei dat ik daar geen interesse had. Hij bood zijn excuses aan en verdween.   Ik trok even de bar in om te bekomen van dit onaangeme voorstel. Ik raakte aan de praat met Andra.  Een mooie vollere italiaanse(roemeens dus) met grote borsten. Ik was van plan met haar naar de kamer te gaan maar ze vroeg 80. En uit principe doe ik dat niet.  Ik weet de dame bepaalt zelf de prijs maar moesten de andere beren daar ook  zo over denken dan vraagt geen enkele dame nog 80. Op die manier blijft het betaalbaar.  Alhoewel ik zin had in arda vriendelijk bedankt en verder gekeken.  Dan raakte ik aan de praat met vivien,  een kleine dame die sexy witte lingerie aan had.  Met haar een goede sessie gehad voor 60(wel pmc).  Daarna ff terug de welness in.  Terwijl ik in de sauna zat kwam die  vervelende viespeuk in de jacuzzi zitten.   Na enkele minuten kwam hij bij mij zitten in de sauna.  Mijn haar kwam recht.  Opnieuw vroeg hij of ik al naar de kamer was geweest. Ik werd boos en zei hem dat hij moest oprotten want ik wou hem een pak rammel geven. Hij was gelukkig snel weg.   Ondertussen zal het al rond 17u geweest zijn.  Al met verschillende beren kennis gemaakt en ervaringen gewisseld. Ik hoorde dat er een groot accident moest gebeurd zijn aan sixxsens en dat de weg geblokkeerd was.  Vandaar dat er niet zo veel dames bij kwamen gedurende de dag. Vlak voor het eten nog een heerlijk halfuurtje met domdnica.  Normaal niet mijn type deze kleine slanke bulgaarse maar haar service was heeel goed.  Dit is echt een heel goede relaxte meid op de kamer. Na het eten wou ik nog  1 kamergang.  De keuze was niet gemakkelijk... celine sonja patricia rebecca marta monika delia en nog enkele dames waar ik de namen van vergeten ben( ben geen bacchatero????)  uiteindelijk gekozen voor delia.  Delia had een mooie rode lingerie.  Ook de kamer met delia was heel goed. Na de kamer met Delia terug vertrokken voor een rit van 2 u

Ik heb 2 goede(Delia en Vivien)en 1heel goede(Domenica) kamers gehad.  Goed gegeten, genoten van de welness en van de line up en heb met enkele interessante beren kennis gemaakt....

Minpuntjes waren dat sommige dames te hoge prijzen hanteren en die irritante man

Volgende keer moet ik wandelaar 5 nog eens vragen om mij mimi aan te tonen.

Tot binnenkort

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985LoveFromParisijsbeertjeecharlie13WithHair1960