Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vorige week

Ik ben vorige week na een dik half jaar nog eens langsgekomen rond 13:00. Ik kom eerder voor wellness en een hapje. Een leuke dame scoren is gewoon bonus.

Door de werken aan de resto was de entree verminderd naar €50. Netheid en wellness waren op ongewijzigd hoog niveau. Het eten werd in de veranda aangeboden. Dat was, misschien door de omstandigheden, toch wel een stuk minder. Vooral de rijst om 17:00 was een mislukking. Ik heb geen frituurhapjes gezien. De namiddagpasta carbonara was wel heel lekker.

Heel veel volk was er niet, noch bij heren, noch bij dames. Aanvankelijk viel de uiterlijke kwaliteit van de dames me wat tegen, maar na +/- 14:00 ging het in stijgende lijn.

Ik heb toch nog drie kamers gemaakt. Twee met PZC met reeds veel bejubelde veteranes en één met PMC met de MOL Katja. Die heeft wat weg van Jennifer Anniston met mooi lang blond haar en grijze ogen en is ook best sympathiek en guitig. Op de kamer wist ze zich echter bij elke activiteit zo te positioneren dat ik toch niet echt van haar heb kunnen genieten. Alle kamers waren à 70 4 30.

Verder ook nog een leuk gesprek met ene ROM Angela. Een heel mooie meid, maar ze rook wel erg naar tabak, zelfs van op een halve meter afstand. Misschien iets voor SFL? Ook ene ROM Sofia waagde haar kans, maar ze leek me iets te commercieel in de omgang.

Gezien de goede wellness en de pasta carbonara was mijn bezoekje geslaagd. De service tijdens de twee eerste kamers was toppie, maar ik ben toch wat uitgekeken op sommige dames. Helaas bleek mijn jongere bedpartner niet bijzonder onder de indruk van mijn charmes.

Binnen enkele weken kom ik vast weer eens binnen.

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5LoveFromParissul1957doux nôtresWithHair1960