Veronica
Zitat von Wandelaar5 am April 22, 2022, 9:14 pm UhrEen andere ijsbeer had gezegd dat ik wat minder in dezelfde potjes moest roeren. Dus ben ik maar eens heel verrassend met Veronica naar de kamer geweest. Een vaste verschijning in Sixsens uit Bulgarije met een mooi gezicht, blond haar en plus size lijf. Ze is altijd goedgemutst, netjes en aardig in het incidentele contact wat we hebben. Zij biedt volwaardige Sixsens service inclusief goed tongzoenen, goed pijpen en lekker neuken. Daarbij kun je haar zachte lijf en alle rondingen strelen. Ze is ook een gezellige prater en zal je lekker verwennen. Voor mij zal er waarschijnlijk geen herhaling komen, maar als ze je type is, dan kan ik haar zeker aanraden.
Een andere ijsbeer had gezegd dat ik wat minder in dezelfde potjes moest roeren. Dus ben ik maar eens heel verrassend met Veronica naar de kamer geweest. Een vaste verschijning in Sixsens uit Bulgarije met een mooi gezicht, blond haar en plus size lijf. Ze is altijd goedgemutst, netjes en aardig in het incidentele contact wat we hebben. Zij biedt volwaardige Sixsens service inclusief goed tongzoenen, goed pijpen en lekker neuken. Daarbij kun je haar zachte lijf en alle rondingen strelen. Ze is ook een gezellige prater en zal je lekker verwennen. Voor mij zal er waarschijnlijk geen herhaling komen, maar als ze je type is, dan kan ik haar zeker aanraden.
Zitat von Voorzitter van de DKC am Mai 21, 2024, 8:32 am UhrVeronica,
Een dame uit de groep van dames die al heel lang in 6S zijn. Een dame waar je ooit in het verleden, een aantal keer mee naar de kamer ben geweest. De laatste jaren haar, mede door mij weinige bezoeken, altijd gepasseerd voor een andere favoriete dame. Op de kamer was de chemie tussen ons nog steeds aanwezig, na bijna een uur de kamer voldaan verlaten.
Het stempel goedgekeurd mag op haar bil blijven staan. 😎
Veronica,
Een dame uit de groep van dames die al heel lang in 6S zijn. Een dame waar je ooit in het verleden, een aantal keer mee naar de kamer ben geweest. De laatste jaren haar, mede door mij weinige bezoeken, altijd gepasseerd voor een andere favoriete dame. Op de kamer was de chemie tussen ons nog steeds aanwezig, na bijna een uur de kamer voldaan verlaten.
Het stempel goedgekeurd mag op haar bil blijven staan. 😎
Zitat von Voorzitter van de DKC am November 7, 2024, 11:32 pm UhrAfgelopen zaterdag mijn gezicht in 6S laten zien, voor de 2de ronde Veronica gekozen, had haar al langere tijd niet meer gezien, dus 5 maanden afwezig zou zo maar kunnen.
Op de kamer een degelijke/vertrouwde sessie, waarbij Veronica wel heel erg stuurt, om tegen meerprijs een bepaalde dienst af te nemen (CIM).
Het stempel goedgekeurd mag op haar billen blijven staan, het sturen op afname van extra diensten is wel een dingetje.
Afgelopen zaterdag mijn gezicht in 6S laten zien, voor de 2de ronde Veronica gekozen, had haar al langere tijd niet meer gezien, dus 5 maanden afwezig zou zo maar kunnen.
Op de kamer een degelijke/vertrouwde sessie, waarbij Veronica wel heel erg stuurt, om tegen meerprijs een bepaalde dienst af te nemen (CIM).
Het stempel goedgekeurd mag op haar billen blijven staan, het sturen op afname van extra diensten is wel een dingetje.