Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Verbouwing

12

Hoi,

Ik had begrepen dat er een verbouwing gaande is/was. Is dit nog steeds het geval en is daar nog overlast van, kan je bepaalde delen niet gebruiken?

Alvast bedankt!

Gisteren was van een verbouwing nog niets te merken. Alles was gewoon te gebruiken. En er waren genoeg leuke dames aanwezig.

Wandelaar5 und MemeMoo haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMoo

Breaking news !!!

De tuin is inmiddels flink groter. Kom net binnen en  begrijp van G dat het gisteren afgerond is.

Eddy_V hat auf diesen Beitrag reagiert.
Eddy_V

😀 😀

Flyerke, Wandelaar5 und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5LiefhebberWiseguysul1957mmla1972dievanhiernaastcharlie13wavesWithHair1960DrDre1978Eddy_V

Ze hebben wel de flesjes bier afgeschaft. Wat een aderlating.  Zie steeds meer mensen naar Keulen gaan.

naar Keulen ? Zo ver voor een flesje bier ?

Quote from Lex on August 2, 2024, 9:54 am

Ze hebben wel de flesjes bier afgeschaft. Wat een aderlating.  Zie steeds meer mensen naar Keulen gaan.

Falsch, es gibt doch Desperados und Corona.  😉

Zoals ik al eerder schreef, na de zomer komen de flesjes terug, ik zou nog even hier blijven

Beste lezers
De flesjes komen begin September weer terug. De reden dat ze in juli en augustus er niet waren/zijn heeft te maken met de warme buitentemperatuur, want ze staan buiten opgeslagen.
De koeling krijgt de flesjes niet koud genoeg op temperatuur, waardoor veel klanten de flesjes maar half leegdrinken en dan weer een nieuwe pakken. We vinden dus continu halfvolle flesjes terug en dat is een verkwisting van veel geld.
In september zal het hopelijk voor de flesjes drinkers niet zo warm worden waardoor ze weer terug te vinden zijn in de koelkast.
Flyerke, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5ReizigerwavesWithHair1960
Quote from sul1957 on August 2, 2024, 11:52 am
Quote from Lex on August 2, 2024, 9:54 am

Ze hebben wel de flesjes bier afgeschaft. Wat een aderlating.  Zie steeds meer mensen naar Keulen gaan.

Falsch, es gibt doch Desperados und Corona.  ????

Zolang er voldoende Desperados beschikbaar zijn, is er geen probleem!

12